Jednoho dne kdy celý den pršelo, se dvě nejlepší kamarádky Katie (21) a Jane (21), které spolu bydlí v krásné vile, se bavily o tom kde všude byly v zahraničí. Katie byla několikrát Itálii a také v Americe. Jane s jejími rodiči už od malička létali společně do Řecka a jednou navštívili také Švédsko. Povídaly si, a shodly se že dovolená u moře je stejně vždycky nejlepší. A tak Katie, podala návrh, že by společně mohly letět někam k moři. Jane okamžitě souhlasila. Hned se šly kouknout na internet, kde je nejkrásnější moře. Shodly se že asi v Bulharsku kde ani jedna ještě nebyla. Druhý den ráno, se koukaly kde by je letenky vyšly nejvíc levně. Našly stránku asi za deset minut, a letenky do Bulharska tam stály jenom 200 korun. Hned si je koupily a už se nemohly dočkat až poletí. Termín odletu mají 12. července a budou tam tři týdny.
Den před odletem se balily a vůbec nevěděly co si maji s sebou zbalit. ,,je léto" , řekla Katie ,,takže určitě plavky, kraťasy, topy, tílka, šaty a sukně". ,,Oblečení se tam dá určitě koupit všude" řekla Katie. ,,dobře" odpověděla Jane. ,,Tak, mám zbaleno! Co ty?" zeptala se Katie. ,,Já taky!" odpověděla Jane. ,,Jdeme spát a zítra odlétámeee!!" vykřičela radostně Jane. ,,juchuuu, už se nemůžu dočkat!" řekla Katie. ,,Já taky ne, bude to tam nádherný" odpověděla Jane.
ČTEŠ
dokonalá dovolená
RomanceKatie se rozhodla se svou nejlepší kamarádkou letět k moři. Obě si to tam užívají, když narazí na dva krásné kluky, dovolená se změní, našly si obě vztah a užívají si milostnou dovolenou.