15. Bölüm - Hayat

3.3K 201 26
                                    

~~Mete~~

"Uyuşturucuya nasıl başladın? Ne zaman?"

Benim hakkında bir sürü şey merak ettiğini biliyordum.

"Önce sen anlatmalısın bence.."

Bir iç çekti.. Şuan belki hapın etkisinde olmasaydı ağlardı ama şuan fazlaca sakindi..

"4-5 ay önceydi... Annem ve babam boşandılar.. Zaten bende kavga görmekten bıkmıştım. Her gün geç gelen babam ve her seferinde uyumayıp onunla kavga eden annem.. Huzur denen şeyi hiç tatmadım. Ne anneme haklı diyebildim ne de babama... İkisinde hem haklılardı hemde haksız.. Annem beni babamla bırakıp dedemin evine döndü.. Anneannem zaten bunu istiyordu, birçok kez annemi doldururken duymuştum onu.. Sevmiyordum bu yüzden. Bütün bunlar olunca zamanla arkadaşlarımdan ve derslerimden kopmaya başladım. Okulda problemlerim iyice artmıştı. Babam eve hiç erken gelmediği için bana kızacak zamanı bile olmuyordu. Birgün okulda bir kızla tanıştım. Onunda benim gibi bir sürü problemi varmış.. Anlatmıştı.. Ama herşeye rağmen çok sakindi. Bunun nedenini ona sorunca söylemişti. 'İstersen denemen için bir tane verebilirim' demişti. Bende kabul etmiştim. Sonrası herkeste aynı zaten. "

Doğru söylüyordu.. Sonrası herkeste aynıydı.. Hatta başı bile aynıydı.. Kafanı yatıştırmak için ilk sigaraya başlardın sonra içki sonra sabahlara kadar sarhoş olma, sonra ise farklı seviyelerde uyuşturucu.. Sonrası mezardı zaten.. Bunu kullanan herkes sonunu bilerek kullanıyordu. Ama zaten buna başladıysa ölüm umurunda değil demekti. Ahu'yla hayatlarımız benziyordu. Tek fark benim ablam ölmüştü.. Keşke yaşasaydı...

"Şurdaki büfeden mendil alır mısın Mete?"

Ahu ya doğru dönünce burnunun kanadığını gördüm. Hızlıca büfeye gidip mendil aldım.

"Hep olur mu? " diye sorduğumda bunun aslında tehlike ifade ettiğini biliyordum.

"Hayır sadece biraz çok yüklendiğimde.. "

Kafamı sallayarak sağ taraftaki yola baktım. Oradaki bizim Emir abi miydi? Ben mi hayal görüyordum? Yok canım onun kapalı biriyle ne işi olur.. Gömleğimin eteklerini bir el tutunca biranda Ahu'ya döndüm..

"Ahu?! Sen daha önceden almadın mı bunu?"

"Aldım ama... Ben... Göremiyorum Mete.. Neler oluyor? Gözlerim karardı. Göremiyorum!!"

Çevik bir hareketle çok zayıf bir bedeni olan Ahu'yu kucağıma aldım. Bir anda boğazından bir hıçkırık kaçınca içim burkuldu. Ağlayan insanlara dayanamazdım içimden birşey eksilmiş gibi olurdu.

"Ahu bak sakin ol tamam mı? Hastaneye felan gitmeyeceğiz, baban felan bulamayacak seni, sabahki barda bir arkadaş var ona gideceğiz sen sakin ol."

"Ben birdaha göremeyecek miyim Mete?"

Ona ne cevap vereceğimi bilmediğim için hızlı hareketlerle arabaya ilerledim. Ahu'yu koltuğa oturttum ve hızlıca sürücü koltuğuna binip arabayı çalıştırdım.

İyiolacaktı. İyiolmalıydı. Hayatımdailkdefabirineçokdeğerveriyordum. Ahu...

~~Alya~~

Emir'in baktığı yere bakınca kucağında bir kız taşıyan çocuğu gördük. Yere kanlar damlıyordu.. Kötü olmuştum. Kötü hissetmiştim. Çünkü kötü bir manzaraydı. Kan görmeye dayanamazdım zaten.

"Ne olmuş acaba?" diye sorunca Emir bana şok edici bir cevap verdi.

"Uyuşturucu krizi sanırım. "

Nasıl? AllahımsenkoruRabbim.

"Ne?!"

"Tanıyorum onları sabahta alırken gördüm. Kızda yan etki yapmış olmalı. Ciddi olabilir hatta ölüme götürebilir bile. Burnu kanar ve kan kaybı yaşayabilir. Aynı zamanda geçici körlük yaşayabilir veya gerçekten kör olabilir. "

Düşlerim Bir Gizli Hazine ~İSLAMİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin