Okul çıkışı kapıda şögörü beklerken birisi tikimin olduğu kısma orası bel boşluğum oluyor dokununca ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı ve elimdeki telefon başka ellere gitti.
Berkem. pis çocuk tikimi öğrenmiş oldu.
Elimi uzatınca sırıtması daha da arttı. "benimi istiyorsun sen. kusura bakma ama yakışıklıyım ama her kızın ellerine atlamam" göz kırptı. ego yığını. ee nolcak oda eski demirlerden..
"Telefonum" havada olan elime telefonu bıraktı ve sonra görüşürüz deyip kulağımın altından öptü ve gitti.
Galiba utandım.. hemde çok.
Kafamı kaldırdığımda şöför nihayet gelmişti.
Kendimi yatağa atmış boş boş tavanı izlerken kımın altından bir şeyin titreşmesiyle irkildim ve hemen ardından mesajın geldiğini belirten o ördek sesi.. annem buna her zaman sinir olmuştur. birgün annemin arladaşlarının yanında mecburiyetten otururken telefonumdan annemin hayran olduu ses çıktı ve herkes kahkaha atmaya başlamıştı..
Telefona geri döndüğümde sıra arkadaşım diye birinden mesajım vardı. cidden mi kendini böyle mi kaydetmişti.
"Naber?" İyi miyim acaba yoksa kötümü. ne fark etdecek ki. kötüyüm deyince her şey mükkemmel mi olacak?
Hiç sanmıyorum.
"İyiyim işte idare eder. okulun ilk gününün verdiği yorgunluk. uyku bütün gözeneklerimden akıyooo...ama tavuk değilim ben erkemden uyumuycam :) senden naber?"
Cevap vermesi bi beş dakika aldı nerdeyse. bende o beş dakikada her kızın boş vaktinde yaptığı şeyi yaptım makyaj. Uzun zamandan beri pudra ve allıktan başka bir şey sürdüğüm yoktu yüzüme. telefonuma baktım mesaj ondandı.
"Aynı durumdayız desene. yarın çıkışta bir şeyler yapalımmı."
Upps bu biraz çabuk değilmi yani daha birbirimizi tanıyalı kaç saat oldu.
"Bilmiyorum. yani ne biliyim daha seni tam tanımıyorum bile."
Ben şimdide saçımla uğraşırken mesaj geldi.
"Hadi ama bak işte hem birbirimizi tanımış oluruz hemde kardeşimi gezdiririz. bir taşla iki kuş :)"
Kardeş? Aslında fena fikir değildi. benim de kafa dağıtmaya ihtiyacım var sonuçta.
"Peki o zaman eğlendirelim biraz küçük beyin minnak kardeşini :)"--------------
Merhaba :( tam voteler az diye üzülcektim ama sonra yan taraftan bir hikaye gözüme çarptı 137 okunma ama sıfır vote dedimki üzülmiyim daha neler var. en azından 2 vote 0 dan iyidir ama artsa ne güzel olur. bence güzel olur. sizce? bir de yorum lütfenn. inanın yorumlar benim için daha önemli. diğer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
madalyonun DİĞER yüzü
ChickLitArkamdan koşarak gelen biri daha vardı. Sanırım tek geç kalan ben değilmişim. Sınıfa girdiğimde o çocuk da arkamdan girdi. Tesadüfe bak bide aynı sınıftaymışız galiba. Tanrı bizi yan yana görmek istiyor çünkü şuan yan yana hocaya bakıyoruz. "Özür d...