-Buna, zice fata roșcată și vine spre mine.
-Buna si vouă.
-Rus, ce cauti aici, întreabă Harry râzând.
-Numele meu e Sam nu Rus. Și aici locuiesc. Tu ce faci?
-Eu stau cu Claire, am petrecut.
-Se vede.
-Acum hai sa ne culcam,zic eu.
-Stai putin. Nu ai înțeles. Tu dormi aici și eu cu Claire mergem în dormitor.
-Poftim?
-Tu oricum nu ai știi ce sa faci în dormitorul ala. Asa ca stai aici pe canapea. Și să nu dea mama dracu' sa încerci să fugi ca te omor.
-Ești cel mai mare nesimțit,si încep să plâng.
-Puteai si tu sa o faci cu mine, dar nu ai vrut. Acum e rândul lui Claire. Asa ca nu ne mai retine, drăguțo.
Și au urcat în dormitor. Nu îmi vine să cred ce am auzit. Am început să plâng ca o proasta. Și pentru ce? Pentru un curvar,care știe să se folosească decât de fete. Eu sunt doar o sclava sau ce? Eu stau aici jos și el se fute cu pitipoanca aia sus. Ce oameni. De unde dracu' am atâtea lacrimi? De ce trebuie sa plâng pentru un nimic? Sa fiu sincera Harry pentru ce mi-a făcut în seara asta nu mai e nimic pentru mine. E doar un cacat. M-am așezat mai bine pe canapea și am adormit cu lacrimi pe fata.
***
M-am trezit amorțită complet. Eram învelită. Cum naiba? Oricum, ma dor toate ,dar mai ales glezna. M-am ridicat și am pășit ușor spre bucătărie,unde se auzeau niște voci. Am împins ușor ușa si sa vezi. Harry și Claire erau la masa.
-Neata,vrabie rănită, spune Claire încrezătoare.
-Neata și tie mica vulpe.
-Cum ai dormit, ma întreabă Harry.
-Nu îmi mai simnt niciun os dar e ok.
-E foarte confortabil patul lui Harry, zice Claire.
-Pai cred ca te așteaptă un taxi afara. A zis sa te chem.
-Îmi pare rău despre tine dar eu o sa stau aici toată săptămâna.
-Poftim?
-Da, dacă vrei să nu te mai doară oasele ar trebui sa te muti în altă cameră.
-Adică vrei sa spui ca iar ma alungi din dormitor?
-Nu te supăra dar Claire unde doarme?
-Harry, iti dai seama ce zici ? Adică dă-o dracu pe Sam,sa doarmă unde vrea ca eu stau cu Claire. Și oricum nu mai e nicio camera libera asa ca eu o sa dorm de acum înainte cu Louis.
-Ce o sa faci, tipa Harry la mine.
-O sa dorm cu Louis.
-Nu o sa faci asta.
-Și cum ai sa faci asta,ma rog?
-Nu ai voie.
-Dar tu ai voie sa te culci cu orice jegoasa si sa o duci în dormitorul meu? Sa vedem ce zice și Louis. Louis, și încep să tip.
-Acum vin.
-Louis, nu-i asa ca pot sa dorm și eu o săptămână în dormitor la tine?
-Normal, dar de ce?
-Pentru ca acest Harry aici de fata, are treaba cu acesta domnișoară. Defapt nu mai e de mult o domnișoară dar în fine..
-Da, avem loc în patul meu. E mare.
CITEȘTI
In my heart ❤(Harry Styles)
РазноеCum e sa trăiești mereu în umbra surorii perfecte? Sau ca familia ta sa nu te iubească și să își fi dorit ca tu sa nu existi? Cum ar fi dacă nu ai exista ca sa le faci pe plac părinților tăi? Și să fii răpită de un băiat care nu știi nimic de el...