Elit komşu: Cüneyt
Elit komşu: bak buraya
Elit komşu: sana diyorum Cüneyt. Görüyorsun cevap vermiyorsun.
Cüneyt yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...
Ülkücü: efendim Aler.
Elit komşu: Lan sen beni çıldırtmak mı istiyorsun!
Elit komşu: Ne halta o arkadaşlarına uyup ayaklanmalara katıldın?
Elit komşu: Annen deli gibi ağlıyor sabahtan beri.
Elit komşu: baban seni arıyor. Neredesin?
Ülkücü: boşver nerede olduğumu
Ülkücü: sakın babama benimle konuştuğunu söyleme.
Elit komşu: kimseye söylemeyeceğim Cüneyt. Lütfen söyle, neredesin?
Elit komşu: Seni çok merak ediyorum.
Ülkücü: merak etme Aler. İyiyim ben.
Ülkücü: biraz yanlız kalmak istiyorum.
Ülkücü: daha sonra konuşuruz.
Elit komşu: İnsanları bir çare içinde bırakıp yanlız kalmak istiyorum diyemezsin.
Elit komşu: Ailen seni merak ediyor. Onlara bu şekilde davranamazsın. Senin hakkında haber alma hakları var.
Ülkücü: Sanane Aler!
Ülkücü: Sanane
Ülkücü: sen kimsin ki benim ailem ve benim hakkımda yorumlarda bulunuyorsun.
Ülkücü: basit bir komşusun sadece burnunu seni ilgilendirmeyen şeylere sokma
Elit komşu yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...
Elit komşu: özür dilerim. Haddimi aştım.
Elit komşu çevrimdışı.
Bir süre ne diyeceğimi bilemeden ekrana baktım. Sonra sohbetten çıkıp kafamı dizlerime yaslayıp iç çektim.
Ne yapacaktım ben ya?
Babam beni öldürecekti. Ona söz vermiştim. Güvenini boşa çıkardım. Gözlerimden yaşlar dökülürken telefonum çaldı.
Annem arıyor...
Telefonu sessize alıp göz yaşlarımı sildim.
Annem tekrar ararken iç çekip telefonu açtım." Cüneyt, annem. Oyyy kuzum. Kafayı yemek üzereydim. Neredesin sen kuzum. İyi misin?" Boğazımı temizleyip" İyiyim anne" dedim. " Yavrum eve gel. Ne olursun eve gel. Ben sana bir şey oldu diye ayılıp ayılıp bayıldım. Gel kuzum bir kere yüzünü gör..." Babam annemin sözünü kesip"Ne saçmalıyorsun Ülkü. O itoglu it benim kapımın önünden geçemez artık." Dedi.
Titrek bir nefes aldım. " Anne ben kapatıyorum. Beni merak etme" annem"asıl sen saçmalama Taner. Çocuğu sokağa mı atacaksın? Aile içi sorunlar evde tartışılır ve orada kalır o kadar. Bir hata yapmış dünyanın sonu değil ya?!" Babam" bir insan bir kere hata yapar ya da iki kere hata yapar her seferinde aynı hataya düşmez. Önünü almadıkça bu sefer bundan cesaret bulup daha beterlerini yapar." Annem" ama bunu bu şekilde çözmekte doğru değil..." Babam öfkeyle" ben orasını burasını bilmem gelmeyecek dedim " diye bağırdı gözümü sıkıca kapatıp bir süre durdum ve " anne ben kapatıyorum " dedim.
Annem " kuzum sen yapma bari. Gel konuşup çözüme kavuşturalım" dedi. " Tamam anne" deyip telefonu kapattım. Biliyordum gitmesen daha kötü olacaktı. O yüzden en iyisi gidip azar yiyip özür dilemekti.
Oturduğum yerden kalkıp pantolonumu silkeledim. Gözlerim istemsizce dolu dolu olmuştu. Kendi kendime " sakin ol Cüneyt. Güçlü dur her şeye rağmen. Eni sonu her şey tatlılığa bağlanır. Dünyanın sonu değil ya" dedim. Eve adımlarken kafam allak bullak olmuştu. Çocukluğumdan bu yana babamdan çok korkardım. Sürekli bağırıp çağıran asabi bir adamdı. Asi bir çocuk olmamaya özen göstermeme rağmen bu propagandalar yüzünden ters düşüp sürekli kavga ediyorduk. Biliyordum kötülüğüme bir şey demiyordu ama bir illet gibiydi bir kere olayın içine girdin mi o işten sıyrılıp çıkamıyordun.
Kapıyı çalarken derin bir nefes aldım annem kapıyı açar açmaz boynuma sarıldı. " Oy kuzum benim bir yerine bir şey oldu mu? Nasıl merak ettim seni"dedi. İçeriye göz attım. Babam salonda koltukta oturuyordu. Kardeşim ve Aler ise mutfak kapısının önünde duruyordu. " İyiyim anne" dedim. İçeriye adımladım. Babam kafasını sinirle bana çevirip ayağa kalktı.
İki üç adımda yanıma gelip yüzüme okkalı bir tokat attı." Ben sana eve gelmeyeceksin demedim lan!" Diye bağırdı. Annem hemen araya girip " Taner ne yaptığını sanıyorsun? Ben seninle konuşmadım mı?" Babam" bende sana dedim ki gelmeyecek bu eve!" Dedi. Annem beni arkasına alıp" Benim ağzımı açtırma şimdi!" Dedi. Babam" Aç hadi aç " dedi. " Konuşmayacağımı mı sanıyorsun? Senin karşında her bağırdığında susan 18'lik Ülkü yok! Seni de ne kadar sokaklarda topladım. Gitme dedim gittin, yapma dedim yaptın. Bu konuda tavır koyacak son kişi bile değilsin!" Dedi.
Babam duraksadı. İçindeki sinir ani bir şekilde kaybolurken" o yüzden bu kadar tepki veriyorum zaten. Benim hatalarımı yapmasın diye " dedi. Annem durdu konuşmadı bir süre bakıp Aler 'e döndü. "Aler yavrum, hadi Cüneyt 'i alıp eve git." Dedi. Ben kafamı eğmiş dururken Aler kolumu tutup"hadi gidelim " dedi. Hiçbir şey söylemeden onu takip ettim. Annem ile babam salonda sessiz sessiz konuşuyordu. Aler beni evine götürdü. Odasını gösterip"hadi " dedi.
Yatağına oturtup"sen burada yat ben koltukta yatarım. Allah rahatlık versin " dedi. Arkasını dönüp gidecekken kolundan tutup sıkıca sarıldım . Başımı karnına yaslarken yaşlı gözlerle " Aler..." Dedim. Bedeni kasıldı. Kalbi hızlı hızlı atarken burnumu çektim. Birine sarılıp içimi dökmeye o kadar ihtiyacım var dı ki. Göz yaşlarım arka arkaya dökülürken elini belime atıp usul usul vurmaya başladı. Yavaş yavaş ağlamam dinip sakinleşirken " Ben... Ne yapacağım ?" Dedim. " Pişman olduysan bu yeterli Cüneyt. Bir daha yapmaman önemli. Baban birazcık daha sakinleşince oturup kendini açıklarsın ve söz verirsin. " Dedi. Aşağıdan ona bakarken " Sence beni affeder mi?" Dedim. Gözüme merhamet ile bakıp " bence affeder" dedi.
Uzun uzun ona baktım. " Özür dilerim" dedim. " Niçin?" Dedi. Sanki bilmemezlikten gelir gibiydi. " Sana öyle dediğim için" dedim. güldü " doğru söyledin aslında. Karışmamam gerekiyordu " dedi. Kafamı hızla salladım" sende ailedensin artık. Kardeş gibiyiz. " Dedi. Durdu" kardeş mi?" Dedi. " Hı hı " diyince benden ayrıldı ve " Aynen kardeşiz." Dedi. Sarılmanın verdiği boşlukla bir süre durup " gel burada yat" dedim. Sonra " hem sözüm vardı sana" dedim. " Tamam " deyip gülümsedi. Ama sanki bozulmuş gibiydi. Ama neye bozulmuştu ki. Belki de bana öyle gelmişti.
Ben yatağa geçerken " dur t-shirt ile eşofman altı vereyim" dedi. Onu onaylarken dolaba yöneldi beyaz bol bir t-shirt ile siyah bir eşofman verdi ve kendisi de birkaç kıyafet alıp banyoya yöneldi. "Sen burada giyin ben banyoda giyineceğim" dedi. " E burada giyin ne olacak. Ben rahatsız olmam" dedim. Döndü ve " ben alışkın değilim Cüneyt o yüzden " dedi. Anladım der gibi başımı salladım. Garip davranıyordu. Üstümüzü değiştirdikten sonra yatağa girdik. Bana sırtını dönerken uzun uzun onu izledim. Sarıya dönük ipek gibi saçlarını, uzun ve beyaz boynunu, boynunun hemen aşağısındaki minik benine... Biraz ona yaklaştım ve kokusunu içime çektim. Huzur kokuyordu.
İçimde ona öyle büyük bir sevgi vardı ki... Anlamlandıramıyordum. O yüzden kardeş gibi yorumluyordum. Ama daha fazlası olduğunu biliyordum. Ama bunu kendime dahi itiraf edemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece mavisi bxb ( texting)
Fiksi Umumülkücü, geleneklerine bağlı bir genç ile, modern , entelektüel bir gencin hikayesi...