Hoofdstuk 34

412 6 0
                                    

"Goedemorgen!" Hoor ik Nadine roepen, ik voel Noël wakker schrikken en ik doe mijn ogen open. Hij legt zijn hand op mijn heup en trekt me dichter naar zijn lichaam. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en ik krijg kippenvel van het warme gevoel.
"Komen jullie ontbijten" vraagt Nadine.
"We komen zo" zeg ik.
Ik draai me om zodat ik naar Noël kan kijken. Hij heeft zijn ogen dicht en ik geef hem een kus op zijn wang. Als hij zijn ogen opent staart hij me aan.
"Goedemorgen knapperd" zegt hij en ik moet lachen.
"Morgen, zullen we dan maar gaan ontbijten?" Vraag ik aan hem.
"Ja" hij staat op en trekt een joggings broek aan. Hij trekt veder geen shirt aan dus ik blijf nog even kijken.
"Kom je?" Vraagt hij lachend en hij steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand vast en sta op. Noël gaat even naar de wc en ik zoek iets om aan te trekken, als ik niks kan vinden loop ik snel naar de kamer van Nadine en pak ik een broek van haar. We lenen altijd elkaars kleding dus ze vind het niet erg. We lopen naar beneden en Nadine en de ouders van Noël zitten aan de ontbijt tafel.
"Goedemorgen" zeggen ze alle drie.
"Goedemorgen" antwoord ik. Noël loopt naar de keuken om drinken voor ons te pakken en ik ga alvast zitten.
"Heb je goed geslapen?" Vraagt de moeder van Noël aan mij.
"Ja hoor" zeg ik. Zijn ouders zijn zo aardig voor mij.
"Wat wil je drinken schat?" Roept Noël uit de keuken.
"Thee" zeg ik
"Welke?" Vraagt hij.
"Doe maar iets" zeg ik.
Even later komt hij terug met twee kopjes thee. Als hij ook gaat zitten gaan we eten.
"Hoe heb jij eigenlijk zo'n mooi meisje gekregen?" Vraagt de vader van Noël aan Noël. Ik verslik me bijna in mijn drinken maar lach het weg.
Noël legt het uit.
"En nu heb ik een geweldige dochter erbij" zegt de moeder van Noël. Ik geef haar een knuffel. Als ik los laat zie ik Noël kijken met een trotse blik.
"En ik een beste vriendin!" Schreeuwt Nadine die de keuken in gerent komt en haar armen om me heen slaat.
"Ho is even, het is mijn vriendin hè" zegt Noël sarcastisch en hij geeft me een kus. Ik trek weg als ik mijn telefoon hoor. Ik pak mijn telefoon van het aanrecht en loop even naar de gang. Als ik op het scherm kijk zie ik dat het Enzo is.
Het gesprek
Heyy Em

Morguh Enzo

We hebben door gekregen dat we morgen al op vakantie kunnen!

Omg zo vet

Ja, kunnen jij en Noël zo snel mogelijk terug komen?

Ja, ik ga het regelen! Ik app jullie straks wel.

Tot straks!
Einde gesprek

Ik loop terug naar de woonkamer met een lach van oor tot oor.
"Noël?" Roep ik
"Ja Em"
"Kom is" en voordat ik het weet staat hij voor mijn neus.
"Enzo belde net, en we gaan morgen naar Kreta!" Het duurt even voordat het door komt maar dan geeft hij me een dikke knuffel.
"Zo vet dit!" zegt hij lachend.
We pakken snel onze spullen en zeggen gedag tegen de ouders van Noël en Nadine natuurlijk.
Als we in de auto zitten hebben we kei hard de muziek op en zitten we allebei mee te blèren. Ik besluit Myron te appen.

Myron💕
Heyy, we zijn onderweg we komen ongeveer 13:45 aan bij jullie

Top
Super veel zin in we kunnen echt niet wachten!

Wij ook niet! Tot zo

Tot zooo <3

Ik leg mijn telefoon weg en we rijden veder. Als we bij Enzo en Myron aankomen nemen we de koffer van Noël mee.
"Heyy maatjes" zegt enzo als hij de deur open doet. Hij geeft ons beide een knuffel.
"Yo maat" zegt Noël
"Hai" zeg ik
"Pak snel je koffer in" zegt Enzo omdat hij en Myron vanavond film willen kijken dus het dan niet kan. Ik trek snel mijn jas uit en loop naar de slaapkamer van mij en Noël. Ik pak mijn koffer die ik hier naartoe had meegenomen toen ik hier voor het eerste kwam. Ik doe wat kleding in mijn koffer en wat bikini's. Noël komt de kamer binnen gelopen en staat even te kijken.
"Helpen kan ook" zeg ik lachend.
"Oh, ja dat is een goed idee" zegt hij
"Wat heb je nog nodig"
"Nog wat bikini's en ondergoed" zeg ik en ik loop naar de badkamer om wat make-up te halen. Als ik terug kom zie ik dat Noël precies in de koffer heeft gelegd wat ik vroeg.
"Dankje" zeg ik en ik geef hem een kus op zijn hoofd. Als de koffer is ingepakt rits ik hem dicht maar omdat hij zo vol zit lukt het niet.
"Noël!" Roep ik.
"Ja" zegt hij als hij voor me staat.
"Help?" Zeg ik. Hij lacht een beetje en loopt naar me toe. Ik ga op de koffer zitten en hij ritst hem dicht. Als hij dicht zit geeft hij me een lange zoen.
"Graag gedaan mevrouw" zegt hij als hij opstaat.
"Dankjewel meneer" zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek zodat hij me op kan hijsen. Hij pakt mijn hand beet en doet precies wat ik wou dat hij deed. We lopen naar de woonkamer om avond te eten en als we klaar zijn ruimen we op en gaan we film kijken.

Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu