§3§

69 4 8
                                    

Az elmúlt hét gyorsan el telt. Megismertük Miát és hozzászoktunk a környékhez. Amúgy Mia egy nagyon aranyos kislány, nagyon kedves és játékos. Lassan itt állok egy nappal az M&M koncert előtt, hogy őszinte legyek az elmúlt napok jól teltek és jól éreztem magam. Reggel amint felkeltem lementem reggelizni, mivel még senki nem volt ébren ezért készítettem reggelit magamnak, na jó azért a készítés nem egészen igaz csak müzlit tettem a tálba és megettem. A könyvet bámulva arra riadok fel hogy Nina lefut a lépcsőn.
-Holnap megyünk a koncertre, alig várom! - kiáltotta.
-Igen de nem kell kiabálni! - morogtam.
-Jól van, de úgy várom!!! - örvendezett.
-Hányra is kell menjünk? - kérdeztem rá.
-10 re. - felelte.
-Rendben.
Amint végeztem felmentem olvastam egy kicsit, majd a nap további részében sorozatot néztem. Egyszercsak Nina rontott be a szobámba.
-Szerinted mit vegyek fel holnap? - kérdezte.
-Nem tudom még azt se hogy én mit veszek fel-mondtam, mert ez volt az igazság igazából még nem is gondolkodtam rajta.
-Akkor szerinted ezt vegyem fel? - mutatótt egy kék felsőreszű, farmer szoknyarészű ruhára. - Vagy ez? - mutatott egy egyberészes farmer rövid overallra.
-Szerintem az első - mondtam.
-Oki-indult is ki a szobából!. Így én is nekiálltam valami ruhát keresni. Végül egy krémszinű, maxi ruha mellett döntöttem. Ami mellé egy szandált választottam. Ebéd után igazából csak olvastam és sétáltam egy kicsit a ház környékén. Majd vacsora után letusoltam és elmentem aludni. Reggel arra ébredtem hogy Nina befutott a szobába és szó szerint rámugrott.
-Siess indulunk kell! - kiáltotta, gyorsan felkeltem és megnéztem az időt el, és persze hogy reggel 7 óra van! Végül azért felkeltem és elkészültem. Reggeliztem majd még egy kis olvasás után útnak is indultunk. A nagybatyánk vitt el a koncerthez.
-Majd akkor 12re értettek jövök - mondta.
-Oké - feleltük Ninával egyszerre. Odaadtuk a jegyeket majd beléptünk a koncertre!

Sajnálom hogy ilyen sokat kellett várni a folytatásra.

First kiss[Marcus ff.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin