Han Jisung 18+

1.2K 19 6
                                    

Era o dimineața ca oricare, ma trezesc și plec la baie sa îmi fac rutina de dimineață. Întru în baie și îl vad pe fratele meu vitrega, Han ca se spala pe fata . Nu zic nimic și ma uit la el, aceste trece pe lângă mine și pleca jos. Rar când ne vorbim unul altuia, e atat de arogant, la fel ca tcsu nu știu ce a văzut mama la el. Îmi fac rutina apoi plec jos și ma așez la masa cu restul pentru a lua micul de jun. Ce bine ca tata e la servici pana mâine, am o zis de liniște în casa asta.

Mama:după masa va trebui sa plec pana la bunica ta Y/N, nu se bine...cel mai probabil ma întorc acasă mâine...

Y/N:mâine...?

Mama:da schumpo...nu se simte bine, nu e mult și îl ai pe Han, nu ești singura.

Han rânjește puțin, apoi zâmbitor spune.

Han:logic ca nu e singura, voi avea grija de ea și de casa, pana vine tata, puteți sta cât este nevoie pantru a se face mama lui Y/N bine

Mama:mulțumesc Han

Aceasta al mangaie pe cap, Han cu zâmbetul său suspect pe fata, nu lam mai auzit asa vorbind, de fapt, lam auzit vreodată vorbind? În fine, după micul de jun mama a plecat ma bunica. Ma duc duc sa vad de vase și îl vad pe Han spalandule. Nu îl deranjez și plec în camera, iau o carte de pe raft mai exact,, Provocare". Se făcuse seara și bate cineva la ușa, cine sa fie de cât fratele meu minat Han.

Y/N: intra!

Acesta deschide ușa și întra în camera

Han:hai la masa

Y/N:stai, ai gătit tu? De ce nu mai chemat sa gătesc? Nu trebuia sa te deranjezi atâta

Han:mai vorbești mult? Mișcă

Nu mai spun nimic, las cartea pe masa și cobor jos, aceste rămânând acolo. Observa cartea o ia de pe pat și se uite pe copertele cărții apoi o răsfoiește și rânjește.

Han:se pare ca surioara mea cuminte, nu e atât de cuminte pe cât pare

Lasă cartea pe pat și coboară jos așezându-se la masa, eram tăcuți pana când acesta sparge liniștea

Han:de ce ești asa tăcută?

Y/N:mai devreme mi ai spus ca vorbesc prea mult

Han:ehh lasă aia, de cand sunt în casa asta nici nu mai băgat în seama, ce ți am făcut? Nu îți place mutra mea?

Y/N:nu nu nu, ești ok...

Han:ce este legat între părinții noștri nu este legat și de noi, ei au viata lor noi avem viata noastră

Y/N: Adevărat

Aceste zâmbește și termina de mâncat, ma ridic și merg sa spăl vasele, acesta rămânând în living la masa

În mintea lui
Han:e frumoasa la 17 ai ei, dar totuși suntem frați...frati vitregi, nu avem același sânge, și pana la urma urmei, viata părinților noștri nu e legata si de noi.

Acesta se ridica de la masa și vine la bucătărie.

Han:dacă te plictisești, p pi ți veni în camera mea sa ne uitam la un film

Y/N: bine

Spun zâmbitoare, iar aceste pleca sus. Wow, Han chiar poate fi de treaba, termin de spălat vasele și plec în camera mea sa ma schimb în pijamale.

Ma schimb si bat la ușa lui, aceste îmi deschide ușa fiind fără tricou, nu zic nimic și ma uit la el zâmbind

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ma schimb si bat la ușa lui, aceste îmi deschide ușa fiind fără tricou, nu zic nimic și ma uit la el zâmbind.

Han:întra, fa te comoda.

Întru și acesta închide ușa după mine, întra pe Netflix și alege un film, mai exact un film de comedie. Se așează lângă mine pe pat și ne uitam la film. Nu peste mult timp simt o mana calda pe piciorul meu. Ma uit la mana apoi la film. Mana urcând tot mai sus îmi pun mana mea peste a lui și ma strânge picior.

Y/N:au...!

Ii dau mana la o parte și dau sa ma ridic dar acesta ma cuprinde în bratele lui, nu pot sa zic nimic dacă as pleca iar am rămâne ca 2 muți...nu vreau sa îl supăr iar, seamănă ca o veveriță la cât e de cute omul ăsta cu falcutele lui. O mana a lui Han pleacă încet de pe talie e sânul meu. Ce naiba e cu omul asta era mâncarea stricata oare, în fine. Continui sa ma uit la film simțind cu îmi maseaza sânul, îmi venea sa îl mușc de mana, dar ma abțin. Cum stăteam cu spatele la el cuprinsa cu mana lui de talie lipita de el simt ceva tare, nu zic nimic și continui sa ma uit la film sperând sa se termine cât mai repede sa pot fugi la mine în camera. Acesta ma trage de talie mai aproape de el și rondul mai tare și tușesc puțin. Eram roșie și ma gândeam la o scuza ca să plec.

Y/N:ăm..eu ma duc sa beau apa...

Han:este sticla cu apa pe noptiera

Y/N:a... Da...

Ma ridic și iau sticla de apa de pe noptiera de lângă pat, acesta fără nici un stres se întinde pe pat. Își scoate membrul din pantaloni și începe sa se satisfacă singur. Pun sticla înapoi pe noptiera și când ma întorc cu fata la el ma înec. Nu știam ce sa fac, sa fug, sa nu fug, dau sa plec dar acesta pe trage ianpoi pe pat.

Y/N:Han...

Han:shh

Acesta ma ma cuprinde cu mâinile de obraji și ma săruta, încerc sa îl dau, la o parte dar era prea puternic. Pana urma ii cedez. Acesta se pune peste mine și coboară cu săruturile pe gat dezbrăcânduma ușor.
Un san îl sugea ca un bebeluș, iar pe celalalt îl masa apăsat, îl timp ce îl sucea și ma mișca încet își duce mana spre feminitatea mea, unde își baga 2 degete în mine. Îmi las capul pe spate și scap micu gemete când aceste începe sa le miște. Han rânjește și continua pana îmi dau drumul. Îmi desface picioarele și întra în mine ușor, ma strâmb puțin fiind prima oara ma doare. Se mișcă lent puțin pentru a ma acomoda, îmi șterge lacrimile și mărește puțin viteza. Gemeam asta făcându-l sa nu se mai oprească. Durerea dispărea ușor ușor devenind mai plăcut, se mai mișcă asa câteva minute apoi ma pun stil capra, ma prinde de solduri și întra brusc în mine asta făcându-mă sa cap un geamat puțin mai tare.

Y/N:ahh...Han!

Acesta începuse de data asta sa se miște fără mila în mine, scăpând mici gemete, îmi dădură lacrimile și gemetele mele deveneau tot mai dese și tari, începuseră sa îmi amortrasca degetele la cât am strâns perna aia, nu îmi mai simțeam fundul din cauza palmelor pe care le a primit iese la timp și iti da drumul pe spatele neu, 20 de minute asa ca 2 ore, acesta se ridica, ma ia și ma pune pe podea în genunchi, ma uit la el nedumerita, acesta impimgadumi capul spre el, ii ling puțin capul apoi o bag în gura și o sug. Acesta își lasă capul pe spate și ma prinde de par. Continui sa îmi fac treaba printre micile gemete ale lui Han. Simt ca ma strânge puțin mai tare de par dar nu zic nimic si răbd simțind în gura mea cum acesta se mișcă lent singur, însă nu durase mor ca iar nu avuse mila de mine, acesta ajunse pana în gat asta făcându-mă sa lacrimez iar pana cahd simt un lichid dulce și când în gura. Ma ridic și îmi ridic pantalonii de jos dar Han ma prinde de solduri întra iar si scap un mic gemat, începuse sa se miște iar. Ma prinde de mâini și mărește viteza, gemetele noastre se imrastiasera în toată casa. Ne dam drumul simultan si iese din mine, amandoi respirând greu. Îmi tremurau picioarele, căzând lata în pat, se îmbracă și ma îmbracă și pe mine apoi se pune lângă mine pe pat. Încerc sa ma ridic.

Han:unde fugi?

Y/N:in camera mea...

Han:de ce?

Y/N:nu pot rămâne aici...

Han:poti veni aici oricând vrei tu

Și ma cuprinde în bratele lui

Han:stai calma, ai noștri nu vor ști nimic, tot ce sa întamplat și se va întâmpla va rămâne între noi

Y/N:adica,, ce se va întâmpla ", Han nu vreau sa fiu jucăria ta

În acel moment Han ma săruta, fac ochii mari și ma uit la el.

Han:nu ești jucăria mea, ești iubita mea

Acesta îmi pun capul pe pieptul sau și adormim.

❗Scuzați greșelile❗

8/8🌹

Sper ca va plăcută, asta a fost ultimul capitol din aceasta carte. 💕



stray kids Pov🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum