Ketika Azman sampai, Borhan sudah pun duduk di beranda rumah.
" Lama sampai." Terdengar suara Azman menyapa Borhan. Bagai tersenyum Izah mendengar pertanyaan suaminya itu. Dia tidak tahu, bahawa sahabat nya itu telah menemani dan meniduri isterinya ini hampir sepanjang malam, Bisik hati kecil Izah.
" Zah, kenapa tak buatkan Borhan ni air." Pekik Azman dari beranda. Memang pun, kerana air nya sudah banyak keluar malam tadi. Tidak cukup malam, pagi nya keluar lagi. Memang patut pun diganti, Bisik hati Izah lagi.Tidak lama Izah pun keluar dalam keadaan yang kurang bermaya sambil membawa dulang berisi teko dan cawan.
" Hai, air bujang saja." Tegur Azman.
" Tak sempat buat sarapan, lambat bangun." Balas Izah sambil menjeling kearah Borhan yang sedang memandang nya. Lalu Azman dan Borhan pun minum sambil berbual bual, sementara Izah pula terus masuk ke dalam semula.Sedang melakukan kerja kerja dapur, fikiran Izah melayang layang teringat kejadian malam tadi. Sebenarnya dia tidak rela dengan apa yang berlaku. Namun Borhan sangat pandai merayu dan menggoda nya. Selain dengan kata kata, tindakan nya juga telah lebih membuat Izah semakin lemah dan tidak berdaya.
" Izah ni cantik, tetapi sayang Azman tidak tahu menghargai nya." Itulah antara kata kata Borhan sambil sebelah tangan nya membelai belai rambut Izah. Manakala tangan yang sebelah lagi mengusap usap pada paha nya pula.Memang Izah rasa rimas dengan perbuatan Borhan itu. Namun apa daya, Borhan memang seorang yang degil dan tidak mudah mengalah. Setiap kali Izah cuba menolak dan menghindar, dia tetap cuba juga untuk melakukan nya lagi. Hingga Izah merasa segala usaha nya seperti sia sia belaka. Dari hanya sekadar menyentuh dan mengusap, akhirnya Borhan sudah mula bertindak semakin berani, dengan memeluk dan mencium nya pula. Izah menjadi tergamam dengan tindakan nekad Borhan itu.
Sebagaimana yang terjadi pada malam tersebut. Entah memang ianya dirancang, atau berlaku dengan secara kebetulan, Izah pun tidak tahu. Namun yang pasti, segala galanya sudah pun terjadi. Borhan datang ketika suaminya tidak ada di rumah. Sedangkan dia tahu pada malam itu Azman ada menyertai pertandingan memancing yang Izah sendiri pun tidak tahu dimana. Lagi pula perkara itu telah pun diadakan perbincangan bersama antara Azman dan Borhan sendiri. Bilamana Borhan begitu bersungguh sungguh benar untuk membiayai Azman, jika dia berminat untuk menyertai pertandingan itu.
Azman pun apa lagi, memang dia seorang yang gila memancing, terus sahaja bersetuju dengan tawaran tersebut. Lagi lagi ianya bukan hutang dan juga tanpa sebarang syarat. Namun dia tidak sedar, dalam dia berseronok seronok memancing, sahabat nya itu pula lebih seronok lagi kerana dapat menikmati tubuh isterinya. Memang sudah lama Borhan mengidamkan Izah, hanya peluang yang belum ada. Kini bila peluang telah hadir, mustahil untuk dia melepaskan nya.
Berbagai alasan telah diberi, tetapi Borhan tetap ingin masuk ke dalam rumah. Awalnya mereka hanya berbual bual biasa sahaja, namun lama kelamaan perbualan telah beralih arah. Borhan pun mula memainkan peranannya. Bermula dari kata kata yang penuh dengan pujian dan sanjungan, kemudian diikuti dengan pujukan dan rayuan. Lalu seterusnya dengan godaan dan tindakan.
Memang pada mulanya berlaku bantahan dan penolakan, tetapi ianya semakin lama semakin lemah. Hingga akhirnya Izah tidak lagi membantah ketika dipeluk, dicium dan dikucup. Dia juga tidak membantah ketika direbahkan ke sofa, serta menerima segala cumbuan dan gomolan dari Borhan. Samada dia rela atau tidak sedar, bahawa pakaiannya mula tersingkap dan terbuka satu persatu. Izah juga tidak sedar bilamana Borhan telah membuka dan melondehkan seluarnya sendiri.
" Hark...ark, Borhan." itulah suara yang keluar dari mulut Izah ketika merasakan ada sesuatu yang telah menerjah kelubang kemaluan nya. Dia bagaikan baru tersedar dari mimpi, tetapi segala galanya sudah terlambat. Borhan pun terus merapat sebelum menindih tubuh nya. Dirasakan begitu besar dan panjang nya kemaluan Borhan, hingga begitu sendat dan padat memenuhi seluruh rongga kemaluan nya. Begitu juga ketika Borhan membenam kan kemaluan nya hingga Santak, terasa ianya telah menyentuh hingga ke pangkal rahim nya.
YOU ARE READING
sampai bila
Short StoryMengesahkan seorang isteri yang curang bersama teman suaminya sendiri.