Ντάγκερ
Είχα συνηθίσει να με αγνοούν στο τραπέζι, αλλά όχι ν' αγνοούν και τις νύφες μου.
Οι γυναίκες των αδερφών μου μπορεί να μην είχαν όμορφα χαρακτηριστικά αλλά εκεί που υστερούσαν σε ομορφιά, είχαν αυτοπεποίθηση και δε δίσταζαν να δείχνουν ενδιαφέρον για τον Ντέκλαν όταν κάθισε στο τραπέζι μαζί μας.
Τα αδέρφια μου φυσικά δε νοιαζόντουσαν κι ούτε καταλάβαιναν την πονηριά τους. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν το φαΐ, αλλά εγώ έβλεπα τη γυναίκα του μεγαλύτερου αδερφού μου που φορούσε ένα φόρεμα με ανοιχτό ντεκολτέ, αφήνοντας εκτεθειμένο το μεγαλύτερο μέρος του πλούσιου στήθους της, μα ο αδερφός μου δεν έδινε σημασία.
Δεν τραβούσε τόσο το ενδιαφέρον του Ντέκλαν το ντεκολτέ της Γκρέτα, ή το βαρύ άρωμα της, ή το συνεχές χαμόγελό της, όσο ο ενδιαφέρον τρόπος με τον οποίο ο άντρας της, δηλαδή ο αδερφός μου, έτρωγε με τα δάχτυλα.
Η Γκρέτα για να του πιάσει κουβέντα, ρώτησε:
- Λοιπόν έχεις πάρει μέρος σε πολλές μάχες;
Προτάσοντας το στήθος της σχεδόν μπροστά του, ο Ντέκλαν είπε:
- Σε μερικές μονάχα από ανάγκη. Αλλά εσύ πρέπει να έχεις χάρισμα με το σπαθί σου! Τόσο δυνατό...!
Είπε ο Ντέκλαν κοιτάζοντας τον αδερφό μου τον Τζαξ, τον σύζυγό της Γκρέτα.
Σχεδόν μου έφυγε στραβά το κρασί που έπινα και θα πνιγόμουν παραλίγο. Άφησα το ποτήρι στο τραπέζι για να μην κάνω ζημιά καθώς πήγα να καθαρίσω το λαιμό μου.
Κοίταξα τον πατέρα μου και τα υπόλοιπα αδέρφια μου που είχαν εκφράσεις που έδειχναν αμηχανία. Σίγουρα ένιωθαν όλοι άβολα με αυτό που είπε ο Ντέκλαν.
Ένιωθαν όλοι τόσο άβολα, όσο πανικοβλημένος φαινόταν ο αδερφός μου ο Τζαξ.
Έπειτα κοίταξα και τους υπόλοιπους. Σίγουρα όλοι έμοιαζαν σαν τον Τζαξ. Το γεγονός ότι ο Ντέκλαν από τη στιγμή που κάθισε στο τραπέζι μας, έδειχνε να ενδιαφέρεται περισσότερο για τους άντρες της οικογένειάς μου παρά για τις γυναίκες, έκανε τον πατέρα και τ' αδέρφια μου να θέλουν να εκσφεντονιστούν έξω από την αίθουσα και να φύγουν μακριά από τον Ντέκλαν.
Κοίταξα τον Ντέκλαν και είδα ότι ήξερε τί έκανε. Ήξερε τί επιρροή είχε πάνω τους και απολάμβανε την κάθε στιγμή.
Τελικά ίσως δεν είναι τόσο βλάκας όσο υπολόγιζα.
Έπιασα τον πατέρα μου να μου κάνει νόημα να απασχολήσω τον Ντέκλαν, λογικά για να τους σώσω από αυτή την αμήχανη κατάσταση, εφόσον η Γκρέτα δεν κατάφερε να αποσπάσει την προσοχή του.
STAI LEGGENDO
THE BLUDD THR∅NE (Ολοκληρωμένη)
FantascienzaΟι στάχτες του πρόσφατου πολέμου ακόμα αιωρούνται στον αέρα, ανακατεμένες με τη μυρωδιά του θανάτου! Το λουτρό αίματος στο παλάτι του Βορείου Βασιλείου του πλανήτη BLUDD41NE, είναι η απόδειξη του τέλους της κυριαρχίας του βασιλιά Ντουέην κι η αρχή...