Компанія зайшла в середину будинку. Кіра одразу роздивилась приміщення. Просторна кімната на першому поверсі на якій в лівому боці знаходилась кухня, а на правому боці вітальня. В кінці кімнати знаходились сходи, які ведуть на верх.
— Просторе приміщення.— Сказала Іра розглядаючи його.
— На другому поверсі знаходяться дві спальні та ванна, а на задньому дворі є стежка, яка веде до озера.— Радісно промовив Макс.
Друзі зайшли на другий поверх на лівому боці знаходилося дві кімнати, а на правому боці знаходилась ванна.
— Чур наша з пацанами кімната буде та що ближче.— Сказав Макс.
— Та нам без різниці.— Сказала Мері.
Хлопці зайшли в свою кімнату. 3 ліжка та столик біля вікна.
— Досить таки не погано,я думав буде гірше. — Сказав Алекс.
— Ображаєш, та я сам обирав.— Відповів Макс.
— Ось тому я і думав що буде погано. — Усміхнувся Алекс.
—Алекс, ти тільки но вийшов з лікарні, не виводи мене з себе, бо потрапиш знову туди. — Сказав Макс.
— Мені все одно тут не подобається. — Буркнув Джейк.
— Ти ще просто озера не бачив.— Відповів Макс.
В цей самий час дівчата зайшли в свою кімнату. Кімната була простора також три ліжка та столик біля вікна.
— Красива кімната. — Сказала Іра.
— Для тебе все красиве.— Відповіла Мері.
— Давайте одягнемо купальники і підемо на озеро. — Кіра подивилась на дівчат.
— Давайте! — Радісно гукнула Іра.
Тим часом в кімнаті у хлопців.
— Ти плавки з собою взяв? — Запитав Джейк у Макса.
— Ні,я не брав.— Усміхнувся Макс.
— Ти придурок?Як ти плавати збираєшся? — Джейк розсердився.
— Голяком!Так навіть веселіше. — Радісно гукнув Макс.
— Ага, щоб якась риба чи змія відкусила твої причиндали? Та й тим більше з нами ж дівчата придурок. На ось візьми,так і знав що ти щось витвориш.
Джейк протянув Максу плавки.
— Дякую,але я свої маю. — Усміхнувся Макс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Mystery / ThrillerЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...