Son Taş

29 0 0
                                    

Oktopsver
Sezon1 - Bölüm 12

Project yoğun arayışlar sonucu Son taşın nerede olabileceğine dair bir ipucu buldular. Bunlardan habersiz olan The Force hala Project'e yapıcakları baskın hakkında plan oluşturuyorlardı.
Project Son Taşı bulam amacıyla ipucu buldukları yere gittiler. Oraya vardıklarında şaşırdılar çünkü bir mağaraya gelmişlerdi. Gökyüzünden düşen bir taşın mağara nasıl gireceği hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Hem bu meraklarını gidermek hemde Son Taşa ulaşmak amacıyla mağaraya girdiler...
Çok uzun ve sonu yokmuş gibi görünen bir yerdi burası. Mağarada ilerledikçe duvarlarda garip simgeler ve yazılar olduğunu farkettiler. Dikkatlerini çeken bu yazılar 10 Element hakkında bilmedikleri gerçeklerden bahsediyordu...
Yazılarda iyi ve kötünün bu güçler için savaşacağı ve kimin kazanacağını sadece Son Taş'ın seçtiği kişinin bileceği yazıyordu. Ayrıca diğer taşlardan farklı olarak bu taş istenilen vücuda nakledilebilirdi. Kod-0 bunu öğrenmesiyle güce karşı açlığı artmış ve artık onu durdurulamıycak bir acımasızlığa getirmişti. Mağaranın sonuna geldiklerinde Son Taş karşılarında öylece duruyordu, Rengi Siyah'tı ve gerçekten çok güçlü gözüküyordu. Gücü ise ''Hiçlik'' ti. Dokunduğu yada dövüştüğü herşeyi Hiçlik denen sonsuz bir evrene gönderiyordu (geri dönemek üzere). Ruh emme gücü ve Hiçlik gücüne aynı anda sahip olabiliyordu. Diğerlerine göre artık farklıydı. Sadece sağ kolunu değil 2 tarafınıda güç olarak kullanıyordu. Durdurulamıyacak hale gelmişti

Project'in görmediği bir duvar yazısı vardı... Yazıda şöyle yazıyordu:
''Eğer bir kişinin ruhu kötülüğe teslim olduysa isterse 9 elemente sahip olsun, tek elementle bile yenilebilir. Öfke Elementlere karşı en büyük zaaftır. Öfkesini kontrol edemeyen gücünüde kontrol edemez''

-----------

Bütün bu olanlardan habersiz olan The Force hazırlanıp Project'e doğru yola çıktı... İçeri daldıklarında 2 güce sahip olan Kod-0 ı gördüklerinde savaşın umdukları kadar kolay olmıyacağını anladılar.

Hemen öne atılan Kod-1 ve Kod-2 kolayca Burak veThe Force tarafından kolayca durduruldu. Kod-0 savaş sırasında farkedilmeden aralarına girmiş ve Yağmur'u kaçırmıştı. Burak'a bir teklif sundu ve şöyle konuştu:
-Ya benimle düelloya girip güçlerimi elde etme şansına sahip olursun yada ebedi aşkına elveda dersin.
Burak hiç tereddütsüz bir şekilde düelloyu kabul etti. Fakat Kod-0 çok güçlüydü ve artık Hiçlik gücünede sahipti. Eğer kaybederse Soğuk Ateş gücünüde elde edicekti fakat savaşa girmessede Yağmur'u öldürüp onun iyileştime gücüne sahip olup sonsuz hayat gücüne sahip olucaktı (Ruh emme ve iyileştirme gücü ile sonsuz yaşam sağlanabilir).
Burak bu tehlikeyi göze alıp Kod-0 ile teke tek savaşıcaktı. Kod-0 'ın öfkesini zaaf olarak kullanıp kendini savunacaktı. En azından şimdilik düşüncesi böyleydi...
-Devam Edecek-

OktopsverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin