düğün zamanı

20 1 0
                                    

Ben düğünleri cok severim kivirtmasini güzel giyinip süslenip püslenip erkek kesmeye cok bayilirdim. Kim evleniyo anne dedim Kadirhan evleniyo yengenin kardesi dedi cok sasirmistim birazda üzülmüstüm gitti gül gibi cocuk kadirhan cok yakisikliydi onu elimden kacirmistim lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi dalmistim annem gizem diye dürtükledi noldu dedi o düğüne bende gelicem dedim hayir dedi ve odadan cikti. Tabi ben annemi her zamanki gibi takmadim acaba ne giysem diye düsündüm sacimi nasil yapmaliydimda gelinden güzel olmaliydimda kadirhanin dikkatini cekmeliydimde kadirhan gelini terk etmeliydi artik tek hayalim o düğünden kadirhanla beraber kacmakti düğün 2 gün sonraydi hemen kuzenlerimin yanina gittim kadirhan onlarin kuzeni oluyodu kuzeniniz evleniyomus dedim evet sus yastayiz dedi sonra kahkaha atmaya basladik ne giyeceksiniz diye sordum onlarda gösterdi sen ne giyceksin diye sorunca ben gelmicemki dedim niye diye sorunca olan biteni anlattim onlarda hemen annemin yanina gitti ve izin aldi cok heycanliydim elbisemi secmistim dar kisa omuz bölgesi dantelli olan elbisede incecik gözüküyodum altina giydiğim topuklu ayakkabi beni olduğumundan daha uzun göstermisti kiyafetimizi giyip bir sokak ilerde olan kuaföre gittik sac bas yaptirdik o gün cok acili bi gün olduğu icin makyajimi da simsiyah yaptirmistim malum yastayiz ama götümü ve göğsümü belli eden o siyah elbisede her zamanki gibi seksiydim hazirlandik ve düğün yolunu tutmustuk assolistler gibi en son biz girmiştik herkez bize bakiyodu podyumda yürüdüğümü düsunurken kendimi ankara havasi oynarken bulmustum cok yorulmustum dinlenmek ve sigara icmek icin disari cikmistim tam sigarami yakicaktimki kahretsin cakmagin gazi bitmis etrafa bakiniyodum ve bi cocuk geldi yanima sigarami yakti icmeye basladim tesekkür ettimistim ve neyi bekliyosun diye sordum karsimda oyle kalakalmisti kekeledi seyy imm benn seyy derken cok tatli görünüyodu ben dururmuyum hemen laf soktum sen konusmayi öğrenince konusuruz bby demis ve oradan cekip gitmistim. Iceri giydim ve bir baktim kadirhan gelini almis gidiyo ve gitti. Ayağimdaki topuklular cok rahatsiz etmisti topuklulari cikardim ve oylece geziniyodum ki ayagima bisey batmisti dengemi kaybettim tam yere dusucekken kahramanim gelip beni kurtardi canim ya kiyamam kahramanken bile cok tatli Allah sahibine bağislasin bi an göz göze gelmistik ve kahve gözlerinde tutuklu kalmistim ay sanki solumda filler sevisiyodu bana noluyodu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gitti.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin