Nem tudom mi történt vagy, hogy ki mit mondott.Nem emlékszem.De most nem mindent felejtettem el csak onnantól nem emlékszem, hogy Zsoma belekezdett abba, hogy mi történt a baleset előtt. Az orvos jöttbe.
-Készülhet a hölgy, mehet haza.
-Na Lili gyere!Ugrott fel Zsoma.
-Megyek, megyek csak ne ordíts.Álltam fel majd elindultam kifele lementem a lépcsőn és beültem a kocsiba.Miután Giorgio is beült a kocsiba megcsókolt.
Vissza mentünk a nyaralóba elkezdtünk összepakolni mert holnap megyünk haza.14:00 mutatta az óra.Ebédelni kellene.Olyasmire gondoltunk amit nem ettünk még egész héten így maradt a pizza.Rendeltünk egy fél óra alatt kihozták úgyhogy neki álltunk enni.
-Na és mit csinálunk utolsó nap?Kérdezte Bálint.
-Még nem tudom lemehetnénk a strandra és bérelhetnénk egy vízi biciklit.
-Na nem is rossz ötlet.
Megettük az ebédet gyorsan össze készültünk én felvettem a bikinim arra egy strand ruhát mert már nem akartam ott húzni az időt.Hamar leértünk a strandra nem kellet sok, én lepakoltam és mentem a vízbe.Lassan mindenki beért úgyhogy mentünk ezután ki tudom logika.Kimentünk és mentünk is vízi biciklit bérelni.Kibéreltük és betekertünk nem volt túl mély a víz de túl sekély se pont jó.Nem telt bele sok idő a vízbe landoltam.Ekkor vettem észre, hogy nem csak én hanem a két barátnőm is a vízben van.
-Kedves barátaim remélem tudjátok, hogy ebből még bajotok lesz.Néztem hátra miközben már másztam vissza fele.
-Tudom.Jött mögém Giorgio és vissza húzott a vízbe.
-Naaaa!Nevettem fel majd lebuktam a víz alá és kibújtam Giorgio karjai közül.
-Na ez ám a büntetés. Nevetett Zsombor.
-Nem találom viccesnek mert ha gondolod megcserélhetjük a szerepeket húsvétkor és akkor nem úszod meg szárazon.Nevettem egyet én is és felmásztam a vízi biciklire.
Hamar eltelt az idő kitekertünk a partra és én neki álltam szárítkózni a hajamat csak kontyba csaptam és a strand ruhát felvettem.Mindenki furcsállva nézte, hogy mit teszek Ati meg is kérdezte de én csak pakoltam.Mindjárt 17:00 tudom nem késő meg minden de a mai napon hajat szeretnék még mosni felvenni egy tipik "lejöttem a Balatonra és találtam valamit ami tetszik" öltözetet.Ja és elmenni óriáskerekezni és venni egy fagyit.
-Na ti nem készültök?Álltam fel mikor már a cuccaimat össze szedtem.
-Nem akarsz még maradni?Nézett rám Julcsi.
-Maradnék de még hajat szeretnék mosni és venni az úgymond belvárosba egy fagyit.
-Hát akkor nincs mese nekünk is menni kell.Állt fel Giorgio és felvett egy fehér inget.
Mindenki össze pakolt és indultunk.Vissza értünk én hajat mostam megszárítottam a hajam felraktam egy sminket és felvettem egy farmer szoknyát meg egy fehér blúzt.Mindenki elkészült úgyhogy indulhattunk.Útközben beszélgettünk és eléggé hülye témák kerültek szóba.
-Szóval én azt nem szeretem a szülinapomba, hogy amikor mindenki énekel és én meg ott állok/ülök a torta mellet és így konkrétan semmit nem tudok csinálni csak mosolyogni meg nézni ki a fejemből.
-Te teljesen hülye vagy.Nevetett Mindenki egyet.
-Jó jó csak érted 1 vagy 2 percig mosolyogsz és nézel magad elé.
-Jajj Lilikém én ezt szoktam csinálni van olyan, hogy 30 percen keresztül egy Tz felett. Mondta Giorgio miközben átkarolt.Lassan oda értünk vettünk jegyet az óriáskerékre én Julcsival és Agataval lettem összezárva.Nekem ugye tériszonyom van úgyhogy fel vette az egészet Julcsi.
YOU ARE READING
Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)
FanfictionBóna Lili egy 18 éves lány mindene megvan ami neki kell de egy tragédia miatt olyasmi történik ami miatt minden emlékét újra kell gyártania.Még továbbra is szánalmas a helyes írásom úgyhogy bocsi.❤️ !A történet kitalált!