*Предупреждение за неподходящо съдържание*
Лудост е колко бързо отлетя уикендът. Вече бях в училище, преди да се усетя. За щастие това е последната седмица, която ми се струва най-откачена. Фактът, че почти съм завършила гимназията, просто ме разтърсва. Четирите години с всички тези есета и ранни сутрини просто минаха покрай мен за миг.
Бях решила най-накрая да разкажа на Камил всичко за случилото се. Странно е да не споделя това с нея веднага, но първо трябваше да си проясня главата. Няма да изпадам в подробности как реагира, когато ѝ казах, това беше друга история. Предполагам, че не мога да я виня, защото не успях да се сдържа от целуването на наистина готиния най-добър приятел на брат ми и да не споменавам всички други неща, които той направи. Тя буквално обърна масата. Но след като оправи опашката си и си пое дъх, тя се успокои.
„Той е тук само още една седмица, Кам"-нацупих се.-"И какво ще стане нататък? Това криене не може да продължава вечно"
"Къде отива?"-Тя пита.
„Напълно сигурна съм, че се мести в апартамент, от това, което чух. Майка ми винаги го хвали, че се справя сам, и Райън наистина се дразни"-Камил се смее.
„Казвам, извлечете максимума от последната си седмица"-предлага тя.
„Права си"-съгласявам се.
Ако ми остава само една седмица, с този великолепен висок мъжки екземпляр като мой съсед, тогава трябва да се възползвам от ситуацията. И точно това смятам да направя.
Тази вечер всички решаваме да гледаме филм заедно. Райън не беше точно развълнуван, че малката му сестра ще се присъедини към тях, защото искаха да гледат нещо друго. Но ги бях убедила да гледаме "Clueless". Поръчахме пица и изгасихме всички лампи. Беше много спокойна нощ и тъй като училището беше почти свършило, нямах никаква домашна работа. Обмислях да поканя Камил, но се отказах, защото имах други намерения. В крайна сметка Райън заспа по средата на филма и наистина изобщо не бях изненадана. Седях до Сойер и той беше на телефона си през цялото време. Не мога да го виня, защото на практика не им дадох избор в подбора на филми. Изпънах гърба си, а след това и врата си, за да се опитам да привлека вниманието му и забелязах, че той откъсна очи от екрана в ръцете си, за да ме погледне. Реших, че тъй като Райън спеше дълбоко, ще намаля силата на звука.
Посегнах над Сойер, за да взема дистанционното точно до него, като нарочно леко докоснах облечения му приятел през панталоните му. Той се дръпна леко и от устата му се изтръгна тихо ахване.
„Упс, съжалявам"-аз се усмихвам.
Намалих силата на звука, хвърлих дистанционното обратно на дивана и станах, за да се кача горе. Преди да се обърна, хвърлих последен поглед на Сойър и след това се изкачих по стълбите към стаята си.
След малко получих почукване на вратата ми. Прехапах устната си и бързо отворих вратата. Светлините ми бяха приглушени, за да настроят обстановката и имах изгарящо желание да направя нещо, което вероятно не трябва. Носех високите до коленете розови чорапи с малки лъкове по тях и голяма широка тениска.
„Хей, не мога да спя"-казва той.-"Какво ще кажеш да играем на игра?"-предлага.
„Имам по-добра идея" -хващам го за ръката и го изтеглям в стаята си, заключвайки вратата зад нас. Той се усмихва и виждам меките му трапчинки в слабото осветление.
Ръцете ми почиват на широките му рамене, докато гледам нагоре към него. И двамата се губим в очите на другия за момент, докато той не започна да ме целува. Спомних си вкуса му и се отдадох на страстта.
Ръцете ми намериха пътя към сивия му анцунг. Същият, който умирах да откъсна от деня, в който влезе в тази къща. Притиснах се към него и усетих сковаността му към корема си. Целувах го, докато накрая не издържах повече. Притиснах го към вратата си и сложих ръце на гърдите му. Погледнах го в очите, докато се спусках на колене.
„Холи, ти..."
„Шш"
Трябва да кажа, че много ми хареса как ролите ни се размениха. Бавно свалям панталоните му. Той ми помага да смъкна и черните му боксерки и аз се взирам в големия му, много твърд член. Нежно го вземам в ръцете си и вдигам уста към него.
Започвам да смуча и вдигам поглед, за да видя как Сойер извърта глава назад към вратата. Члена му е твърде голям, за да се побере напълно в устата ми, така че използвам ръцете си, за да разтрия дължината и той започва да стене.„Изглеждаш толкова добре на колене"-каза той задъхан.
Използвах езика си, за да оближа венестия му приятел. Стонът, който издаде ме възбуди толкова много, че ме накара да забързам.
"О боже, Холи"
Беше толкова секси да го чуя как казва името ми по този начин.
„Холи, мамка му"-изпъшка той.
Дишането му беше тежко, а очите му затворени. Той сложи ръка на главата ми и ме дръпна за косата. Изведнъж топла гъста течност започна да изпълва устата ми, когато удари задната част на гърлото ми.
"По дяволите"-изстена той.
Преглътнах товара в устата си, изправих се и облизах устните си:
"По-забавно от монопол, нали?"
CZYTASZ
My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/
Dla nastolatków"Още от първия ден, когато те срещнах, исках да направя това толкова много, Холи". Просто вашата типична клиширана история в wattpad. Прочетете на свой риск. Ще срещнете типични романтични тропове и предсказуеми сюжетни обрати, но като цяло е доб...