𝐇𝐀𝐍𝐌𝐀 𝐁𝐀𝐁𝐀 𝐎𝐋𝐃𝐔𝐆𝐔𝐍𝐔 𝐎𝐆𝐑𝐄𝐍İ𝐘𝐎𝐑!
• Hanma muhtemelen yeryüzünde yaşayan en sorumsuz adamdı.
• Sürekli pervasızlığı, kavgasından ve ne kadar fazla sigara içtiğinden'de görülebilir. Yetişkin kıçlı bir adam olsa bile.
• Korunmayı takmayı reddettiğinde de pervasızlığı görülebilir.
[Hanma] ["Bebeğim, benim cinsel yolla bulaşan hastalığım falan yok, kıyafetlerini şimdiden çıkar."]
• Bunu defalarca yaptın. Her hafta. Her haftasonu. İşten sonra. Güneş doğmadan önce.
• Dürüst olmak gerekirse, hamile olduğunuzu öğrendiğinizde şaşırmamalıydınız. Ama tabii ki öyleydin.
[Sen]["Hanma, hemen buraya gel."]
[Hanma] ["Neden-"]
[Sen] "Çabuk gel!"]
• Seni kanepede kıvrılmış halde bulunca yanına oturdu. Bir iç çekerek konuşmaya başladı
[Hanma] ["Her ne yaptıysam özür dilerim. Onu kastetmedim. Affedebilir misin-]
[Sen] ["Hamileyim."]
[Hanma] ["Lanet olsun.."]
• Yüksek sesle güldü. Onu suçlayamazsın, sürekli birbirinize şaka yaptınız. Ama dikkatini çekmek için ellerini tuttuğunda, gözlerinin içine baktın.
[Sen] ["Hayır Shuji, hamileyim."]
• Artık yalan söylemediğini biliyordu. O gece hiç düşünmeden, seni ağlayarak ve kafa karıştırarak terk etti.
• O gece çok fazla panik atak geçirdin, sonra kendine güven verdin, sonra tekrar ağlamaya başladın. Uyumak için bile ağladın.
• Ama arkanızdan gelen bir elin karnınızda olduğunu ve Hanma'nın hafif horladığını hissettiğinizde, sonunda iyi hissettiniz.
Hanma 6/10 babadır. Sorumlu değil, bunu hepimiz biliyoruz ama deniyor. Çocuğunuz nihayet yürümeye başladığında, Hanma kelimenin tam anlamıyla ona her şeyi yaptırmaya çalışacaktır. Masadan atlamaktan onları havaya fırlatıp yakalamaya kadar. Çocuklarını koşulsuz sever.
♡
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ð³ð®ðªðžð® ð±ð€ðµð€ððŠð€ð±ð²å ð· ð±ð€ð ð£ð€ð±!
Fanficðð ððªð âðð§ððððð£ð€ ððð£ððð¥ðð£ððð£ð ð ðððððâð áŽÊáŽÊɪÊáŽÊ! â¢ê°ÊáŽê°ê° â¢ê±áŽáŽáŽ â¢ÊáŽÉŽáŽ áŽÊᎠâ¢áŽÊɢᎠᎠᎠáŽáŽê°áŽÊÊᎠáŽáŽÊɪáŽÊáŽÊ â¢ÊáŽÊᎠê±áŽÉŽáŽÊÊáŽÊáŽÊɪ â¢áŽÉªÉŽáŽ â¢áŽÉŽÉ¢ê±áŽ ÊáŽÊáŽÉŽáŽáŽáŽáŽáŽáŽ ɪÊ! [ðððŒð±ð»ð ð²ðŽð ðžððžð»ðŽððž!] ©áŽÉªáŽáŽÊáŽÊɪÊáŽ