3.5 Kalbi Katı Olan✵

249 23 74
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 12.02.2022 (00:21)

Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - I Did Something Bad

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Tamerin - Yaş:31

Büyük bir neşeyle yatağımdan kalktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük bir neşeyle yatağımdan kalktım. Güneş odamdaydı.   Sevgilim dönüyordu, benim yanıma geri geliyordu. Ait olduğu yer yanımdı.   Onun için kahvaltı sonrası özenle hazırlandım. Siyah saçlarımı açmış,   koyu bordo elbisemi giymiştim. Başımda demir yıldızlı tacım vardı.  Yakut  küpelerimi kulağıma takmıştım. Boynuma gül kokusunu sürmüştüm.  İşte  gerçek bir kraliçeydim. Yıllardır olduğu gibi. Azatlık bir kızın  kraliçe  olup ülke yöneteceği kimin aklına gelirdi ki? Hayat çok ilginç  şeyler  gösteriyordu.

Çocuklardan sadece ikizler yanımdaydı.  Merisa  ve Berslan. Berslan'ın Kaveh'in yanında olması gerekmiyor muydu?   Anlayamamıştım. Delare ve Metkan neredeydi? Tuhaftı. Onların anne hadi   gidelim demesiyle karşılama için bahçeye inmiştik. Kimsenin olmaması   daha da ürperticiydi. Kaveh onların kralıydı, nasıl burada olmazlardı?   Kaveh'i seven vardı, ona saygı duyan. Lussamus'un askeri yapılanmasını   baştan aşağı düzenlemişti ve birçok insanın takdirini kazanmıştı. Onu   karşılamamaları büyük bir saygısızlıktı. Bedelini ödetecektim. Ben   varken kimse benim kurallarımı çiğneyemezdi. Kim olursa olsun, bunun   bedelini öderdi. Ülke şu an güçlüyse benim kurduğum düzen sayesindeydi.

Kral   geliyor sesiyle karşıya baktım. Tek başına beyaz atının üstünde onu   gördüm. Kibri yüzündeydi. Altın saçlarını özenli taramıştı, mavi gözleri   safiri anımsatıyordu. Masum bir yüze bakınca bana zarar vermez   diyordun. Oysa bu masum yüz, koca bir kandırmacaydı. Bana zarar   vermişti, ruhumu kanatmıştı. Yaralıydı ruhum. Yaram iyileşse bile izi   vardı. Her an kanayacak sandığım bir yara izi. Kim böyle bir hatıra   sahip olmak isterdi, değil mi? Affetmemek için geçerli bir neden daha.   Hayatıma girdiği günden itibaren kaderim bambaşka bir noktaya   sürüklenmişti ve ben bugünkü ben olmuştum. Yine de Abrek'e olan nefretim   ömrüm boyunca sürecekti.

Abrek atından indi, karşıma geçti. Gülümseyerek "Karıcım, insan kocasını bu şekilde mi karşılar?" dedi.

"Kocam değilsin. Seninle benim aramızda bir şey kalmadı. Kabusumsun, hepsi bu." dedim.

"En güzel rüyanı, kabus olarak adlandırmak senin gibi bir kadına yakışırdı. Beni özlediğini sanıyordum. Senin için geldim."

"Ben Kaveh'le evliyim, kendine gel." dedim sinirle. Abrek kaşlarını hafifçe çatmış, bana bakmıştı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin