Prolog

9 1 0
                                    

Było sobie trzech przyjaciół, Kim, Wikator i Frend.
Kim aka Wiśnia, Cherry ma 165 cm wzrostu i ma 16 lat. Posiada elfie uszy które są zasłonięte brązowymi krótkimi włosami, no może nie krótkimi bo mu trochę urosły ale i tak dalej są krótkie, ma oczy koloru niebieskiego.  Chodzi w bluzach lub swetrach ale głównie w tym pierwszym, nosi swoje ulubione czarne spodnie z dziurami i trampki koloru czerwonego. Nigdy nie rozstaje się ze swoimi kolczykami w kształcie krzyża i naszyjnikiem z jego inicjałem "K", nosi także pierścionki i innego rodzaju biżuterię, a sumie to kocha wszystko co się świeci. Chłopak poza elfimi uszami posiada także ogon zakończony czerwonym puszkiem.
Frend czyli nasz tajemniczy bez imienny ma 178,5 cm wzrostu i jest w wieku Wiśni. Chłopak ma blond krótkie włosy i oczy koloru ciemnego niebieskiego, uwielbia nosić koszulki z krótkim rękawem które się białe i mają czerwone rękawy, jest to ta koszulka z którą kojarzy się nam jeden streamer Tommyinnit. Frend nosi luźne brązowe spodnie z wieloma kieszeniami i czarne adidasy. W niektórych miejscach na jego ciele znajduje się mech, Wiśnia mówi że to dlatego że jest jakimś mistycznym stworzeniem jak on albo choruje na hanaki jednak Frend zaprzeczył tego drugiego, a na pierwszą teorię wzruszył tylko ramionami i powiedział "Możliwe".
Wikator- najmłodszy ma 15 lat i 170 cm wzrostu. Brunet ma żółte oczy i posiada czarne rogi i mały puszysty ogonek baranka, ubrany jest najczęściej w jasno niebieski sweter i ciemne spodnie, zawsze zakłada swoje ulubione czerwone trampki. Chłopak nie nosi biżuterii, ponieważ uważa że jest mu to nie potrzebne. Często jest uczony przez Kima strzelania z łuku i kuszy, a Frend uczy go gry na gitarze. Wikator posiada skrzydła jednak rzadko kiedy je używa, ponieważ czuję że to fair wobec jego przyjaciół kiedy on może latać między chmurami a oni siedzą na ziemi i się nudzą.

o którą będzie mieli okazję przeczytać zaczyna się w pewnym świecie, świecie gdzie wszystko jest kwadratowe- zwierzęta, drzewa, chmury, a nawet trawa. Nasi bohaterowie będą musieli przetrwać noce podczas których z jaskiń wychodzą przeróżne stwory. To nie będzie łatwa przygoda.

-----------------------------------------------------------
Yay mamy kolejny fanfik. Postaram się go zrobić poważnego ale nie wiem czy mi się uda i będę się starać go prowadzić w miarę regularnie ale nic nie obiecuję

Słowa:378

Nowy świat ciekawe przygodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz