Cumartesi
10:20Gökcan: Ereeemm.
Gökcan: Uyanık mısın?
Gökcan: Uyuyorsan hadi uyaan.
Gökcan: Ereeemm.
Gökcan: Hadi kalk, bak çok önemli bir şey oldu.
Gökcan: Uyaan laan!
Erem: Ne var bee.
Erem: Git başımdan uyuyacağım ben.
Erem: Bak, rahatsız etme beni döverim ha.
Gökcan: Yazdığımı okumuyorsun galibaa...
Gökcan: Önemli bir şey var diyorum.
Erem: Tamam söyle neymiş önemli şey.
Gökcan: Hadi bize kahvaltı yapmaya gel.
Gökcan: Sana sürprizim var.
Erem: Sabah-sabah bunun için mi uyandırdın beni?
Erem: Yürü git be uyuyacağım ben.
Erem: Sürpriz falan istemiyorum.
Gökcan: İyi, sen bilirsin.
Gökcan: Çok seveceğin bir şeydi ama...
Gökcan: Bu kadar şey yaptım şimdi.
Gökcan: Hepsi boşa gidecek, ama olsun😕
Gökcan: Önemli değil...
Erem: Of Gökcan offf...
Erem: Geliyorum tamam mıı?
Erem: Hadi yazma daha aşağı iniyorum.
Gökcan: Tamaaam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Erem
Uykulu bir şekilde gözlerimi ovarak aşağıya inmiş kapıyı çalıyordum. Kapıyı çaldıktan neredeyse 10 saniye sonra Gökcan kapıyı açıp beni kolumdan tutarak içeriye çekmiş ve kapıyı kapatmıştı. Daha sonraysa hızla arkama geçerek gözlerimi kapatmıştı.
"Ne yapıyorsun, Gökcan ya?"
"Dur, bak görünce çok sevineceksin."
Beni salonun ortasına getirmişti galiba. Birden ellerini gözlerimden çekti ve 'tadaaa' diye bağırdı. Gözlerimi açıp salona baktığımda elleri belinde bana gülümseyerek bakan Göktan amcayla gözlerim irice açılmıştı.
"Göktan amcaaa!" Diye çığırarak resmen adamın üzerine atlamış ve sıkıca sarılmıştım. Çok özlemiştim onları.
"Merhaba, benim aslan oğlum. Nasılsın bakalım?"
"İyiyim, Göktan amca. Siz nasılsınız? Ayrıca ne zaman geldiniz ki? Off çok özlemişim." Deyip bir daha sıkı sarılmıştım.
"Dün geldik, yavrum. Biz de seni özledik hem. Bizim yanımıza hiç gelmiyorsunuz siz iki sıpa."
"Yaa... Söz gelecek sefer biz geleceğiz. Hatta Gökcanı sürükleyerek getiririm ben. Sen hiç merak etme, amcam."
"Güveniyorum ben aslanıma." Bana hep aslan oğlum derdi. Çok hoşuma gidiyordu. Bana babamı hatırlatıyordu. Canım babam...
"Eee Arcan amcam nerde?"
"Burdayım, kuzum. Gel bakalım sarılayım sana." Sesini duyduğum gibi salon kapısına doğru döndüm. Arcan amca kollarını açmış bana doğru geliyordu. Yanına gidip sıkıca sarıldım ona da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALER(GAY)Tamamlandı
Short Story'TAMAMLANDI' "Olaya bak ya. Evleneceğin zaman kısmetin açılıyor." Diyerek gülmeye başlamıştı. Durumun garipliği beni de güldürmüştü pek tabii. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sessiz-sakin bir hikayedir. Tabii arada parlamalar ola bilir. Homofobik sevm...