Кіра йшла по стежці з Алексом. Стежка вела не тільки на озеро но і в ліс, правда там ніхто з компанії не ходив.
— Слухай Кіра я хотів тобі сказати.... — Алекс глянув на дівчину.
— Говори.
— До тебе в мене була дівчина, я її дуже сильно кохав, але вона пішла від мене до мого брата.
Кіра розуміла що розказувати про те що вона це вже знає не можна, адже Мері з Ірою розказали це по секрету.
— Ти не говорив мені що в тебе є брат.
— Я вже не вважаю його за брата. Розумієш, я дуже важко пережив зраду близьких для мене людей. — Алекс зажурився.
— Якщо тобі неприємно то ми можемо перевести тему.
— Я хотів щоб ти знала що до тебе в мене була інша.
— Це нормально, тобі ж 24 роки, логічно що в тебе були дівчата до мене.
— Впринципі так, а в тебе були хлопці до мене?
— Був один,я тоді була в 11 класі, ми зустрічались більше року, а потім він став якимось не таким.Часто злився на мене, постійні сварки, скандали, а ще ця ревність. Він не давав мені спокійно говорити з знайомими, потім коли я вже поступила в університет він не давав мені говорити з моїми одногрупниками. Мене це вибісило, я розізлилась. Ми посварились, він навіть мене раз вдарив по лиці. Я пам'ятаю весь ніс був в крові. Ось тоді я йому сказала що ми більше не пара, і послала його на три чорти. На наступний день він прийшов до мене в університет з квітами, я сказала що між нами більше нічого не може бути.
— Ого, не думав що в тебе все так погано було..
— Це ще не кінець. Він почав мене переслідувати, а також писав СМС в яких були погрози про те що він покінче з собою якщо я до нього не вернусь, про те що він мене вб'є. Я йому пригрозила поліцією, але це мало що давало. Тому я написала заяву в поліцію.
— Ну це правильне рішення, краще звертатись в поліцію поки не стало пізно.
— Так..Він коли дізнався що я написала в поліцію захотів повіситись, але його мама вчасно прийшла з роботи і врятувала його.
— Я в шоці....В мене просто слів немає...
— Його мама завезла його в психіатричну лікарню і зараз він знаходиться там.
— Я радий що з тобою нічого не сталось. — Алекс взяв Кіру за руку.
— Слухай, мені цікаво куда веде ця стежка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Mystery / ThrillerЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...