Asel Sert'in ağzından :
Uyurken birisinin bana dokunup kokladigini hissettim ama abimlerdir diye düşündüm ve bu yüzden uykuya geri döndüm...
Uyandığım zaman yanımda abimlerden biri yoktu.Benden önce kalkmışlar dur diye düşünerek yataktan kalktım koltuğa baktığımda yastık bozulmuştu ben bunu düzeltip yatmıstim boş verip aşağıya indim. Kahvaltı falan hazırdı akşama dair pek bir şey anlatmayı düşünmüyordum. Abimler sofraya oturmuştu. Bir şey çaktırmadan bende oturdum. Abimler bana negatif bir enerjim olduğu için tuhaf bi şekilde bana bakıyorlardi. Büyük bir ihtimalle günaydın nasılsınız vb şeyler demedigim içindir diye düşündüm ve yanılmadımda bir süre sonra Rüzgar abim" dün gayet enerjiktin bir seymi oldu?" Diye sordu.
Hayır birşey olmadı manasında kafamı salladım abim "öyle olsun" diye mırıldanıp önüne döndü . Doruk abim "dün sıra bendeydi neden benimle yatmadin istemeden birşeyin yaptim diye sordu ama bir dakika ya dün gelen abimler degilmiydi yani? Anlaticam dün olanlari ama önce açıklama yapmam gerekiyordu. "sen dün kanepede uyuya kalınca rahat yatmak istersin diye düşündüm bende kendi odamda yattim ama dün yanıma gelen siz degilmiydiniz ?" Dedim. Hepsi birbirlerine baktılar nolduki, yoksa onlar degilmiydi. O zaman kimdi
Abim bana dönüp "eminmisin biz senin odana girmedik" dedi. "evet eminim çünkü yatmadan önce koltuklarında duzeltmistim yastıkları da ama sabah bozuktu ve ben nefes sesleri duyduğuma eminim "dedim. Abim anladım gibisinden kafasını salladı ama pek sakladığı söylenemez umurunda bile olmadı yani...Olayın üstünden 3 gün falan geçti ve günlerden Çarşamba falan abimlerle olan kahvaltıdan sonra 3 saat falan geçti ve şuan okulda 3. Dersteyim yani birazdan gidicem. Abime göre olayları kafamda abartıp buyutuyormusum ya akşam biri geldi odama girdi ne kadar can guvenligim olabilirsinki. Doruk bugun okula gelmişti ama şimdide Ali yoktu neyse olmaması daha iyiydi beni rahatsız etmezdi. Hem o yokken Doruk abimde çoğunlukla benimle ilgileniyordu.
Ali Keser'in ağzından:
Kuzenim Adal'ın sevdiği bir kız vardı tam bir yıldır takip ediyordu. Bugün okumada Adal için gitmemiştim yengeyi görmeye gidiyorduk. O benim için hep Miray olarak kalacak Asel olarak değil. Neyse arabaya bindik şimdi kızın okuluna gidiyorduk. Görelim bakalım yengeyi:)
Gelmiştik ama bilin bakalım nereye Mirayim ve benim okuluma demekki burada okuyormuş tanırdim o zaman Adal " bak şu sarışın gibi kumral gibi olan kızı. Yanındaki kız yanındaki çocukta abisi" dedi. İşin garibi şuyduki o gösterdiği çocuk Doruktu ve onun yanındaki kızda benim Mirayim yani onlara göre Asel di. Ama yıllar sonra bulduğum Mirayim , Adala kaptirmyacaktim ben 12 yaşımdan beri Mirayimi gozluyordum ve bunu kuzenim bilmicekti mirayi bırakacaktı. Her ne kadarda 1 yıldır peşinde olsada...
Nasıl bölümdü ?
Artık daha az bölüm atmak zorundayım okul dershane vb yetistireneyebilirim.
Hikaye hakkında eklemek istedikleriniz varsa eğer lütfen yorumlara yazın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Chick-LitHerkes ikinci şansı hakkeder ama herkes bu şansı güzel değerlendiremez... Bir kız Asel abilerine ikinci şansı verir bakalım abileri nasıl değerlendirecek.