AH NE YAZIK DEĞİL Mİ? UZAKTAN GÖRDÜKLERİMİZE ESKORT DAMGASI YAPIŞTIRIRKEN ,ASLINDA YANI BAŞIMIZDAKİLERİN GERÇEK OROSOPULAR OLDUĞUNU GÖRMEMİŞ OLMAMIZ
Sabahtan beri cebime elimi attıkça elime gelen ve büyük bir ihtimalle 'artık bir zahmet küflenmeden çiğner misin beni ' diye isyan eden sakızı .Elime alıp paketini açmaya çalışırken. Birinin bana doğru geldiğini gölgesinden anlamıştım. 'yalnız kalmak istiyorum ne demek acaba ' demek için kafamı kaldırmıştım ki . Karşıdan gelenin bizim kızlardan birinin değil . RÜZGAR olduğunu anlamıştım. gözlerim kamaşmıştı ve bir türlü açamamıştım.
Yanlış anlaşılmasın rüzgar la uzaktan yakından bir alakası yok rüzgarın arkasından güneş vuruyor güneş gözümü kamaştırdı o kadar yani . 'Ya benim yanıma gelmiyordur o ,kendi kendime gelin güvey olmakta üzerine yok yani nil ' diye içten içe kendimi azarlıyordum. Ama bütün kendimi avutma çabalarımı bir kenara bırakıp bana doğru geldiği gerçeğini kafama sokup ne diyecek acaba, lan işallah saçım başım düzgündür , ya laf sokarsa vb. sorulara cevap aramaya başlamıştım ki . Rüzgar yeterince normal olan ses tonuyla - nil demişti. ( bir daha söyle )
- efendim
- annemin selamı vardı sana , seni görmüş
- aa evet bende gördüm yasemin teyzeyi ama beni tanımamıştır diye düşünmüştüm ben .
- yüzü tanıdık geldi ama bir türlü çıkartamadım , çok değişmiş nil ,falan dedi ( rüzgar bey umursamaz falan davranıyorsunuz ama demek ki evde benim lafım geçmiş )
- sende çok selam söyle .
gülümsemişti. O tekrar futbol sahasına geri dönerken bende yüzümdeki salak gülümsemeyle paketini açtığım sakızı ağzıma atmıştım. Walla hiç yalan atmiyacam ben şu sakızın paketinde olan falları okumayı çok seviyorum . Tabi Üsteki sayıları toplayıp çıkan sonucu falın üzerinde saymak veya alfabedeki harfleri saymak gibi falı okumanın ilerisine gidenler var . Ama ben sadece okumak la yetinenlerdenim. Falı okumaya başlamıştım.
2234(sayıları bile yazıyorum düşünün yani eksiksiz)
Yarin sarhoş olmuş sevdanla
Bak nasıl değişti zamanla
Sevgisini söze dökemez
Sen de tavırlarından anla
Olaya bu kadar uyum sağlanır yani . ben bunun üzerine 1 bardak su mu içeyim ? yoksa mutluluk dansı mı yapayım ?
Rüzgar ı izlemeye başlamıştım hem onu izliylordum hem de düşünüyordum :
Bir erkeğin ruhuma yerleşmesini o kadar istemişim ki onun buna gönlü olup olmadığını,bana uygun olup olmadığını, mutlu olup olmayacağımı düşünmeden amacıma ulaşmak için hızla depar atmışım. Bu koşuşturmanın içinde soluk soluğa kaldığım bir gece o malum soruyu sordum kendime '' ne yapıyorum ben? '' Unutmaya
çalıştığım birini tekrardan hayatımın odak noktası mı yapacağım, Ya gerçektenAslında yapmak istediğimi yapıyordum ama sorun neydi neden küçük şeyler büyümek zorunda yada küçük şeyler gerçekten küçük şeyler mi ?
Aslında çoğu zaman beni mutlu edecek en azından kendimi mutlu gibi göstermeme neden olacak durumlar yaşatıyordu bana yetmiyor muydu bu , acaba ben doyumsuz muyum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAYA KARIŞIK
Ficção AdolescenteLiseye yeni başlamış, ve o ortama ayak uydurmaya çalışan bir kız, yeni arkdaslar , yeni okul , eski olan tek şey geçmişte bıraktığı sevgilisi Rüzgar , eski sevgiliyle aynı ortam ve aynı arkadaşları paylaşmak Nil için tam bir facia .. Aynı kafadan 3...