Výpomoc

186 12 0
                                    

Kim Taehyung pov.

Začal mě táhnout do jeho pokoje, nikdy bych neřekl, že z tak odtažitého kluka se vyloupne takové číslo. Hned co jsme vpadli do jehopokoje, přitlačil jsem ho na dveře a začal mu jemně líbat a okusovat krk. Sem tam jsem mu udělal i značku, aby všichni věděli,že už někomu patří, a že ten někdo je velmi materialistický.Dal ruce kolem mého krku, tahal mě zezadu za vlasy, zvedl jsem kněmu obličej. „Tak krásný a zároveň tak nedočkavý," řekljsem. Jungkook neváhal a začal mě náruživě líbat. Musím se vážně držet, abych ho tu neojel. Obejmul jsem ho rukama kolem pasu a jemně mačkal jeho boky, více jsem si ho na sebe natiskl.Naše vzrušené klíny se o sebe třely. ,,Mmm...Kookie," mručel jsem do polibku, s mlasknutím se ode mě odtáhl. Vzal jsem ho a dovedl k posteli. Chtěl jsem Jungkooka povalit na postel, jenže místo toho, on povalil mě a obkročmo si na mě sedl. Silně jsembstiskl jeho božský zadeček, prohnul se v zádech a zavzdychal.„Tae, vážně dnes nechceš zajít dál, než k vzájemnému kouření?" Nad jeho chováním jsem se musel pousmát. „Králíčku,dneska nic víc, než to nebude...hm...sám jsi říkal, že nechceš sex bez lásky." Kývl mi na souhlas a hned mě začal líbat nakrku. Rukou mi zajel pod lem kalhot a silně mi stiskl penis.„Sakra...Kookie, ihned mi sundej kalhoty a vem si ho do pusy, neboz tebe zešílím." Stáhl mi kalhoty, boxerky mi nechal, byl přesně vidět můj nemalý problém, který mi Jungkook způsobil.Roztáhl mi nohy od sebe a klek si mezi ně. Vzrušeným pohledem a skousnutým rtem přejížděl ukazováčkem přes látku po mém penise. Skoro jsem z něj zešílel. Sklonil se do mého rozkroku a odstranil ten zbytečný kus látky, poté přejel svým jazykem po celé mé délce. Na špičce se zastavil a dráždil ji nemilosrdně jazykem, zatímco jednou rukou mi dopomáhal k vrcholu a druhou si strčil do svých kalhot s tím, že se uspokojí. Chytl jsem hoza tu ruku a prudce jí vytáhl z jeho kalhot. „Tak to né králíčku, zapomeň na to že, se ho budeš dotýkat."Nesouhlasně zamručel a bez jakéhokoliv varování si můj penis vzal celý do pusy. „Ach..sakra...Jungkooku..bože, jsi skvělý."Na chvíli si ho vyndal z úst a usmál se na mě tím svým kralíčkovým úsměvem. Moje srdce tálo z Jeona Jungkooka. Z toho Jungkooka, který se ke mně choval odtažitě a nechtěl semnou mít nic společného a teď mi ho tu kouří jako profesionál. Vzdychal jsem jak smyslu zbavený, bylo to sakra dobré, lepší kuřbu sem nezažil. „Aish králíčku, za chvilku tě čeká sladká odměna."Zrychlil tempo pohybu hlavou, okusoval a nasával můj penis, než jsem se mu udělal do pusinky. Všechno poslušně spolkl, nevadila mi chuť vlastního sperma, tak jsem si ho za krk přitáhl do polibku a hned na to prohodil naše pozice. Nyní ležel na zádech ajá se skláněl nad ním. Nemohl jsem už dál čekat, stáhl jsem z něj tričko i kalhoty s boxerkami. Ležel pode mnou úplně nahý,byl to nádherný pohled. Nejradši bych si ho vyfotil a dal si to na tapetu telefonu. „Proč já jsem úplně nahý a ty ne Tae? To není fér," řekl lehce naštvaně a nafoukl tvářičky. Nic jsem mu na to neřekl, zakousl jsem se do jedné jeho bradavky a druhou zpracovával prsty. Jeho svíjející tělo a hlas byl pro mě ráj.Když jsem se vyřádil na bradavkách, vlhkou cestičkou jsem se dostal až k jeho vzrušení, které jsem lehce obkroužil jazykem.Už jsem vám řekl, jak nádherně Kookie vzdychá? Nejspíš jo,ale tohohle se člověk nenabaží nikdy. „Tae....udělej mě prosím....bolí to." Vyslyšel jsem jeho prosby a pohltil jsem jeho penis celý do úst. Nasadil jsem pomalé tempo, chtěl jsem Kookiho pozlobit, ale to mi moc nevyšlo, protože po pár pohybech nahoru a dolů se mi udělal do pusy, chutnal sladce. „Králíčku,to bylo rychlé, nemyslíš?" „Já... promiň Tae, už je to dlouho, co mě někdo takhle uspokojil." Vypadal smutně. „Nevadí,nebuď smutný, mám tě moc rád, ano?" Zbytek jeho sperma jsem zněj slízal, poté jsem oblékl jeho i sebe do spodního prádla a zalehl jsem ve dle něj. Byli jsme k sobě tváří tvář a já ho opět políbil. Od teď mám novou drogu, a to jsou jeho sladké,růžové rty. Přivinul jsem si ho do objetí, hladil ho jemně ve vlasech a on po chvíli usnul. I na mě to šlo, tak jsem spokojeně zamířil do říše snů také.

Rich boy (Taekook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat