Köpekli kız olduktan sonra kendimi yatağa fırlattım. Yeni okulun ilk günü galiba rezil olmuştum.Sabah kalktım gitme okula la gitme hasta numarası yap öykü hadi öykü desemde içimden gidip yüzümü yıkayıp hazırlandım. Kahvaltıyı gene hızlıca yaptım ve dışarı çıktım. Tam dışarı çıkarken yakışıklı ama egolu çocuk Ege'yi gördüm. Haydaa.
"Ne işin var senin burada.?"
"Asıl senin ne işin var.?"
"Ben burada oturuyorum Ege."
"Bende"
"Ne off ya "
"Anlaşılan komşuyuz" dedi ve pis bir sırıttı. Off ne işi vardı burada şimdi.? Gıcık oldum. Taşın öykü taşın. İç seslerimi dinlerken yürüyodum galiba bu duruma çok dalmışım ki yere kapaklandım. Ege bunu görüp gülüyodu. Ay ne komik salak.
"Ne gülüyorsun.?"
" İyi misin.?"
"Süperim turp gibiyim mal sence.?"
"Ver elini"
"Sana ihtiyacım yok tamam mı ben kalkarım"
Kalktım ama ayağım çok acıyodu. Topallayarak yürüdüm. Bunu gören Ege galiba sırıtıyodu .
"Ne sırıtıyosun.?"
" Sen ne garip kızsın köpeğin okulda sen kapaklanıyosun yardım istemiyosun cool olcam diye ..."
"Ne coolu be " dedim ve bir anda kendimi Ege'nin kucağında buldum hemde daha sitedeyiz.
" Ne yapıyosun sen ya .? Bırakk benii"
"Sus işte sende istiyosun bunu"
"Neden isteyim ki.?"
"Çünkü yardıma ihtiyacın var"
"Hayır yok "
Neden isteyim ki diyince cevabından korktum açıkcası. Hala kucağındaydım. Bırak diye bağırsamda işe yaramadı. Hayır daha yeni tanışmışken nerden geliyor bu cesaret anlamıyorum. Bu aralar cesaret peşindeyim. Okula böyle yürüyoduk. Dakikada bir ona bırak desemde bırakmıyodu. İnemiyordum da çok sıkı tutuyodu. Ben inince sorcam bunun hesabını. Okula geldik ve hala bağırıyodum. Okuldaki herkes bize bakıyodu. Ve ben bundan çok rahatsızdım. Sonunda beni bıraktı.
"Sen ne yaptığını sanıyosun ben sana taşı dedim mi .?"
"Mal yardıma ihtiyacın vardı."
"Ama senden yardım istemiyorum" diye bağırdım. Galiba kıpkırmızı olmuştu ve sinirden titriyodu.
"Bana bak kızım bir daha sakın benden yardım isteme sakın bir daha karşıma çıkma uzak dur benden "
Herkesin önünde bana bağırdı. Kıpkırmızı olmuştum. Koşarak tuvalete çıktım. Gözlerim dolmuştu. Elimi yüzümü yıkadım. Deniz geldi.
"Boşver Ege hep böyledir üzülme"
"Teşekkür ederim"
"Önemli değil biz artık arkadaşız"
Dedi ve bana sarıldı. Şu dünyada hala mantıklı insanlar var. Aşağı indim artık Deniz en iyi arkadaşım olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse Köpeğimle
HumorOkulun popülerleri sıradanları bide sonradan katılanları peki ya köpeğiyle katılanlar.? Ve genel çılgın olaylar... ;)