Covers ~FORMULAR~

1.3K 33 218
                                    

M-am decis sa fac o carte cu coperti, desi stiu ca exista o multime de astfel de carti pe Wattpad, dar imi place sa editez si sper ca vor fi cateva cereri... Nu-mi sariti in cap.

Astept cererile voastre aici, la primul capitol. Sa mentionati:
-Autor
-Titlu
-Subtitlu sau ceva citat, in fine, daca vreti
-Ce sau cine vreti sa fie pe coperta sau daca vreti colaj ( de ex pt carti cu glume sau ceva)
-Daca aveti ceva idei sa imi spuneti, doar asa coperta se va apropia de ceea ce va doriti.
-O mica descriere daca vreti.
-Sa-mi mentionati color/alb-negru
Vi le voi face in cel mai scurt timp posibil.

Daca nu va plac, imi puteti spune sa le refac, si va voi spune daca le voi reface sau nu... Nu de altceva dar ma cam streseaza sa fac de doua ori acelasi lucru.. scz.

PLATA= UN FOLLOW. Atat va cer, daca tot ma chinui sa va fac copertile... Daca nu vreti sa imi dati follow, puteti arunca o privire la una dintre cartile mele, dar va rog sa cititi daca decideti pe aceasta varianta, si sa imi lasati un comentariu sincer, sau o parere pe privat. A doua coperta e gratis.

Astept cereri in comentarii, accept si pe privat, desi eu v-as ruga sa scrieti aici... Ordinea in care le voi face va fi asa cum primesc comenzile, dar daca mi-ai trimis pe privat cererea nu te astepta sa o fac inaintea uneia dintr-un comentariu, chiar daca ai fost primul.

Semnatura mea va aparea pe ele.

Va trebui sa-mi mentionati cand imi spuneti daca va place sau nu daca veti folosi coperta. Nu lucru ca proasta la ele, si voi nici sa nu le folositi macar, sau imi ziceti ca le folositi si nu o faceti. Si cand ma laudati ca va plac, etc, si voi nici nu va atingeti de ele, serios, nu faceti asta ca nu-s proasta. Nu ma faceti sa le fac ca asa va pica voua .. va rpg. Ma voi uita daca le folositi. Multumesc anticipat.

Daca vreau, pot refuza comanda. Nu intrebati de ce.

Sa spunem ca mi-ati cerut o coperta, v-am facut-o, ati zis ca o folositi sau nu ati zis nimic, sau mai naspa m-ati pus sa o refac si nu ati folosit-o nici pe aia (srs acum, am patit). Nu va mai deranjati sa-mi lasati cerere pt o coperta la o alta carte de-a voastra.

Acum, ca sa vad ca ati citit asta, parola este #StefanTheBest ( nu intrebati :)) ) . Cine o scrie, are prioritate.

(Daca am parut cam dura, imi pare rau, nu-s eu dura de felul meu :)). Doar ca astea is regulile impuse de mine, dupa ce unele persoane si-au cam batut joc de timpul meu... Sper sa va placa cum ma descurc :**)

P.S. daca vreti link mentionati va rog :**

Covers© CLOSEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum