İmparator tek el hareketiyle köpeklerini üzerimden alırken derin derin hohladım. Ben zamanında bir kedim Tofu'ya bu kadar hasret kalmıştım, bir de şimdi iki nefeste soluduğum havaya. Sigarayla da işim olmazdı bundan sonra. Yeşil Ay mı? Alın çoluğumun çocuğumun rızkı sizin olsun. Ben ölümle yüz yüze gelerek çok şey kazanmıştım, peki ya İmparator? Kaybedeceklerinden haberi bile yoktu. Daha yeni başlıyorduk.
Öğlen yediğim menemeni de sert sikiyim, şu an soğanı falan düşünecek halim yoktu. İyice hohladım güvenliklerin gözü yansın diye. Hohladım, hohladım ve hohladım.
İmparatorun gözünden bir damla yaş aktı sonunda, akan yaşla kendine gelmiş olacak ki bana doğru yürümeye başladı. Aha dedim, yine çuval gibi duvardan duvara yapıştıracaklar beni. Acımayacaklar yetime dedim. Düşene bir de onlar vuracak.... Beni dürecek ve bükecekler bu adamlar dedim. Ama yanıldım.
Gözlerimizin buluştuğu sırada İmparator kendine sağlam, OKKALI bir tokat geçirdi. Tek damla yaşın süzüldüğü yanağına geçirmişti bu tokadı.
"BENDEN HABERSİZ NASIL AKAR LAN BU YAŞ?"
Adam gelmiş yüzümün önünde benden intikam alırcasına bağıra bağıra konuşuyordu. Dediğinden de bir şey anlamamıştım. Gözünden akan yaşa mı hesap soruyordu bu adam? O da mı izin alacaktı akmadan önce? Bu budalalığa hayret ettim.
Eli cebine gider gibi oldu, aha dedim, aha şimdi çekecek vuracak beni. Ne glow diye haykırmak ne de ayaklarına kapanmak kurtarır bundan sonra beni. Son nefesimi alacağım, sakın özlemeyin, geceleri aramayın beni.
Yine yanılmıştım, cebinden çıkardığı bütün soğanı gözüme baka baka ısırdı. Karşısında vampir mi vardı amınakoyim, ne bu hırs. Benim kolu bacağı da yer bu adam, sülalemizi siker.
"İMPARATOR YAPMA!"
Koruma 1 ve Koruma 2 adamın elini kolunu tutmaya çalışırken İmparator da ağlayıp ağlayıp ısırıyordu soğanı. Kanım çekilmiş gibi hissettim. Ulan Baejin, ULAN Baejin! Bundan sonra karıya gitmemeye de yeminliydim. Önce sigarayı sonra karıyı bırakmıştım beş dakika içinde. Beş dakika mı dedim? Bana ömür gibi gelmişti gerçi. Beş yıl desek garip gelmezdi. Birinci baharımı İmparatorla bitirmiş, ikinci baharıma da İmparatorla başlamıştım.
"ABİ GÖZÜNÜ SEVEYİM DUR ARTIK HER ŞEYİ ANLATACAĞIM, DUR YALVARIRIM! DUR, DUR, DURdurrr "
Ben de sel olan gözyaşlarımla göğsüne göğsüne vurmaya başladım, at this point birbirimizin omzunda ağlıyorduk. Bu adam soğanı böyle yiyebiliyorsa ancak saygı duyardım. Olduğumuz pozisyonu farkedince ellerimi göğsünden çektim. Sırtımı az önce ayırdığım duvara tekrar dayadım ve soluklandım. Az önce elimde olmadan yanaşmıştım ona, gözlerinde hissetmiştim acıyı. Kaybedecek bir şeyi yoktu aslında. Peki ya kızı? Onu da gözden çıkarabilecek miydi?
★ Glow Yengeç (25)
Baejin, Glow ve ben; hepimiz liseden arkadaştık. O zamanlar geniş bir arkadaş grubumuz vardı. Glow ise bizimle takılan tek kafa dengi, eğlenceli ve GÜZEL kızdı. Baejin okuldaki tüm kızlara yazdığı için bizi genelde pek sevmezlerdi, Glow'un yaptığı tek şey ise ne olmuştu biliyor musunuz? Bu önyargıları BALYOZ ile kırmak.
O bizimle takılmaya başladıktan sonra iki üç kızla konuşabilecek duruma geldik, muhabbet ettik. Ayrıca matematiksel olarak iyi bir yerdeydi, sağ olsun tüm projeleri matematikten alıp ortalama yükseltirdik. Annemiz gibiydi biraz, o zamanlar biz mommy issuesı olan ufak adamlardık. Büyük, tek bir şey değişti mi? Hayır. ★
"Daha lisedeyken tanıdım kızınız Glow'u. O zamanlar okuldan almaya gelirdiniz kendisini, bu yüzden sizi de tanımış bulundum. Az önce ise yeni uyandım efendim, bacaklar biraz tutukluk yaptı farkettiyseniz."