Aşağıda bizimkiler var :)
••••••••••••••••••••••
☪ 35. BÖLÜM
"Fışkırır ruhumücerret gibi yerden naaşım."
Gözlerime inanamıyordum. Karşımdaki adamın varlığını yok sayıp işime odaklanmakta problem yaşıyordum. Baran'ın teröristlerle ne işi vardı? Ne zamandan beri hepimizi kandırıyordu? Pardon hepimizi değil, Altay hariç hepimizi kandırıyordu. Birbirimizi sevdiğimizi ailelerimize söylediğimiz günü net bir şekilde hatırlıyordum. Altay Baran'ın neler yaptığını, nasıl bir işin içinde olduğunu en başından beri biliyordu ama emin olamadığı için direkt suçlayamıyordu.
Altay'ın hatta yetkili bütün isimlerin burada olan bitenlerden, Baran'ın kocaman bir hain olduğundan haberleri olmalıydı. Benim bir şeyler yapmam şarttı çünkü ihanete saniye saniye şahit oluyordum. Kanıtlar toplamalıydım. Altay yeterince kanıt bulamadığı için başaramamıştı ama ben Baran'ı içeri tıkabilecek kadar delil toplayabilirdim.
Üzerimdeki şoku hızlıca atlatıp gayet akıcı bir şekilde Arapça konuşabildiğini yeni öğrendiğim Baran'la iletişim hâlindeki Orhan'a odaklandım. Soru soran Baran'a pür dikkat odaklanmış, Türkiye'den kaçmak için can atıyor gibi bir hâli vardı.
"هل جوازات سفرك معك؟"
"Pasaportlarınız yanınızda mı?""معنا. هل الأمور بخير في السعودية؟ متى سننطلق؟"
"Yanımızda. Suudi Arabistan'da işler yolunda mı?""لقد تم ترتيب إقامتك. وسيرافقك رجالي. وسوف تعبر حدود ماردين. وبعد ذلك سيتم إنزالك في مطار حلب."
"Kalacağınız yer ayarlandı. Adamlarım size eşlik edecek. Mardin sınırını geçeceksiniz. Ardından Halep havaalanına bırakılacaksınız."Cümlelerini bitirirken çevremizi saran adamlarından birkaçına el işareti veren Baran'dan sonra yaklaşık yedi adamı anında geldikleri arabalara geri dönmüş, orada beklemeye başlamışlardı. Bunlar Orhan'a bahsettiği, bize eşlik edeceğini düşündüğüm adamlardı. Gördüğüm kadarıyla bütün plan hazırdı ancak bizimkilerin benim Arabistan'a gideceğimden haberleri dahi yoktu. Olaylar Orhan için aşamalı bir şekilde gelişse bile benim için spontan gelişiyordu. Ortada bambaşka şeyler dönüyordu ama anlam veremiyordum. Daha iyi gözlem yapmalıydım. Hem delil toplamalıydım hem de haber uçurmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKSTREM
RomanceAşkın barut kokan hâli... UYARI! → İncelemekte olduğunuz kitap 16 yaş ve üzeri için uygundur. Olumsuz örnek oluşturabilecek unsurlar içermektedir. → Kitaptaki olaylar, mekanlar ve kişiler tamamen hayal ürünüdür. → (Ç)alıntı durumunda yasal işlem b...