''Yalnızlık, en büyük servettir...'' Aslında hiç de yanlız değilmişiz. İnsanoğlu, gözünü sonsuz boşluğa çevirdiğinden bu yana hep araştırdı. Dünya dışı varlıklar bulma umudu,dünyanın derinliklerini bize cazip kıldı.Orada ne olabileceği düşüncesiyle daima bir şeyler keşfetmek istedik. Ne kadar acınası!Önce onlar bizi gördüler! Dünya hazırlıksız yakalandı! Virüs o kadar hızlı yayıldı ki,belkide ölüm en kolay ve en ucuz kurtuluş yoluydu.Yalnızlık,en büyük servetmi! Hiçbir zaman yanlız değildik! ''H1Z1''!!!
Virüs artık tamamen yayılmıştı telaş,korku,dehşet kelimeler kıyafetsiz kalıyordu.Herkezin tek bir umudu vardı... Tedavi!! Herkez radyolardan haberler bekliyordu ordu bekliyordu,yardım bekliyordu ama hiçbir zaman gelmemişti.Belki güvenli bölge belki bir grup..
Nicholas,ve oğlu Tom telaş içindeydiler hemen Rosita'yı alıp şehirden uzaklaştılar.Şehir kalabalık olduğundan virüs iyice yayılmıştı ve yayılmaya devam ediyordu.Radyolar,internet,elektrik gitmeye başlamıştı.Tam o sırada bir haber geldi denilen tek şey 'Sakin olun panik yapmayın kalabalık ortamlardan kaçının ve evlerinizde yardım bekleyin en kısa sürede yardım gelecek!!''Bilmedikleri tek bir şey vardı ki o yardım asla gelmeyecek.Nicholas ailesi ve akrabalarını tek tek topluyor ve grup oluşturmaya çalışıyordu Glenn'ide aldıktan sonra karşı eyalete gidip gruba 1 kişi daha alıcaklardı ama yapmaları gereken tek bir şey daha vardı silah bulmak şehrin silah deposuna doğru gidiyorlardı ki tam o sırada 2 düzine zombi sürüsü onlara doğru geliyordu arkadan koşarak dolanıyorlar dı ki glenn... ellerine düşmüştü artık Glenn'den kalan tek şey fotoğraflarıydı Nicholas,Tom ve Rosita üzgün bir şekilde silah deposuna girmeyi başardılar ve birde neyle karşılaşsınlar.....
DEVAMI YAKINDA.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''H1Z1''!!!
Science FictionBüyük bir araştırma merkezinin yaptığı hata sonucu azılı bir virüse karşı hayatta kalan insanların hikayesi. ''H1Z1''!!!