Вратата се отвори рязко и двамата, Ремъс и Тони, скочиха стреснати и погледнаха към Аугустъс, на който му трябваше секунда да ги огледа и вдигна вежда.
- А, прекрасно. - каза Ремъс, а Тони стоеше неподвижно.
- Какво означава това? - пита Аугустъс, гледайки от брат си към момичето, опитвайки се да разбере ситуацията.
- Означава, че не съм я убил. - отговори той.
- Това го виждам. Въпроса ми е друг.
- Ремъс ме спаси. - каза Тони най-накрая и двамата я погледнаха - Или нещо такова.
- Това не значи, че- - започна Ремъс, но Тони бързо го прекъсна и му довърши изречението.
- Че няма да ме убиеш в бъдеще. Да, разбрах.
- Алексъс се притеснява за теб. - съобщи Аугустъс, игнорирайки раздразнения поглед на брат си.
- Добре съм.
- Избягала си от вас. Сигурна ли си, че всичко е наред? - пита древният вампир загрижено, а Ремъс я погледна.
- Избягала си от вас?
- Добре съм. - повтори Тони и седна на леглото - Може да кажеш на Алекс, че съм добре. Само не и казвай за Ремъс. Само ще се притесни повече.
- Както кажеш. Налага ми се да изляза. Ремъс, с теб ще си поговорим после. Погрижи се Тони да хапне нещо. - каза Аугустъс и затвори вратата след себе си. Тони покри лицето си с ръце, а Ремъс застана пред нея.
- Сигурна ли си, че си добре? - пита той и тя го погледна.
- Какво те интересува? Нали и без това все повтаряш как искаш да ме убиеш. Съмнявам се да ти пука за мен.
- Няма да е забавно да убивам някой с хипотермия. Какво изобщо си мислеше да стоиш толкова дълго време в снега?
- Не мислих! - отговори Тони и се опита да се сдържи да не се разплаче пред Ремъс. Не можеше да покаже повече слабост.
- Което е странно за теб, защото сме се били и знам от опит, че премисляш всяко твое действие. - каза той и и метна една хавлия - Банята е ето там. - каза той сочейки една врата - Вземи си топъл душ и се облечи нормално. Ще бъда в кухнята. - каза той и излезе. Тони стоя на място няколко минути, после стана, влезе в банята и когато пусна душа, не можа да сдържи сълзите си повече.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Неочакван обрат
VampiroМислиш, че живота ти е нормален и от нищото се случва нещо, което го променя завинаги. Младата Алекс Купър претърпява инцидент и единственият начин да не умре е... ами, ухапване от вампир. Вампир, който и спасява живота. Какво ще се случи по-нататък...