1. zahodená šanca

675 44 15
                                    

Emily čistila svoju kobylku a zrazu začula ženský hlas.Okrem nej bolo v stajni mnoho detí takže tam bolo celkom rušno a moc nepočula čo ta žena hovorí.No podišla ku vrátam na Greninom boxe a započúvala sa.Tá žena hovorila a mávala papiermi čo mala v ruke:,,Hobby parkúrové preteky takže aj pre jazdcov bez licencie!!!Sú dve kategórie:60-80cm a 80-110 cm!! Tak kto chce mám tu ešte 6 prihlášok!!!"Emily strašne chcela ísť na tie preteky keďže to bolo aj pre jazdcov bez licencie a ona licenciu nemala.Tá žena znova zakričala:,,Už mám iba dve prihlášky!!A už iba jednu!! Kto chce ešte poslednú prihlášku?!" Emily ju moc chcela.Zrazu videla že k tej ženskej pribehla Amia.Amia bola 11 ročné dievča ktoré k 10.narodeninám dostalo huculskú kobylu Bubbly.Bola čisto biela a venovali sa hobby skákaniu lebo taktiež nemali licenciu...len Amia bola na viac hobby pretekoch a Emily na žiadnych.Bubbly mala 8 rokov a bol to kľudný koník na ktorom Amia vozila aj svoju dvojročnú sestričku Rozáliu. Keď bola Amia pár krokov od tej ženy (bola to asi trenerka v neďalekej jazdeckej škole kde sa konali tieto preteky)
tak Emily chcela vybehnúť z boxu a zakričať že ona chce ísť na tie hobby preteky.Lenže keď sa chcela pohnúť a zakričať,nemohla ani len zdvihnúť nohu zo zeme a ani len trocha zakričať...vydala zo seba iba tiché ja.V tom momente mala Amia prihlášku a tá žena odišla a Emily zostala stáť v boxe ako stĺp a vzlykala.Bola to taká super šanca aby mohla ísť na svoje prvé preteky a ona to len tak zahodila a ani len nevedela prečo.Grena do nej jemne šťuchla svojou hlavou a žriebätko Gigi (džidži) ju potiahlo za tričko.Emily ich pohladkala a upratala si potreby na čistenie.Potom sa ešte vrátila do boxu a na rozlúčku pobozkala Grenu a malú kobylku Gigi.Bola smutná z toho že v škole dostala 3 a 4 a že zahodila takú šancu ako prvé preteky a nevyvetrala si hlavu po pondelku a siedmych hodinách strávených v škole na vychádzke na ktorú sa strašne tešila.Keď prišla domov myslela iba na ten nešťastný deň a plakala a plakala...Nakoniec síce trocha mrzutá dojedla večeru-jej obľúbené palacinky s čokoládovým krémom a šľahačkou na ktoré by sa inak tešila a dala by si aj 10 duplí ale teraz horko ťažko do seba natlačila dve palacinky...inokedy by išla pozerať telku ale teraz si ľahla do postele a potom zlom únavnom dni zaspala.

Kone a život pri nichDonde viven las historias. Descúbrelo ahora