1. Bölüm

51 0 1
                                    

Okulun ilk günüydü. erkenden uyandım saç düzleştiricimi taktım şortlu bahçıvan kemerli su yeşili tulumumu giydim. içime krem rengi yarım kol lrem bluzumu giydim uzun siyah saçlarımı düzleştirdim rimel ve göz kalemi ile büyük ve siyah olan gözlerimi daha çok ortaya çıkarttım. Ayağımada yine su yeşili Nike sporlarımi giydim annemi öpüp evden çıktım. otobüse bindim ve okula geldim 9. sınıflar hariç herkes gülüp eğleniyordu. Hemen sınıfıma çıktım Doruk en arkada kulaklırklarını takmış yatıyordu yanına oturup arkadan kocaman sarıldım.
"Günaydın bebek"
"günaydın yavruu Fundalar nerde?"
"Zaza beyle geziyorlardi gelir şimdi"
o sırada kapıdan biri koşarak içeri girdi
"Aşkııımmm"
"Fundaaaaaamm"
kocaman sarıldık sonra kalkıp Cenk'e sarıldım okulun ilk günü olduğu için derse girmeyip Okulun az ilersindeki cafeye gittik. ben duvar kenarına Doruk yanıma karsimizada Cenk ve Funda oturdu. Cenk cebinden sigara paketini çıkarttı Bi tane ağzına koydu ve paketi Doruğa uzattı Dorukta bi tane alıp yaktı. Fundayla soylenisyerimizi aldirmadan içmeye başladılar.
"Ne anlıyorsunuz şu illetten resm..."
sözümü kesemen şey Ddorugun suratıma duman uflemesiydi öksürmeye başladım o sırada kapıdan tam 4 tane meteor girdi 'lan ben sizi yerim' diye geçirdim icimden. O sırada tam karşımızdaki masaya oturdular hele biri var ki esmer hafif kirli sakallı tam karşıma oturdu. Göz altlarında hafif morluklar vardı ama çok taştı bee. gözlerimi ondan alamazken içimi çekip önümdeki kahveden bir yudum daha aldım. Bi kaç dakika onu kestikten sonra lavaboya gitmek için ayaklandım. cisimi tutmakta olan kasiklarimi patlamaktan son anda kurtarıp rahatladım asıl mutluluk bu tut tut tut ve işe bu düşüncelerle elimi yıkayıp tuvaletten ciktigim sırada omzuma atılan darbeyle duraksadim.
"Ah.. yavaş olsana be"
"çok bakma küçük hanım büyük gelirim."
"Ne diyosun be lise 3 üm been"
duymadı arkasını bile dönmeden gitti az önce kestigim taştı bu. Hemen bizimkilerin yanına gittim otururken bay ego geldi gülüp kendi yerine oturdu.
"Şey ben eve gitsem iyi olur"
"Tamam tatlım birakiyim ben seni" dedi Doruk
"Hayır canım ben giderim"
hepsini teker teker öpüp kafede çıktım hızlı adımlarla yürürken biri kolumu tutup çekti.
"Ya şey az önce olanlar için özür dilerim"
"ö..önemi yok" deyip gülümsedim önce bi kaç saniye yuzume baktı sonra kahkahalarla itici bir şekilde gülmeye başladı
"Sen gerçekten.. özür... diyecegimi mi sandın" dedi kahkahalarinin arasında. Boş gözlerle ona baktım
"Gerçekten salaksin ufaklık" deyip arkasını döndü
"Hey lise 3 üm gerizekali" diye bağırdım ama arkasını dönmeden omzunun üstünden el hareketi yaptı. Sinirden ağlamaya başladım homurdanarak evin yolunu tuttum eve geldim saçımı dağınık topuz yapıp gecelik şortumu ve askılımı giyip yatağa uzandım cidden bu çocuğa bir gün çok kötü özür diletecektim. saatler sonra uyumak için yatağa girdim.
°
Sabah uyandığımda okulun ikinci haftasiydi ilk hafta okula gitmemis sürekli gezmistik. Her gün o cafeye gitmemize rağmen o çocuğu görmemiştim yani şu bay egoyu. okul formalarimi giydim. saçlarımı maşayla hafif dalgalandirdim biraz makyaj yaptım ve evin onune çıkıp servisi beklemeye başladım. 5-10 dakika sonra servisim geldi servise atlayıp okula gittim. sınıfa girip Doruğun yanına en arkaya oturdum Önümüzde Funda ve Gökhan oturdu. Derste Dorukla sakalasiyorduk önümüzde oturan Fundanin saçını sıraya bağladık Gökhanında arkasına 'Vurun kahpeye' yazılı küçük bir kağıt yapıştırdık. Sonra kafamı sıraya gomdum Dorukta kafasını sırtıma koydu ve uyumaya başladık kapının tiklatilmasiyla ders bölündü.
"Gel"
"Hocam yeni öğrenciymiş"
"Tamam. boş bir sıraya geç evladım"
Doruğu rahatsız etmemek amacıyla kafamı yana çevirip yeni öğrenciye ooohaaaa aynı siniftami olacaktık bu bay egoyduu Hemen kalktım bu ani hareketimle Doruğun kafası dirseğime çarptı
"Ahh kızım yavaş"
Hemen Fundayi durttum
"Tanidinmi"
"Eveet :o"
sinsice güldüm. Doruk ne olduğunu sorunca ona herşeyi anlattım
"Lan dönerim ben bunu"
"şşş sakin ol co o iş bende" deyip göz kırptım.
"Gençler sessiz olun arkadaş kendisini tanıtacak"
"Ertan ışte"
öküz ya çok güzel tanıttı kendini 'Ertan ışte'
o sırada orta sırada en önde oturan sürtugun en arkada oturan Ertana yani bay ego ya baktığını gördüm
"Surtuk. donsene lan önüne içine düştün çocuğun"
herkes bana bakarken Surtuk önüne döndü. Bende kafamı tekrar sıraya gömüp uyumaya başladım. tenefus oldu herkes dışarıya çıktı bense kantinden kola alıp sınıfa çıktım sınıfın camına oturup kolami yudumlarken aşağıdan geçen Fundayı gördüm kolami kafasina dökmeye kalktım ama kola bi kaç adım arkalarında yürüyen çocuğun kafasına geldi aman tanrim dehşet ve o çocuk bay egoydu hemen kolami cope atıp sırada oturdum dakikalar sonra kapı hızla açıldı
"Ne yapıyorsun kızım sen" diye bağırdı
"Ne yapmışım"
"Kafama kola dökmek ne lan"
"Aman be yanlışlık oldu"
"gostericem kızım sana" diye bağırıp sınıftan çıktı
"Göster öyleyse" diye bağırıp gülmeye başladım ve sırama oturdum ben hala gülerken sınıfa funda girdi.
"Seninki çok sinirlıydi"
Fundaya olan biten herşeyi anlattigimda beraber gülmeye başladık. dersler boş geçti ve öğle arasına girdik Doruk
"Hadi yemeğe inelim" dedi Cenk ile Funda el ele tutuşup aşağı indiler bende Doruğun beline kolumu doladim oda kolunu omzuma attı ve şarkı söyleyerek aşağı indik. Yemeklerimizi alıp masaya oturduk yemekler bittikten sonra. tabu oynadik Doruk ile ben Cenk ile Funda. o sırada saate baktım saat 13.10 du apar topar kalkıp sınıfa gittik. Hızla sırada oturdugumda popomda büyük bir islaklik hissettim o ney lan ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin