Prolog

12 1 0
                                    

Od dzieciństwa słuchałam opowieści jak było kiedyś. O tym jak cztery narody żyły ze sobą w pokoju i harmonii. O tym jak wszystko się zmieniło gdy Naród Ognia zaatakował. Mieszkając w tym kraju mówiono mam, że miało to na celu wzmocnić pozostałe narody. Prości ludzie w to wierzyli i nie mieli świadomości, że rzeczywistość jest inna. Wychowując się na królewskim dworze, w otoczeni największej arystokracji, wierzyłam w to. Dopóki pewien stary generał nie opowiedział mi pewnej legendy.

W każdym pokoleniu i w każdej nacji, rodził się Avatar, osoba potrafiąca władać czterema żywiołami. Stał na czele spokoju między światem materialnym a światem duchów. Tylko on mógł pokonać Naróg Ognia. Jednak kiedy był najbardziej potrzebny Avatar zniknął.

Od jego zaginięcia minęło 100 lat, a Naród Ognia Był bliski wygrania wojny. Nie było nadziei na lepsze jutro. Dopiero z czasem zdałam sobie sprawę, że nic mam nie pomoże, że jesteśmy skazani na zgubę. Wiele rodzin zostały rozdzielone, wiele ludzi zginęło, ludzie głodowali i żyli w niewoli. Kto by myślał o jakieś nadziei?

Dorastałam otoczona kłamstwami i propagandą. Nie wierzyłam w nic dobrego. Dopiero po paru latach zrozumiałam, że jest nadzieja, że ktoś jeszcze ją ma. Odkryłam prawdę o świecie, o  przyjaźni, o miłości i wpojonych mi wartości. To wszystko dzięki zaginionemu księciu i Avatarowi.

Tak, Avatarowi. 

Bo Avatar powrócił i uratuje świat.

Jest to opowieść o nadziei

O przyjaźń 

O miłości i nienawiści

O prawdzie i kłamstwie

O zaufaniu i zazdrości

O rządzy władzy

O realiach wojny

O odrzuceniu przez społeczeństwo 

O przesądach

Jest to opowieść o szóstce młodych ludzi, którzy przeżyli własne tragedie i chcą się odnaleźć w otaczającym ich świecie. Żyć w szczęściu i spokoju. Będą musieli pokonać wiele przeszkód by osiągnąć swój cel. Zaakceptować różnicę, stereotypy i poglądy. Odnaleźć własny spokój i równowagę. 

######

Mam nadzieję, że książka wam się spodoba

Jest to moja historia i pewne elementy będą inne niż w oryginalnej kreskówce.

Wszelkie pochwały i uwagi mile widziane 

Miłego czytania

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: 3 days ago ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Avatar: legenda Aanga Księga pierwsza-wodaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz