Bölüm müziği:yüzyüzeyken konuşuruz - sandal
Çağan...
Babam bizimle birlikte tuananın sorununu konuştu. Ama hala neden ynyi çağırmadığını anlamamıştım. Ama belki de ona ulaşamamıştı, belki o yalnız kalmak istiyordur.
Salih:bu arada birkaç gün buralarda olamayacağım, çünkü şehirdışında bir işim var.
Deniz:merak etmeyin hocam , buralar bize emanet.
Babam gülümsedi ve biz de kafeden çıktık.
Leya:hocam, ynyi neden çağırmadık? Onun da haberi vardı olaylardan.
Salih:o biraz yalnız kalmak istiyormuş. Konuştuklarımızı sen ona söyelersin, değil mi?
Leya:tabi hocam, merak etmeyin siz.
Babam gülümsedi.
Yn...
Hayatı ancak yaşayarak anlarsın, derdi eski okulumdaki hocam. Ve haklıydı da. Ancak yaşayarak anlardık, öğrenirdik, yaşardık, tanırdık.
Eve gelmek istemiyordum.
Dışarda da durmak istemiyordum.
Ben de annemlerin mezarına gittim.
Toprağına sarıldım.
Yn:sizi özledim. Hem de çok.
Ağlamamak için kendimi zor tuttum.
Yn:belki bilirsin anne, hayatı ancak yaşayarak anlarsın demişti bir öğretmenim. Nasıl da haklı olduğunu daha yeni anladım. Ama Allah hiç kimseye taşımayamayacağı acıyı yüklemez.
Arkamda bir hareketlilik hissettim. Ama arkama dönmedim.
Yn:hani derdiniz ya, seni asla bırakmayacağız. Niye bıraktınız anne?
Ağlamaya başladım.
Yn:neden? Neden hep ikilemlerle karşılaşıyorum anne? Neden hep kötü ikilemlere karışıyorum baba?
İçimden birşeyler kopuyo gibiydi. Ağlamamı artık durduramadığım için, yerimden kalktım, bir avuç toprağı kokladım ve aldığım çiçekleri mezar taşının yanına koydum.
Yn:ama sizin için hayatıma birilerini soktum anne. Sen orda üzülme diye. Sen benim için kahırlanma diye.
Yn:ve birine aşık oldum.
Mezarlıkta daha fazla duramadım ve ordan çıkıp evime geldim.
Kendime yiyecek bişeyler hazırladım ve kendime bir film açıp izlemeye başladım. Dışardan tatlı sipariş ettim, yaklaşık 20 dakika sonra geldi.
Ben tam uykuya dalacakken kapı çaldı. Gece saat 1'e geliyordu, kimdi ki bu saatte?
Düşüncelerimden sıyrıldım ve kapıyı açtım.
Çağan gelmişti.
Çağan:niye mesajlarıma ve aramalarıma cevap vermiyorsun yn? Seni çok merak ettim.
Telefonumun şarjı bitmişti ve odamdaki prize takmıştım.
Yn:şarjda diye duymamışım. Özür dilerim.
Çağan:içeri girebilir miyim?
Kapıdan çekildim ve içeri geçtikten sonra kapıyı kapattım.
Yn:beni niye merak ettin?
Çağan:çünkü sen benim sevgilimsin, seni merak etmek en doğal hakkım.
Hiçbir tepki vermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fiksi Penggemar-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...