פרק 39

3.7K 166 531
                                    

זו אהבה
________

נ.מ דניאל:

כשהתעוררתי בבוקר, דילן עדיין חיבק אותי מאחור, רק שהפעם הרגשתי את הזין שלו עומד בחוזקה ופוגע בעור ישבני במלוא הקשיחות שלו. זה קורה לו לפעמים בבוקר ככה שאני לא מופתע. "מה השעה?" שמעתי אותו ממלמל בעייפות וזז, כל תזוזה שלו גרמה לזיקפה שלו לגעת בי יותר ולגרות את חורי, כל תנועה כזו גרמה לאיברו להתחפר בין שתי לחיי ישבני במקום שלא כדאי שיהיה דווקא עכשיו.
"רבע לתשע." מלמלתי בחזרה כשניסיתי לזוז קדימה, רחוק מהזין המעצבן שלו. "אם נתארגן מהר, נוכל להספיק לתפילה." אמרתי בלחץ עם קצת התרגשות. התרגשתי ללכת, כי הרבה לא הלכתי. לא הרגשתי חובה להיות שם אבל זה היה נחמד, תמיד יש שם אווירה טהורה כזו בימי ראשון. כמובן שרק בימי ראשון הייתי הולך, אני לא פאקינג כומר. "איזו תפילה?" דילן נאנח לתוך האוזן שלי והתרחקתי מעט, זה היה כבר יותר מדי, אם הוא לא יזוז ממני במהירות, אני עלול לרצות יותר ואז בכלל נאחר לכנסייה, ולכנסייה לא מאחרים. ברגע שהשעה תשע עברה והכומר התחיל לדבר, אין כניסה, או לפחות אין כניסה למי שלא רוצה להיות מובך על ידי אנשים שופטים שמסתכלים עליך כאילו אתה בכבודך ובעצמך צלבת את ישו על הקיר.

"דילן, הכנסייה. יום ראשון." הזכרתי לו אחרי שהסתובבתי אליו, למרות שידעתי שלא היה לו אכפת. הוא נישק את עצמות הבריח שלי ועלה לאט עד לצווארי עם הנשיקות. דחפתי אותו קלות כאילו לא באמת רציתי שישחרר אבל עמדנו לאחר לכנסייה ורציתי נורא ללכת.
"דילן." אמרתי בשקט, חצוי בתחושה, רוצה להפסיק ולא רוצה בו זמנית. דילן קלט את זה מזמן והחליט בשבילי מה כדאי לי. ידעתי שהוא שונא את הכנסייה ואולי הוא עושה את זה דווקא. "הכנסייה תחכה." הוא אמר עם מבט מתגרה כשעלה מעליי והמשיך לנשק אותי. רציתי להגיד לו שהכנסייה לא תחכה וגם ישו לא. הוא לא מחכה למאחרים. אבל לא אמרתי כי שנייה אחר כך כבר נכנעתי לתחושה, אותה אחת שהרגשתי אתמול, זו שגרמה לכל חושיי להתחדד ולרצות שיגע בי בכל האיברים שבגופי.



"תודה על אתמול, אני חייב לך." שיין אמר לי בטלפון בזמן שלעס משהו והכאיב לי באוזן.
"כן, בסדר.." גלגלתי עיניים, ניסיתי לשכוח מהדייט שהסתרתי מדילן. "נו, איך היה עם הבלונדינית? שכבת איתה, נכון?" גיחכתי. זה כל כך צפוי ששיין יעשה את זה כל כך מהר. "דווקא לא.. היא בחורה מאוד מיוחדת.. כמו אליס." הוא מלמל. ידעתי שהוא עדיין מאוהב באליס, אבל עכשיו זה כבר מרגיש לא נעים כי אליס יוצאת עם ג'יידן וג'יידן הוא חבר טוב שלי. זה עדיין נשמע מוזר שהם לא שכבו כי שיין תמיד שוכב בדייט ראשון, הוא מכור למין. אבל אולי הבחורה הזו באמת מיוחדת וממה שראיתי אתמול, היא הייתה מאוד בעניין שלו, ככה שזו לא הבעיה.

"היי." דילן אמר כשנכנס לחדר בעוד אני שוכב על המיטה שלו ומדבר בטלפון. הוא הלך לעזור לג'וני במשהו אבל לא התעניינתי במה, פשוט אמרתי לו שילך ונדבר אחר כך. אני לא יכול לשקר, כעסתי עליו מעט. לא בגלל ג'וני, כבר השלמתי עם זה שהם חברים ובלה בלה בלה, שיהיה, אלא בגלל שגם היום לא הלכתי לכנסייה, כמו ימי הראשון האחרונים. זה כבר נהיה הרגל שאני לא הולך וזה בעיקר בגלל דילן, הוא לא הולך לעולם, ואני פשוט שוכח מזה או מניח לזה, ונשאר איתו במיטה מחובק כי הוא לא נותן לי ללכת. פעם הייתי הולך עם קייל, מעניין אם הוא עדיין הולך..

One Kiss (boyxboy)Where stories live. Discover now