EVET KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM ARKADAŞLAR GEÇ OLDU FARKINDAYIM OY GELMEZ DİYE BEKLEDİM FAKAT GELDİ YAZASIM GELMEDİ AMA 2 3 HİKAYE SONRA BİTİRİCEM UZUN TUTMIYICAM ÇÜNKÜ ZAMAN KAYBI SIRF OY GELDİĞİ İÇİN YAZIYORUM TEKRAR ATIN BARİ GENE YAZIYİM Bİ UFAK HEVES GELSİN İYİ OKUMALAR ŞİMDİDEN.
(evet en son meltemin ve deryanın ayaklarını yalamıştım ve fotoğraflarını çekip mastürbasyon yapmıştım sonra öyle uyuya kalmışım sabah kalktığımda bunlar hâlâ uyuyordu 10 gibi kalkmıştım annemde gelmemişti hâlâ baktığımda annem mesaj atmıştı 1 2 gibi gelicem diye cumartesi günüydü okullar tatildi zevkle annemin gelmesini beklerken kalktım eli mi yüzü mü yıkadım kahvaltı ettim sonra bunların odalarına bakmaya gittim kapı arasından baktığımda uyuyorlardı dün kokladığım ayakkabıları tekrar koklamak istedim saatte 10.30 olmuştu gittim ilk önce deryanın kocaman ayakkabılarını kokladım sonra her yerini yaladım çok seksi bir ayakları vardı sonra melteminkini kokladım minnacık ama bir o kadarda seksi ayakkabısını kokladım coverse içi simsiyahtı onunkinide yaladım bir güzel ve kaldırmaya gititm bunları)
Ben: hadi kalkın saat 11 oldu kızlar
Derya: abla birazdaha uyusaydık
Meltem: evet ya az daha uyuyalımmm
Ben: olmaz kızlar annem gelicek 2'de anca evi toplarım zaten ben elinizi yüzünüzü yıkayın sonra kahvaltıya hadi bakalım
Meltem: tamam abla kalkıyoruz hadi kalk derya
Derya: tamam canım kalkıyorum
Ben: ( ikiside kalktı ve sofraya oturduk dünü unutmuştu bunlar galiba)
Evet kızlar bugün gezicek misinizMeltem: birazcık yürüyüş yapıcaz 5 6 gibi eve gelirim deryada ordan eve gider
Derya: evet annem izin vermez artık haftaya kalırım malesef
Ben: özliyicem seni derya ( belki birşey söyler diye böyle demek istedim)
Derya: bende seni özliyicem abla istersen beni unutmamak için çorapları mı bırakabilirim koklarsın dedi ve güldü meltemle birlikte
Meltem: ay kız ne alemsin haha
Ben: hahaha yok canım sende kalsın gelirsin gene o zaman koklarım belki ( bırakmasını o kadar çok istiyordum ki ama söyleyemezdim öyle anlaşılırdı hemen ama malesef diyemedim)
Derya: haha tamam abla birdahakine koklatırım söz (çaktırmadan melteme göz kırptı)
Meltem: abla ellerine sağlık biz duş alıp giyinip gidiyoruz artık
Ben: tamam canım siz hazırlanın ben toplarım buraları
Derya: teşekkürler abla
Ben: rica ederim balım ( tam onlar duş alırken tek tek bende içerde oturuyordum annem aramıştı 30 dakika içinde geleceğini söyledi ben çok heyecanlanmıştım onun büyük ayaklarını o kadar çok özledim ki aynı deryanın ayakkarı gibiydim tamam annecim dedim oda kızlar noldu evdeler mi dedi evet hazırlanıyorlar çıkıcaklarmış 5 gibi gelicek ama meltem hmm tamam kızım görüşürüz)
Meltem: abla biz çıkıyoruz
Ben: tamam canım ( o kadar güzel giyinmişki meltem'in direk ayaklarına baktım beyaz çorap giymişti deryaya baktığımda oda siyah yerine gri giymişti aklıma acaba çorabı bıraktı mı diye düşündüm ama çantası olduğu için ordada olabilirdi onlar gidince karıştırıcaktım)
Derya: abla görüşürüz belki 3 gün sonra tekrar gelirim kendini hazırla dedi gülerek
Ben: haha aaa bak senn tamam her zaman hazırım ben dedim ( demek istediğini o kadar iyi anlamıştım ki herhalde daha pis çoraplarla gelicek ve yalıcaktım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ayak fetişi bir kız
Novela JuvenilÖNCELİKLE MERHABALAR HERKESE İLK DEFA BİR HİKAYE YAZIYORUM OKUDUKLARIMDAN ESİNLENDİM YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR AMA DÜZELTİCEM VE YAZMAYA SÜREKLİ DEVAM EDİCEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ. (KURGUDUR)