פרק 1- אריאל

102 16 14
                                    

נ.מ. אריאל.
נ.ז. שבוע אחרי סיום כיתה יא.
-------
אנחנו כולנו חוץ מדניאל שהיה באימון אבל הוא צריך להצטרף מאוחר יותר... נפגשנו בבית של איתי כדי להתחיל לדבר על מה כל אחד הולך לעשות בחופש הגדול

"חבריםםםםם,אני יכול לדבר?!" שאלתי וטיפה הרמתי את הקול. לפעמים אני חושב שיהלי בגלל שהיא רגילה לדבר כל היום בסרטונים שלה היא לא יכולה להיות שניה בשקט גם מחוץ לסרטונים...
"כן ארי, מה אתה רוצה?" שאלה אותי עדן .
"תקשיבו בגלל שהתחלנו את החופש הגדול חשבתי שאולי נטוס כולנו ביחד למחנה של שבועיים באנגליה. מה אומרים?" שאלתי בכוונה שבאמת נטוס כולנו ביחד.
"תקשיב אחי, בלי להעליב או משהו פשוט הרגע סיימנו את בית הספר מה לטוס למחנה עכשיו לדבר אנגלית במשך שבועיים עברנו כבר את הבגרות באנגלית..." ענה לי איתי בעודו מתעסק בטלפון
"מה אכפת לכם?, אנגליה זה חצי בכסף וכפול בהנאה וגם נצא מזה עם אנגלית נורמלית ולא זאת שמלמדים בבית הספר..." ניסה יהונתן להגן על הטיול.
"וואי דווקא בדיוק באתי להגיד שאין לי שום תוכניות לחופש ומתאים לי מחנה באנגליה עכשיו" הצטרפה פתאום שירה להגנת הטיול ....
אני די בטוח שהיא דלוקה על יהונתן.
"אבל מה עם דניאל יש לו כדורסל ו2 משחקים חשובים במהלך החופש" אמרה יהלי להגנת אחיה שבמקרה היה באימון.
היא מתנהגת כמו האמא של האבא (כי דניאל הוא האבא של כולם והיא כאילו אמא שלו...)
"את תהיי בשקט את לך אין זכות דיבור אם האנגלית שלך!" קפצה עליה שירה בחיבוק שובב.
"מה אשמתי שאבא שלי עלה מבריטניה והוא לא יודע עברית?!" ענתה יהלי.
וכולנו צחקנו כשעדן קפצה
"כן, גם גובה לא חסר לכם ממנו."
"על מה אתם צוחקים?" שאל פתאום דניאל שהגיע אחרי המקלחת בפרצוף עצוב.
נבהלתי כי דניאל הוא לא כזה יורד לו החיוך מהפרצוף כלכך מהר.
"תקשיבו ,יש לי משהו לספר לכם. התבטלו לי כל המשחקים לחופש מה שאומר שיורד הלחץ מהאימונים, אז תתחילו לזרוק רעיונות לדברים כדי שאני לא היה מבואס!" הודיע דניאל והחיוך חזר וכך גם כולנו התחלנו לחייך.
מצחיק איך שהכל מסתדר. חשבתי
"טוב אז מה תכננתם?" דרש לדעת דניאל
"אחי אתה זורם איתנו לנסוע למחנה באנגליה?" שאלתי בהתלהבות בידיע שאם דניאל מסכים כולם מסכימים.
"בארורררררר!!!!" הוא ממש מתלהב מהרעיון
"תקשיבו אני לא יכולה להחליט על זה ככה אני צריכה לדבר אם אמא שלי ולשאול אותה. אתם יודעים מה תתנו לכולנו לישון על זה לילה ואז נפגש מחר אצלי ושלכולם תהיה תשובה סופית לגבי המחנה..." נוי זרקה פתאום את הרעיון.
"תקשיבו אני ממש אבל ממש רוצה שנטוס כולנו ביחד כי אם לא תחשבו איזה מבוזבז זה היה..." אמרתי בנסיון להגיע אל ליבם ולשכנע אותם
"ויהלי תחשבי על הסרטונים שלך תוכלי להצטלם על הנופים המיוחדים של לונדון ... ותוכלי גם למכור את המוצרים שלך באנגליה וככה יהיו לך יותר עוקבים ..." ידעתי שאם יהלי תסכים אז עדן גם תהיה בפנים ואם כל הבנות באות, אז גם כל הבנים יבואו .
"וואי אתה צודק טוב חברים אני אפילו לא צריכה לישון על זה אני בפנים!" הודיעה יהלי
"עדן ואיתי נישארתם רק אתם." אמרתי בנסיון לזרז אותם
"אתם יודעים מה תישנו על זה לילה ונדבר מחר בבית של נוי."
"אני בפנים אני לא רוצה להשאר לבד בחופש" הודיע איתי
מה שאומר שעכשיו גם עדן מצטרפת ואנחנו טסיםםם
"טוב אז אני גם בפנים!" אמרה עדן עם טיפת חשש בקולה אבל אני בטוח שזה יעבור לה.
"יששש!!!"

"אנחנו טסיםםםםםם!!!!"

******
הינה ניגמר לו הפרק הראשון!!
מקוות שנהנתן!!!
y&s ♥️

ריב, חברות או אהבה?!❤️Where stories live. Discover now