İLK AİLEM 1 BÖLÜM

575 9 1
                                    

Küçüklükten beri birbirine aşık olan Kübra ile Yiğit sonunda evlenmişti aşkları hiç bitmeyen sürekli macera yaşayan Yiğit'le Kübra birbirlerine gerçekten çok aşıklardı artık evliliklerinin 3.ayı olmuştu üç koca ay ne çabuk geçmişti halbuki...
Her günleri aşk doluydu her zaman olduğu gibi Kübra sabah gözlerini açtığı an Yiğit'i görmeye bayılıyordu.Ona göre öyle aşıktı ki;an gelir yanındayken bile özlerdi.Yataktan doğruldu ve saatte baktı Yiğit'i kaldırmadan önce mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlamaya başladı.Ocağa da çayı koyduktan sonra bir şeyler pişirmek için tavaya uzandı.O sırada Yiğit'in uyandığını duymamış olsa gerek Yiğit belini kavrayıp onu kendine doğru çekince kalbi yerinden çıkacak gibi olmuştu...
Yiğit="Günaydın Güzelim"
Kübra="Günaydın Bitanem"
"Yiğit"
Hadi bende sofrayı hazırlıyim güzelim hemen bitsin dedi.Yiğit'in yardımıyla sofrayı hazırlamışlardı.Daha sonra Kübra'nın telefonu çaldığını duyan Yiğit karısını kaldırmadan gidip telefonu getirdi.Arayan Sibel'di...
(Sibel Kübra'nın okuldan arkadaşıydı ilk önce birbirlerini pek sevmeselerde sonradan kardeş olmuşlardı Kübra Yiğitle çıkarken Yiğit'tin arkadaşı Emir Sibel'den çok hoşlanmıştı.Emir Kübra'nın yardımıyla Sibel'le konuşmuş ve Emir'in Çıkma Teklifini Kabul Etmişti Emir ve Sibel birbirlerine Yiğit'le Kübra kadar aşıklardı ama Yiğit ve Kübra'dan da hızlı çıkmışlardı üniversite sonunda mezuniyet gecesinde Emir Sibel'e evlenme teklifi etmişti.Sibel heyecandan bayılmıştı ayıldığında "EVET" diye bağırmıştı.Sibel Kübra'da Sibel kadar heycanlıydı.Sonunda en sevdiği arkadaşları evleniceklerdi 1 ay sonra Sibel'le Emir evlendi nikah şahitleri Yiğitle Kübra olmuştu Sibel kuğ gibi olmuştu Kübra ise siyah uzun tek kol'u dantelli sırt dekolteli güzel bi elbise giymişti.Saçlarını ise hafif danık toplamıştı Yiğit ise Kübra'nın elbisesinin renginde kravat ve takım elbisesi giymişti.Emir Sibel'e süpriz için Sibel'in hep gitmek istediği yerden balayı suit'i tutmuştu.Evlendikten sonra Yiğit-Kübra-Sibel-Emir birlikte kutlama yapmışlardı.Kutlamadan sonra sabah birlikte kahvaltı yapıp Emir'le Sibel yola koyuldular 15 gün balayında kalmışlardı geldiklerinde Sibel ve Emir akşam yemeğine bizi çağırdı akşam yemeği için hazırlanıp Yiğitle yola çıktık gittiğimizde Sibel sofrayı çoktan hazırlamış bayada süslenmişti.Bayada mutlulardı neyse hep birlikte sofraya oturduk yemeğimizi yerken Sibel'le Emir el elle tutuşup ayağı kalktılar ve bize bi süprizleri olucağını söylediler Yiğitle Kübra heycanla diyiceği şeyleri beklerken Sibel "Hamileyim" dedi.Yiğit ve Kübra şaşkınlıktan ayağı kalkıp arkadaşlarına sarılıp kutladılar bu güzel haberi...
9 ay olmuştu artık Sibel'in karnı burnuna gelmişti cinsiyeti ve ismi belli olmuştu artık bebeğin cinsiyeti erkekti ismi ise Poyraz olucaktı bi gece Yiğitle Kübra uyurken telefon çalmasıyla uyandılar arayan Emir'di Yiğit telefonu açtı ve "Neee" diye bağırdı Kübra hemen sıçradı yataktan ve noldu dedi Yiğit ise hemen kalk ve hazırlan dedi Sibel doğum yapıyormuş dedi Kübra bi hızla kalkıp altına siyah dar kot üstüne bol bi tişört giymişti Yiğitte hazırlanıp arabaya binip hastaneye geldiler geldiklerinde Emir DoğumHane kapısındaydı heycandan elleri titriyodu Sibel DoğumHaneden Kübra diye bağırınca hemşire Kübra'nın içeri girmesi istedi.Kübra'yla Sibel el elle tutuşup birlikte ıkındılar ve bebeğin ağlama sesini duydular ikise mutluluktan ağlıyolardı.Kübra bebeği kucağını alıp dışarı Emir'e göstermeye götürdü Emir bebeği görür görmez göz yaşlarını tutamadı.Kübra bebeği Emir'in kucağına verdi ve Yiğitle sarıldılar Sibel odaya geçtiğinde herşeyi Kübra kendi elleriyle hazırlamıştı baya bi uzun zaman geçtikten sonra hastaneden çıktılar.Sibel Kübra'ya korktuğunu ve Yiğitle Kübra'nında onlarla kalmasını istedi Kübra arkadaşını kıramadı ve kabul etti.Sibel bebeğine zarar vermesinden çok korkuyordu ya emzirirken uyuya kalır ve bebeği ölürse buyüzden Sibel Kübra'nın ona yardım etmesini istedi baya bi zaman sonra Sibel iyice bebeğe alıştığı zaman Kübra ve Yiğit evine döndü Yiğit Kübra'nın doğum günü yaklaştığını için ona kocaman bi süpriz parti hazırladı.Yiğit'in aklında Kübra'nın doğum gününde onunla evlenmek vardı ve bu yüzden Yiğit aldıkları nikah tarihini Kübra'nın doğum günü tarihine aldı büyük gün gelmişti Kübra'nın sadece doğum günü partisinden haberi olmasına rağmen beyaz uzun dekolteli bi elbise giymişti Yiğit partiye girmeden önce Kübra'nın saçına çiçek tacı takmıştı Kübra tam bi prenses gibi olmuştu Yiğit Kübra'ya bi kez daha aşık olmuştu.Eğlence başlamıştı herkes dans etti falan daha sonra tam pasta kesilicekken Yiğit Kübra'nın önünde eğilip "BENİMLE EVLENİRMİSİN"dedi.Kübra çok haycanlanmıştı ve "EVET EVET EVET" diye bağırdı ve Yiğit Kübrayı kucağına alıp masaya oturttu nikah memuru geldi ve Kübra şaşkınlıktan napıcağını şaşırdı ve nikahları kıyıldı evlemişlerdi artık Kübra ve Yiğit okadar mutluyduki bütün herkezi unutmuşlardı Sibel'in mutluluğu ve Kübra'nın mutluluğu böyle sonuçlandı.)

Büyük AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin