☪ 24. BÖLÜM
"Verme, dünyâları alsan da bu cennet vatanı."
Sol yanağımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi açmaya zorladım kendimi. Gözlerimi açmayı başardığımda yanağımdaki sıcaklığın başımı göğsüne yasladığım adamdan kaynaklandığını anlamam uzun sürmemişti. Uyuşan zihnim yavaş yavaş uykunun tutsaklığından kurtulurken sevdiğim adamın kolları arasında uyanmanın derin mutluluğunu yaşıyordum. Çok fazla hareket etmemeye özen gösterip başımı çıplak göğsünden kaldırdım. Hayran olduğum yüzünde parlak mavi irislerimi gezdirirken dün gece yaşadığımız anların hafızamda canlanmasıyla istemsizce kızardım. Sanki düşününce bile aynı şeyleri yaşıyormuş gibi kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı. Alt dudağımı ısırıp sakinleşmeye çalışmayı diliyordum ki hissettiğim yoğun acıyla yüzümü buruşturdum. Dudağımdaki hasardan ötürü korktuğum şeyin başıma gelmemesini dilerken duyduğum sesle irkildim birden."Özür dilerim, benim hatamdı."
Başımı kaldırdım, uyanmış olan Altay'a baktım şaşkınlıkla. Hangi ara uyanmıştı? Oysa az önce gayet rahat bir şekilde uyuyordu. Şimdiyse üzgün gözlerle alt dudağımı inceliyordu. Kocamın uyanıp uyanmaması bir kenara sanırım korktuğum şey başıma gelmişti. Muhtemelen alt dudağım morarmıştı. Gülümsemeye çalışıp Altay'ın yanağına dudaklarımı bastırdım nazikçe. "Özür dileme lütfen. Geçer birkaç gün içerisinde." deyip boştaki elimi yanağına koydum ve sakin sakin okşadım. Bunun için özür dilemesine gerek yoktu. Başımı omzuna yasladım iyice. Kolumu beline doladım sıkıca. Bir kedi gibi sırnaştığımı gören Altay gülerek sarılışıma karşılık verdi. Saçlarımı okşadı, koklayarak bir öpücük kondurdu.
Üstüme örtülü duran yorganın bir ucunu kaldırıp beyaz renkli geceliğimin açıkta bıraktığı omzumu işaret etti gözleriyle. "Birkaç gün içerisinde geçecek gibi değil bunlar." derken elini omzumdaki yaraya yavaşça sürttü.Dün gece dişlerini geçirdiği bölge morarıp kızarmıştı. Sızlayan acıdan ötürü dişlerimi sıkarak hissettiğim duyguyla mücadele etmeye çalıştım. Acı çektiğimi görmesini istemiyordum çünkü bunların hiçbirini kötü niyetle yapmamıştı. Elini yaranın üzerinden çekerek yataktan doğruldum. Böylelikle üzerimize örttüğü yorgan kayarak aşağılara düştü. Gözlerime girmeye çalışan açık ve nemli kahverengi saçlarımı bundan rahatsızlık duyduğumu anlayan Altay dikkatle kulaklarımın arkasına sıkıştırdı. Büyülenmiş gibi yüzüme bakmaya devam ettiğinde geceliğimin askılıklarını düzeltip yatakta bağdaş kurdum. Uzanmaktan sıkılmıştım. Zaten neredeyse yarı çıplak Altay'ın yanında durduğum için utanıp duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKSTREM
RomanceAşkın barut kokan hâli... UYARI! → İncelemekte olduğunuz kitap 16 yaş ve üzeri için uygundur. Olumsuz örnek oluşturabilecek unsurlar içermektedir. → Kitaptaki olaylar, mekanlar ve kişiler tamamen hayal ürünüdür. → (Ç)alıntı durumunda yasal işlem b...