•Rozdział 12•

138 4 0
                                    

Coraz większymi krokami zbliżał się termin nagrywek. Timothée i ja byliśmy zabiegani ciągle powtarzaliśmy role i na bieżąco kontaktowaliśmy się z kierownikami.

- Timmy wiesz. Zaczynam się stresować. Jeszcze nigdy nie grałam w żadnym filmie - powiedziałam

- Skarbie nie ma się czym stresować. Na pewno będzie miła obsada i poznamy wiele osób - odpowiedział chłopak - poza tym przecież jeszcze półtorej tygodnia.

- No tak, ale jednak to trochę stresujące. Te dwa tygodnie minęły tak szybko...

- Wszystko będzie w porządku.

Te słowa wcale nie pomagały. Tak bardzo się stresowałam z dnia na dzień. Nie mogłam się skupić na czymkolwiek innym. Byłam tak zamyślona. A co jeżeli coś pójdzie nie tak? A co jeśli coś się wydarzy? Szybko odgoniłam tą myśl z głowy i zajęłam się układaniem puzzli.
Była to jakaś układanka z panoramą Paryża. Kocham składać puzzle to mnie bardzo odstresowuje.

Minęła godzina kiedy w końcu skończyłam układać. Zrobiłam kilka zdjęć na pamiątkę i włożyłam z powrotem do pudełka.

Potwornie się nudziłam przez ostatnie kilka dni  a myśl o tym, że nagrywki się zbliżają wcale nie pomagała. Często wychodziłam gdzieś z Timmy'm, Lią i innymi ludźmi. Dzisiaj, jednak postanowiłam, że się spakuję.

Wyjęłam z szafy dużą niebieską walizkę i rozłożyłam ją na środku pokoju i zaczęłam wyjmować wszystkie ubrania z szafy.

- Ugh nienawidzę się pakować. Co ja mam niby wziąć?

A skąd ja mam wiedzieć jaki klimat panuje w Californii? Czy jest tak gorąco jak we Włoszech, czy zimniej? Stwierdziłam w końcu, że muszę się przygotować na wszystko więc wzięłam połowę ubrań z szafy.

- Ubrania, leki, telefon, kosmetyki... A no tak jeszcze jakieś jedzenie! - sprawdzałam listę potrzebnych rzeczy.

Pobiegłam do sklepu który znajdował się dosłownie z 300 metrów dalej i kupiłam potrzebne jedzenie.

Wróciłam do domu i wrzuciłam to wszystko do bagażu podręcznego.

- Dobra chyba jestem już gotowa.

———
Hejj!!
Niestety muszę stwierdzić, że został nam jeszcze tylko jeden rozdział. Planuję coś jeszcze, ale to dopiero wam powiem gdy wrzucę ostatni
rozdział. 🤭💗

Lovers - Timothée ChalametOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz