-2-

325 22 0
                                    

Vote verip, yorum yaparsanız seviniriz.

Asıl marifet buluttaydı ama herkes yağmura şiir yazdı...

Uzun bir yolculuğun ardından, nihayet eve gelebilmiştim. Kuzenimin geleceğimden haberi vardı.'Umarım güzel yemekler hazırlamışsındır abi açlıktan ölüyorum '  diyerek mutfağa girdim. Kuzenim her zaman ki gibi döktürmüştü. Boynuna atlayıp yanaklarından öptüm. 'özledim seni abilerin birtanesi' dedim. O da aynı şekilde bana sarılıp, yanaklarımdan öptü. 'Bende seni özledim emoların birtanesi' dedi. 'Emo' kuzenimin bana sesleniş şekliydi neymiş efendim piercingim varmış, saçlarım boyalıymış falan filan 'sen de küpe takıyorsun ben sana top diyormuyum' dedim gülümseyerek her zaman ki ukala tavırlarıyla kendini gösterdi ve 'bu tipe top denir mi ' dedi tabiki de denilmezdi yakışıklıydı şimdi allah var. Tekrar yanağından öperek sandalyeye oturdum. Yemekleri yedikikten sonra duş almam için beni odama kovdu. Sadece abimin yanında böyle neşeli oluyordum. Sanki o benim koruyucu meleğimdi . Zaten bu şehir de okul seçmemin en büyük nedeni onun bu şehir de üniversite okumasıydı. Yine çok konuştun Deniz dedim kendi kendime. Kendimle konuşmaya bir başlayınca duramıyordum. Gerekli olan kıyafetlerimi elime alıp banyoya girdim. Güzel ve uzun bir duşun ardından, giyinip kuzenimin yanına gittim. Sanırım konuşmaya ihtiyacım vardı. 'Dün onu gördüm' dedim karşısındaki koltuğa otururken. 'Deniz yine mi aynı konu abim söz vermiştin, bir daha bahsettmiyecektin' dedi sesinden sinirlenmeye başladığı anlaşılıyordu.' abi ne yapıyım iki aydır görmüyordum bir anda görünce kötü oldum. Onun üzerine bi de eski fotoğrafları gördüm' dedim 'hangilerini' dedi kafasını sallayarak.'Boşver ya' dedim geçiştirmeye çalışarak bu kadar az zamanda bu kadar çok değiştiğimi ben bile zor farketmiştim mutsuz muydum hayır ama ona bunu hissetirmek, mutsuzmuş gibi görünmek istemiyordum, o da beni anlayıp konuyu daha fazla kurcalamadı onunla her şeyimi paylaşırdım ama bu konuda daha hazır olduğumu düşünmüyorum o da bana yarım etti ve konuyu 'dondurma yemek isteyen mutfağa gelsin.' diyerek değiştirdi ki bence gayet etkili bir konuydu. Dolabı açtığım da magnumları gördüm ve içimden hepsini yemek geçti ki burda yaklaşık on tane dondurma vardı. Bencilik etmeden ona da bir tane uzattım ve 'al Yağız Hüsmen' dedim. ' Eee Deniz Hüsmen yarın okul var nasıl hissediyorsun' dedi sorarak 'sence?' dedim sıkılgan bir tavırla 'Hııı sen de bizi kandır karneni görmesem okulu sevmiyosun diycem ama takdir aldın be ineküs seni ' dedi alayla 'ben dersi dersde dinlerim aptallar ders çalışır.'dedim bilmiş bir edayla 'Kalk git Deniz saat iki olmuş, yarın ölü gibi gidersin artık okula' dedi 'tamam' diyip iyi geceler dileyerek odama gidiyordum ki... 'abi ya öpücük yok mu diyerek durdurdu onu da yaptıktan sonra odama gidip yattım. 

SON KEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin