"Taehyung POV"
Trebuie neapărat săi spun astăzi ca o plac, am observat ca si Jungkook o place dar eu am de gând să i-o iau înainte. In sfârșit am ajuns acasă și o aud pe Mirae întrebând unde se află baia. In sfârșit mi-a apărut o șansă si spun.
-Pot sa îți arăt eu unde se află baia
-Da, mersi Tae.
-Nui pentru ce prințesă.
Il vad pe Jungkook cum se uita la mine cu o privire ucigătoare dar decid să nui prea atrag atenția si o iau pe Mirae de mână ridicându-ne la etaj "pentru ai arăta baia" ~bun pretext~.Ajunși in dreptul băii vad ca Mirae vrea sa închidă ușa si îmi zice sa plec ca ea va veni curând dar eu nu am venit până aici ca sa plec si într-o secunda deschid usa, o i-au in brate și o așez pe chiuvetă apoi zic.
-Mirae, eu...
-Tae, ce faci?
-Eu..
-Tu?
-Vam întrerupt cumva spuse Jk nervos
-Da, ne-ai întrerupt
-Ba nu, ce îndrugi acolo Tae.
-Hai să mâncăm ca Jin no sa stea cu masa întinsă toată noaptea.
-Venim imediat spuse Tae
-Nu, Mirae merge acum, cu mine iar cu tine voi avea o discuție mai târziu.
-Bine dar sa știi ca nu ma dau bătut, orice nu s-ar întîmpla eu tot am so obtin.
-Ea, este a mea.
-Despre ce tot vorbiți acolo, eu nu sunt o jucarie ca să ma obțineți si am văzut-o plecând cu lacrimi in ochi.
-Vezi ce-ai facut Tae?
-Acum la sigur e supărată pe noi.
-O să discut cu ea si o săi spun ce simt.
-Ba no să vorbești, ți-am spus ca ea este a mea?
-Dece nu am vorbi ambii cu ea si o sa vedem pe cine o să aleagă?
-Buna ideieHehe, ce va fi mai departe. Nu știu, ve-ți afla diseară.🥰
Fiți activi, va pup.