Capitolul I

21 6 0
                                    

Ascult cu atenție inima ce bate sub capul meu în ritm alert,datorită oboselii cauzată de minutele trecute pline de nebunie.

Sătulă de sex pe această dimineata,dar golul din suflet același chiar dacă iubitul meu îmi oferă totul și nu prea am de ce să mă plâng. Chiar nu am, însă mint când îi spun că îl iubesc, adică chiar l-am iubit dar nu mai simt acest lucru.....

- frumoasă ca deobicei....excepțională

Rostește Alex cu vocea răgușită,  mâna lui mângâind spatele meu fierbinte și încă plin de mii de șocuri electrice. Tinde de fiecare data sa imi laude abilitatile in pat, normal daca ii indeplinesc poftele trupesti sa spunem asa.

Îmi iau rapid halatul de pe jos și îl așez pe mine fugind pe balcon pentru a lua o gură de aer și să mă adun cu gândurile mele.Gândurile mele sunt mai tot timpul împrăștiate nu am reușit niciodată să le fac față mai ales celor negre, dacă nu sunt împărtășite cu iubitul meu asta nu înseamnă că ele nu există, sunt acolo și sunt cât se poate de reale.

Constant îmi simt sufletul greu și neîmpăcat cu mine,propia persoană ce mă complotează. Relația însăși cu viața este o contradicție continuă cu mintea mea foarte pierdută în acest secol al nebunii. totusi persoana extrovetita si tupeista ce sunt ma ajuta sa fac fata si sa dau cu capul inainte la toate nebuniile.

Nu pot spune că așa a fost mereu, in adolescenta eram mult prea introvertită încât să observ ce este și în jurul meu, însă anii de liceu dificili pentru mine m-au schimbat cu totul având pe lângă ei și un factor major  divorțul părinților mei. Copilul ce credea că mama și tatăl ei vor trăi fericiți până la adânci bătrâneți, îmbătrânind frumos și cu nepoți pe lângă ei și toate cele. Sa destrămat asta când sa aflat că tata a înșelat-o pe mama fără rușine cu una de vârsta mea actuală, o brunetă cu ochi verzi,scuza sa a fost că dacă asta ia cerut inima nu a avut ce face....un lucru de dezgust părerea mea,însă cine sunt eu să judec dacă pentru unii dragostea chiar n-are vârstă și familie acasă. După ce sa aflat ,părinții mei au ajuns la comun acord fără prea multe cuvinte că cel mai indicat ar fi să divorțeze,o decizie bună la mintea mea de acum,dar pe atunci sfârșitul lumii fără mama și tata împreună,ce copil prostuț eram....

Faptul că am încercat în următorii ani să evadez de acasă pentru a putea să îmi fac viața mea fără a depinde de mama ma făcut suficient de ambițioasă să fiu pe puterile mele. Tata după divorț sa și cărat împreună cu femeia visurilor sale ce să spun omu imediat și-a refăcut viața,de el nu am mai auzit încă din aceea zi în urmă cu cinci ani. Nu la interesat că fica lui a crescut și acum e femeie are 23 de ani, un iubit bine nu ma mai gasesc in dreptul de a mai folosi acest termen mult prea elaborat pentru relatia dintre noi doi,un job la o companie multinațională și în același timp facultatea de drept anul 4.

În toată mândria de independență a mea am cam uitat să dau pe acasă sau vreun telefon,dar nici nu am timp în apărarea mea și plus mama este asistenta iar timpul ei costă vieți spun și eu,nu știu părerea mea. Mama crede că sunt aceea fică fugară din povesti având în vedere că în acesti ani  de facultate odată nu am venit să o vizitez nici măcar,dar repet am un timp încărcat și nu e de partea mea.

Poate puțin și fără să îmi dau seama nu am trecut de perioada mea de rebelunie ce se trage încă din adolescență ultimul an de liceu cand am realizat ca trebuie sa fac si eu ceva cu viata mea ,și acesta ar putea să fie un factor multiplicator al dispariției mele deloc subite probabil mama se aștepta la asta. Vechea Anuket nu a avut o viață prea bună însă cea de acum trăiește la maxim chiar și dacă este speriată de lumea întreagă.

Numele meu este de origine egipteană mulți aveau motiv de râs pe seama asta crezând că este un nume prostesc și ciudat dar nu e așa mie îmi place nu știu la ce s-au gândit părinții mei când mi-au pus numele,dar uneori mă gândesc că s-au uitat la vreun documentar înainte ori tata a găsit prin pergamentele sale numele acolo la îndemână și a sunat-o pe mama și ea a fost de-acord cu acest nume. Macar ma face sa ma simt speciala si din cand in cand mai atrage si atentia profului de istorie ,asa si lucrarea mea merge mai departe fara efort.

Îmi verific în fugă telefonul și fug să mă îmbrac, ca să mă car cât mai rapid la mine acasă. Nu locuiesc cu Alex,nu am considerat acest lucru excepțional dacă stau la mine acasă cu banii mei, podeaua mea mă simt mult mai stăpână pe situație și independentă.

Iau rapid cheile la mașină de pe noptieră îl sărut pe Alex cel adormit....deja, urât, mereu adoarme....jalnic.

Drumul către casă destul de scurt îmi oferă prilejul de a intra cât mai repede în baie pentru a face un duș fulger,gata să mă echipez de facultate primele trei ore, după direct la muncă până târziu. 

Corect s-ar spune ca am o viata nesanatoasa ,dar nu recunosc nimic, tocmai pentru ca eu mi-am creat viata asta. Este vina mea pentru stilul de viata si felul in care o gestionez chiar si acum. Uneori imi pun intrebarea daca si relatia pe care o am este sanatoasa, desi in ultimul timp a cam inceput sa se bazeze doar pe sex. Patetic sincer nicio emotie doar sex si satisfacere de fetisuri. Nu mai exista de mult acea intimitate dupa care viseaza orice femeie normala.Btw.

Cu pasi repezi cobor scarile si imi fac drum catre facultate , nimic nu poate fi mai reviogorant decat mersul pe jos , ce imi compenseaza si lipsa antrnamentelor zilnice, desi corpul meu uneori lasa de invidiat si ma face sa primesc prriviri invidioase. Pentru o putoare ce sunt arat chiar bine....



-Ares-

........




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 21, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~ARES~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum