Egy nap, februárban éppen az irodámban ülök, mikor Naramo odajön hozzám.
-Kormányzó asszony, tegnap este betörtek a tornakomplexum előtti Yunkusba! Mit tegyünk?-kérdi Naramo.
-Van rendőrségünk?-kérdeztem.
-Nem, nincs, de van Fegyelmi Bizottságunk-mondja Naramo.
-Küldje ki őket, megyek én is-mondom.
-Igenis-fut el Naramo.
Lemegyek a kisharckocsimhoz, és elhajtok a Yunkushoz. És kit látnak szemeim: Usagit, és három barátját: Chiét, Emit, és persze Izumit. Ők így az osztályunk tudálékos része, és egy Zrínyi legénysége.
-Hello Ayumi-mondja Usagi.
-Szia Usagi. Van valami bizonyíték?-kérdem én.
-Csak ez-ad oda egy rongyot Izumi.
-Ez meg micsoda?-kérdeztem.
-A Kofūna zászlója. Nem tudjuk, mit keres itt, találtuk-mondja Chie.
Hirtelen viszont néhány nagyobb iskolás lány elsuhan mellettünk, és elviszik a zászlót.
-Utánuk!-kiáltottam.
Az Usagi-négyes biciklire pattant, még én 35M-be. Üldöztük őket, mígnem beugrottak egy csatornába. Oda is követtük őket, de ott ötfelé ment az út.
-Váljunk szét-mondtam.
-Rendben-mondta az Usagi-négyes, és elindultunk.
Én mentem, mentem, és mentem, mégnem megtaláltam az embereket. Azt lehetett hallani, hogy beszélgetnek.
-Miyako, megvan a zászló?-kérdi az egyik.
-Itt van a kezemben, Jun-válaszol Miyako.
-Lányok, jó hírem van. Mindenki visszajön!-mondja a harmadik.
-Mi van, Kayo?-kérdi Jun.
-A puccsunk holnap elindul. Visszaszerezzük a Kofūnát!-mondja Kayo.
Ezt meghallva tudtam, hogy baj lesz. Azonnal fel is rohantam, és kijelentettem a vészhelyzetet, avagy onnantól a hajó csak a feltétlenül szükséges járműveket fogadja, a sulit és a környékét megerődítik, és a diákokat azonnal a koleszokba rendelik, de más iskolákhoz képest előny, hogy a gyerekek szülei nincsenek a hajón, így őket nem kell evakuálni. Időközben feljönnek hozzám a csapatom, Nao, Fanni, Mina, és persze az Usagi-négyes.
-Mi történik?-kérdi mindenki.
-A régi kofūnások vissza akarják szerezni a sulit, és elrendeltem a vészhelyzetet-magyaráztam.
-Van bizonyíték?-kérdi Mina.
Megmutattam nekik a videót, amit a csatornában készítettem. Mindenki sokkban volt.
-Harcolnunk kell!-mondja Nao.
-Mivel?-mondja Fanni.
-Nem tudom. Amit találunk-mondja Nao.
-Nekünk lennem valamim-mondja Riku és Riko.
-Mitek?-kérdi Suzume.
-Egy halom Nerf fegyverünk és vízibombánk-mondják az ikrek.
-Nekem is van, rendesen-mondja Fanni.
-Van egy öltetem. Mindenki hozza ide az összes szivacspuskát, töltényt, és akármilyen fegyvernek használható dolgot a főtérre, én meg hozok sisakot és mentőmellényt mellvértnek. Mindenkit kérek, hirdesse ki, hogy megvédjük a Horthyt!-mondom én, és a csapat szétszéledt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)
Hayran KurguFőszereplőnk Ayumi Hakaga, aki egy nem volt átlagos, a családja elért dolgai miatt. Eléri a tizenkettőt, és elmegy egy suliba, ami épp a zárás szélén van. Amikor a sulit bezárják, akkor tűnik fel egy idegen egy levéllel, ami részben megmenti a sulit...