1 część

13 0 0
                                    

Millie

Dzisiaj wprowadziłam się do nowego domu jutro idę do nowej szkoły boje się że nie znajdę przyjaciół jak w poprzedniej szkole . Rozpakowałam się i poszłam zjeść obiad dalej rozmyślając o jutrzejszym dniu w nowej szkole .
Rozmowa Millie z tatą .
Tom ( tata Millie ) - Podoba ci się twój pokój .
Millie - Tak a szczególnie to durze okno .
Tom- Ok. Od jutra będę musiał wstawać wcześnie do pracy więc jak wstaniesz to mnie już nie. będzie okej .
Millie - Ok pójdę się rozejrzeć po okolicy .
Tom -  Dobra  tylko wróć przed 17 ok.
Millie - Ok pa .

Gdy Millie chodziła po okolicy akurat ze szkoły wracali miejmy nadzieje że to będą nowi koledzy i koleżanki Millie . Nagle dziewczyna  zapatrzyła się w telefon i przez przypadek potknęła sie o chłopaka i upadła .

Millie - Przepraszam .
Finn- Nie to ja przepraszam zapatrzyłem się w telefon ,nic ci się nie stało.
Millie - Nie wszystko okej .
Dziewczyna wstała i poszła dalej myślała  o wysokim brunecie  z lokami i czekoladowymi oczami , i miała nadzieje że on będzie w jej klasie .

Następny dzień
Wstałam o 7:00, zjadam śniadanie które sobie przygotowałam , ubrałam się i pomalowałam i gdy już miałam wychodzić zobaczyłam że ten chłopak na którego wczoraj wpadłam mieszka na przeciwko mnie  ubrałam buty i kurtkę i wyszłam . Szłam za nim jakieś 20 metrów dalej . Gdy weszłam do szkoły była ona bardzo duża, poszłam do szafki odłożyć kurtkę .

Finn
Gdy ściągałem kurtkę nagle zauważyłem tą laske na którą wczoraj wpadłem, miała obok mnie szafkę , była bardzo ładnie ubrana , miała na sobie czarne  jeansy żółty crop top  i na to szarą za durzą koszulę . Ściągałem kurtkę i poszedłem wcześniej do klasy.

Millie

Gdy ściągałam kurtkę zobaczyłam że mam obok tego  chłopaka obok szafkę . Nagle zadzwonił dzwonek ja nie wiedziałam gdzie mam iść . Postanowiłam ze pójdę w prawo szłam i szłam nagle zauważyłam tego chłopaka obok którego mam szafkę .

Finn
Pani wychowawczyni poprosiła mnie żebym poszedł po kredę do pokoju nauczycielskiego gdy szedłem zobaczyłem tą dziewczynie w którą wczoraj wpadłem .

Finn- Hey pomóc ci w czymś .
Millie - Hey tak wiesz gdzie jest klasa nr 18 .
Finn - tak chodź ze mną ,ej to nie na ciebie wpadłem wczoraj ?
Millie - chyba tak ( dziewczyna lekko się uśmiechnęła ) .
Finn- a tak w ogóle jestem Finn a ty jak masz na imię .
Millie - Millie .
Finn - miło mi cię poznać Millie
Millie - mi też miło cie poznać Finnie.
Finn - dobra zara wejdziemy do klasy później na przerwie poznam cię z moimi przyjaciółmi ok .
Millie - ok .

Milllie

Gdy weszłam do klasy z Finnem pani Natasza nasza wychowawczyni zaprosiła mnie do ławki obok finna.

😜====😄====😳====😘====👌====🙈====😍====👍====👀====😜====✌️====😎====😂====🥰====😛====😏

431 słów . Mam nadzieje ze się wam podoba .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 08, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Fillie is realOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz