CAST

5.7K 241 8
                                    

LALISA BRUSCHWEILER MANOBAN

Lalisa adalah gadis special, kerana dia mempunyai sesuatu yang gadis pada umumnya tidak memilikinya (Futa)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lalisa adalah gadis special, kerana dia mempunyai sesuatu yang gadis pada umumnya tidak memilikinya (Futa). Dia seorang yang berdarah Thailand dan Switzerland, Daddynya berdarah Switzerland manakala Mommynya pula berdarah Thailand. Lisa juga CEO terkaya di Asia mahu pun di Eropah, Lisa yang terlihat sangat dingin dan tidak ada seorang pun wanita yang berani menyentuhnya. Syarikat keluarganya MANOBAN CROPS yang sudah menjadi miliknya itu mempunyai cabang di setiap negara di seluruh dunia, sebabkan kerja kerasnya untuk meningkatkan kesuksesan bisnes keluarganya dia berhasil dengan titik peluhnya sendiri dan dia juga seorang yang kejam di luar tetapi sangat lebut di dalam. Dia akan terlihat lembut apabila bersama keluarganya sahaja, apabila tidak bersama keluarganya dia akan terlihat sangat sombong, dingin dan sangat kejam kepada sesiapa pun. Lisa adalah anak tunggal kepada Marco Bruschweiler Manoban dan Chitthip Bruschweiler Manoban dan juga penerus satu-satunya harta Keluarga Manoban.

JENNIE RUBY JANE KIM

Jennie Kim adalah seorang gadis yang sangat cantik, seksi,mempunyai mata kucing yang tajam dan menawan dia juga sangat di gilai oleh para lelaki dan dia juga memiliki sikap yang dingin kepada orang-orang di sekitarnya kecuali keluarga dan sahabat-...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jennie Kim adalah seorang gadis yang sangat cantik, seksi,mempunyai mata kucing yang tajam dan menawan dia juga sangat di gilai oleh para lelaki dan dia juga memiliki sikap yang dingin kepada orang-orang di sekitarnya kecuali keluarga dan sahabat-sahabatnya, Jennie lebih suka menyindiri di perpustakaan daripada berkumpul ramai-ramai waktu rehat. Siapa yang tidak terpesona dengan kecantikan seorang Jennie Kim kan, dia seorang anak CEO terkaya no 1 di Korea Selatan dan juga termasuk orang terkaya di Asia. Jennie adalah pelajar Master di Seoul National University yang mengambil jurusan Business dan dia sudah memasuki tahun terakhirnya menjadi seorang pelajar di University itu, Jennie adalah penerus ayahnya untuk menggantikan tempat menjadi CEO di KIM CROPS.

ROSEANNE PARK/ PARK CHAEYOUNG

Park Chaeyoung atau di kenali sebagai Rosé ini keturunan asli Korea Selatan tetapi dia dilahirkan di New Zealand dan membesar di Australia, dia adalah sahabat Jennie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Park Chaeyoung atau di kenali sebagai Rosé ini keturunan asli Korea Selatan tetapi dia dilahirkan di New Zealand dan membesar di Australia, dia adalah sahabat Jennie. Yang membezakan mereka berdua adalah Rosé mengambil jurusan Seni Muzik kerana dia suka menyanyi dan bermain alat muzik dan paling muda diantara sahabat-sahabatnya. Rosé mempunyai suara unik dan sangat sedap di dengar oleh orang-orang, dia juga dikenali si pencinta makanan dimata sahabat-sahabatnya sebab dia akan selalu tidak menolak jika dihadapkan oleh makanan, pipinya yang seperti chipmunk selalu di cubit kerana ketika dia mengunyah akan berkembung seperti tupai dan Rosé juga sangat cantik dan baik hati sama seperti sahabat-sahabatnya tetapi kekurangannya adalah dia terlalu lurus bendul/polos.

KIM JISOO

Jisoo adalah gadis asli Korea Selatan yang cantik dan sangat ramah kepada orang, dia memiliki bibir yang berbentuk love

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jisoo adalah gadis asli Korea Selatan yang cantik dan sangat ramah kepada orang, dia memiliki bibir yang berbentuk love. Jisoo adalah tipe gadis yang akan sentiasa berfikiran matang sebab dia lebih tua dari Jennie dan juga Rosé, dia juga adalah sepupu kepada Jennie dan sahabat kepada Rosé. Jisoo juga mengambil sedang mengambil Master dalam jurusan business sama dengan Jennie. Jisoo juga dikenali sebagai gadis pencinta chikin/ayam, bagi Jisoo chikin adalah makanan yang tidak boleh ia tinggalkan dalam hidup.



Okey kita perkenalkan dahulu para cast di sini hehehe semoga nanti di chapter 1 kita jumpa okey nanti aku akan update 😗 untuk makluman ini adalah karya pertama aku. Semoga suka okey. Cast2 lain nanti aku kenalkan

Kita jumpa di chapter 1 nanti guys ~

Jangan lupa vote 💗

Saranghae ~

My Happiness Only For You - (JENLISA) ENDWhere stories live. Discover now