Sayım 2 : Cruciatus Ve Düello

598 51 7
                                    

Sabah uyandığımda abim karşıdaki koltuğa oturmuş, dizini bacağının üstüne atmış keyifle gazete okuyordu. Uyandığımı görmemişti. Diliyle dudağını yaladı ve yanında duran kahveden biraz içti. Gazetenin son sayfasında benim resmim vardı.
Diana : Son sayfaya bak.
Bana döndü.
Barty : Uyanmışsın.
Son sayfayı çevirip baktı. Resmimi görünce kaşları çatıldı. Dikkatle okumaya başladı. Az sonra bana döndü.
Barty : Hakkında kayıp ilanı vermişler. Benim kaçırmam hakkında bilgi yok.
Oturdum. Başımı sağa yatırıp yeniden gözümü kapattım. Abim önüme geldi.
Barty : Uyan bakalım. Hadi.
Yüzümü sevdi. Gözümü açıp elindeki kahveye baktım. Elime alıp bir yudum içtim. Bana şaşırıp kaldıktan sonra diliyle dudağını yalayıp kahveden içti.
Barty : Abinin kahvesini de çaldığında göre artık uyansan mı?
Ayağa kalkıp kıyafetlerimi giyinmeye koyuldum. Abim arkasını döndü. Bellatrix kolay giyilen kıyafetler veriyordu. Takıların hepsini takmam için de ısrarcıydı. Sanki düşmanım değil de ablammış gibi(yoh aemına). Giyindikten sonra abim beni çözdü ancak kendine 1 metrelik zincirle kelepçeledi. Narcissa Lucius'a saldırmamdan rahatsız olmuş ve bu önlemi istemişti. Kahvaltı masasına gittiğimizde sadece Lucius ve Narcissa masadaydı ve yemek yiyorlardı. Masaya geçip oturduk ve bizde yemeye başladık.
Lucius : Bugün 2.laneti öğreneceksin. Cruciatus. Bence nasıl bir şey olduğunu gayet iyi biliyorsun.
Sinirle ona baktım. Abim zincirimi çekiştirip uyardı. Lucius bana bakıp gülümsedi. Başımı iki yana salladım. Oda iki yana salladı. Gittikçe pis şekilde gülümsedi. Zinciri çekiştirip abimi uyardım. Bana bakıp Lucius'a döndü. Gözlerini kıstı.
Barty : Sorun mu var Lucius?
Narcissa Lucius'a döndü.
Narcissa : Lucius!
Lucius : Bir şey yok.
Barty : O halde neden kardeşime öyle bakıyorsun.
Gülüp yemeğine döndü. Abim biraz daha sinirle bakıp yemeğine baktı. Yeniden yemeye başladığım anda Lucius yine bana gözlerini dikti. Umursamadan yemeğine devam ettim. Gülüp kolunu masanın üstüne koyup bana baktı. Narcissa gözlerini büyütüp ona baktı. Abim sinirle elini masaya vurup ayağa kalktı.
Barty : Ne yapıyorsun Lucius!? Başına bir şey mi çarptı?!
Narcissa : Hadi Lucius. Gidelim artık doydum ben.
Lucius : Yok. Burada büyük bir eğlence var.
Sinirle ona döndüm.
Barty : LUCİUS İYİ MİSİN? NE EĞLENCESİ?
Lucius : Karşımda.
Abim iyice sinirlendi.
Barty : KARDEŞİME NE DİYORSUN?!
Narcissa : Lucius kendine gel!
Lucius : Ben zaten kendimdeyim. Az sonra ki eğlenceme bakıyorum.
Barty : KARDEŞİMDEN UZAK DUR LUCİUS!
Lucius : Hadi ya? Eğitimde nasıl ona Cruciatus büyüsünü öğretsem ki?
Abim asasını çıkardı.
Barty : UYGULAMALI ÖNCE SANA BEN ÖĞRETEYİM! CRUCIO!
Lucius bağırarak geriye savruldu. Narcissa ve ben çığlık attık. Aynı anda içeri Voldemort girdi.
Voldemort : Ne oluyor!? Lucius yerde ne işin var?
Lucius : Ah. Sadece Barty bana saldırdı Lordum. İyiyim ama merak etmeyin.
Diana : Ne?! Bana bakıp sapık sapık konuşan kişi kimdi?
Voldemort : Barty ona naptın?
Lucius yerde kıvranıyordu. Narcissa önüne diz çöküp dizine başını koydu.
Barty : Kardeşime bakıp saçma sapan konuştu Lordum.
Voldemort : Neden Lucius?
Lucius : Eğitim öncesi sinirini arttırmak istedim.
Voldemort sinirle abime döndü.
Voldemort : Eğitimi kötü etkiliyorsun. Odama.
Bunu önceden Bellatrix'e söylemişti. Bağlı olduğumuz kelepçe açıldı. Voldemort asasını oynatıp anladığım kadarıyla Imperio büyüsü ile abimi zorla yürüttü. Abim hareket etmemek için çırpınıyordu.
Diana : Abimi bırak!
Voldemort : Cezasını çekecek.
Hızla odadan dışarı çıktılar ve kapı kitlendi.
Diana : Hayır!
Kapıya koşup yumruk atmaya çalıştım. Kapı demirden olduğu için sadece elimi kanatmaya yaradı. Umursamadan yumruk atmaya devam ettim. Arkamı döndüm. Lucius ayaklanmış ve keyiflenmişti. Yerde abimin asasını gördüm. Hızla onu elime alıp Lucius'a uzattım.
Diana : SEN DEĞİL! BEN SANA ÖĞRETEYİM! CRUCIO!
Lucius büyük bir bağırtı ile yere yatıp kıvranmaya başladı. Kahkaha atmaya başladım. Asamı oynatarak acıyı hareket ettiyordum. Narcissa yere diz çökmüş yüzünü kapatmıştı. Tam o sırada abimin çığlık sesini duydum. Arkamı dönüp kapıya koştum.
Diana : Kocana sahip çık Narcissa! Alohomora!
Kapı açıldı. Hızla ilk gün Voldemort'u gördüğüm odaya koştum. Ama orayı bulamadım. Onun yerine sesin geldiği yere gittim. Abim gittikçe kötü çığlık atıyordu. Koridorun sonuna gittiğimde ses karşımdaki odadan geliyordu. Kapıya tekme atmamla birlikte açıldı. Abim yere yatmıştı. Her tarafı kan içindeydi. Voldemort bana döndü.
Diana : Expelliarmus!
Voldemort büyüyü engelledi ve başka bir şey gönderdi. Yere eğilip ondan kurtuldum.
Diana : Abimi rahat bırak!
Asamı rasgele sallayıp ağzıma gelen büyüyü gönderdim.
Diana : Crucio! Expelliarmus! Protego! Aquamenti!
Voldemort hepsini başka yöne gönderdi. Durduğum sırada gülüp bana tek bir büyü gönderdi. O büyü beni göğsümden vurup duvara çarpmama neden oldu. Başım öne düşmüş şekilde kaldım. Görüntü çok bulanıktı. Yavaş yavaş yerine geldi. Abim hareketsiz yatıyordu. Voldemort başıma geldi. Asasını bana doğrulttu.
Voldemort : Sakın bir daha bana karşı saldırı yapma. Yoksa bedelini abin gibi ödersin.
Diana : Abimi.... Bırak!
Gülüp karnıma bir tekme attı. Kendimi yerde kıvranırken buldum.
Voldemort : Neden Barty'den bir ısırık almıyorsun Nagini?
Koltuktaki büyükçe yılan abime yaklaştı.
Diana : Hayır! Uzak.... Dur ondan!
Lucius ve Narcissa içeri geldi. Önce Barty'e sonra bana baktılar. Lucius tek bir kahkaha attı. Nagini gittikçe abime yaklaşıyordu. Doğruldum. Öksürmemle ağzımdan kan geldi. Kanı yere tükürüp abime emekledim. Lucius ayağıyla beni çevirip karnıma ayağını koydu. Ayağını geri itmeye çalıştım ancak olmadı. Kahkaha atarak eğildi. Ayağını göğsüme koydu. Nefes almam zordu.
Lucius : Şu ayakkabının üstündeki tek bir elması görüyor musun? Gerçi elmas değil cam sanmışsındır sen Fakir.
Nagini abimi sarmaya başladı.
Diana : YA İKİMİZ YA HİÇ BİRİMİZ.
Asayı kafama doğrulttum.
Diana : Nagini zehirli biliyorum. Eğer abimi ısıracak olursa son laneti kendi üstümde denerim.
Voldemort'un gülüşü soldu. Elini kaldırıp Nagini'yi durdurdu.
Diana : Ya Nagini ikimizi birden ısırsın ikimizi bırakın son kez konuşalım. Veya ikimizi de rahat bırakın.
Voldemort : Ya abini ısırttırır seni ısırttırmazsam?
Diana : Yapacağımı dedim.
Voldemort kaşlarını çattı (varsa tabi).
Voldemort : Bir daha bana karşı düello atacak mısın?
Diana : Lucius bana düzgün davranırsa ve abime zarar vermezseniz atmam.
Voldemort : Zeki kız. Nagini! Barty'i bırak.
Nagini abimi bıraktı ve Voldemort'un peşinden dışarı süründü.
Voldemort : İyi gidiyorsun Lucius. Sadece bir büyü kaldı.
Lucius sinirle bana bakıp tekme attı.
Voldemort : Hayır! Sakın ona dokunma Lucius! Eğitimde gerekçe dışında yasak! Derhal özür dile!
Karnımı tutup kıvranırken bir yandan abime ulaşmaya çalışıyordum.
Lucius : Özür dilerim hah.
Dışarı çıktı. Narcissa da peşinden. Kapı kapatıldı. Sürünerek abime yaklaştım. Yanına varınca karnımı tutarak oturdum. Başını dizime koydum. Saçlarını okşamaya başladım. Elini tutup öptüm. Her zamanki gibi elleri buz gibiydi. Saçlarıyla oynamaya devam ettim çünkü başka zaman izin vermiyordu.
Diana : Abi. Hadi uyan. Kurtardım seni.
Saçlarını iyice karıştırıp sevdim. Kanlı yüzü ile korkunç bir psikopata benziyordu. Benimde yüzüm pek ayrı sayılmazdı. Yavaş yavaş kendine geldi.
Barty : Diana....... İyi misin?....
Diana : Ben iyiyim. Ya sen.......
Barty : Canım acıyor. Hiç bu kadar acımamıştı.
Alnını öptüm ve biraz kan tadı aldım.
Diana : Odamıza gidelim. Sen dinlen. Ben seni tedavi edeyim.
Barty : Çok yorgunum.
Diana : Ama burada kalamayız.
Saçlarını sola yatırdım.
Barty : Saçımla oynamayı kes.
Diana : Hayır.
Barty : Öyle mi?
Aniden atılıp beni kollarıyla sardı. Ancak inleyerek geri başı düştü.
Barty : Canım yanıyor.
Diana : Bakacağım sana. Hadi önce odamıza gidelim.

Snape koşarak odaya girer.
Snape : Yerlerini gördüm! Malfoy Malikanesi! Eminim.
Dumbledore : Severus. Sakin ol. Lucius bize yardım ediyorsa neden Diana'yı evinde tutsun?
Snape : Eminim Profesör!
Dumbledore : Umarım Diana ile ilgili rüya görüp bana masal anlatmıyorsundur.
Snape : Evet rüya gördüm. Ancak az önce haritada adı gözüktü. Acı çekiyor. En kısa zamanda gidelim. Hatta. Şuan!
Dumbledore : Hayır Severus. Önce bakanlıktan Seherbazların yardımını alacağız. Sadece yarın akşamı bekle.

Snape yeniden ayı izlemek için balkona çıkar.
Snape : Az kaldı kızım. Yeniden korumam altında olacaksın.
Aya bakar.

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin