1 . BÖLÜM : EN BAŞINDAN

128 7 51
                                    

( ŞİMDİDEN UYARIYIM BUNLAR BENİM KURGUM YOK BU ÖYLE DEĞIL YOK BU BÖYLE DEĞIL GİT ARAŞTIR DEMEYİN KURGU BUU!!)


OSMANLI SARAYI

Vezir-i azam II . Beyazid 'ın yanına gelir .

- Sultanım dediğiniz gibi  şehzade selim bir daha saraya dönmeyecek !

- Aman diyim ona zarar verilmesin .

- Siz hiç merak etmeyin sultanım .

II. Beyazid cesur atılgan bir padişahtır dinine çok bağlıdır oğlu selim 'in zarar görmemesi için bir süre onu saray dan uzaklaştırmanın en doğru karar olduğunun fikrine varır.

MİDİLLİ

Oruç İlyas ve Hızır sahilde şakalaşarak koşuşturuyorlardı .  Güneşin sıcaklığı ile suların soğukluluğunu aynı anda hissediyor ve kahkaha atıyorlardı .
Birden ağabeyleri ishak tepeden söylene söylene iniyor ve kardeşlerine bağırıyordu .

- Ilyas hızır oruç lan deliler akşam olmasına az kaldı anam babam beklerler gelin artık yaaa  .

- oo ağam öfkelendi yine

- hızır ilyas hadi eve dönelim .

Hızır oruç ve ilyas ishak'a karşı koşmaya başladı ve birlikte evin yolunu tutular .

Katerina eve doğru gelen 4 yakışıklı oğullarına baktı hepsi ne çabuk büyümüştü böyle .

- oğulum hadi sofra hazır .

Diye seslendi hepsi içeriye girdi . Ve sofraya oturdular .

Yakup ağa ilk önce bir ishak'a baktı sonrada oruc'a

- oğullarım artık sizinde benimle denize açılma vaktiniz geldi .

- bizde mi gelicez baba ?

- yok hızırım sen ve kardesinin daha yaşı küçük ağabeyiniz oruç da artık ishakla benimle beraber gelicek .

Oruç neşeyle babasına baktı o kadar çok istiyordu ki denizlere açılıp o mavi ufka doğru gitmeyi hata tek hayali bu da değildi o en çok korsanlarla en azılı düşmanlarla savaşmayı çok istiyordu  .

- nasıl yani oruç ağam şimdi sizinle beraber ticaret teknesiyle mi gelecek?

- evet ilyasım

Yakup ağa ve ishak her 2 hafta da bir yaptıkları çömlekleri , sabunları ve baharat fıçılarını teknelerine yerleştirip onları satacakları yerlere teslim ederdi .
Katerina oğulu hızır ve ilyas'a baktı onlar oruça çok bağlıydı ağaları olmadan ne yaparlardı .

- Ilyas ve Hızır da bu sürede iyice ispanyolca ve fransızca öğrenirler 2 yıla kadar da onları alırız yanımıza .

Evet hızır ispanyolca öğrenmeyi çok istiyordu ama ağabeyi oruç ona daha güzel öğretirdi . Oruç dan ayrılmayı hiç istemeyen hızır hiç bir şey diyemedi .

Oruç ilyas ve hızır yataklarına yatılar.

- üzülme hızır 2 yıl sonra sende bizimle gelirsin hem bakarsın belki gemimiz bile olur .

- Burada sen olmayınca canım çok sıkılacak beli . Beni burada bu deli ilyasla birlikte bırakıp gidersin .

- Deli olan sensin !

- Ben hepinizden daha akılıyım !

- didişmeyin!!!

Hızır ve ilyas bağırışmayı bıraktı odayı sessizlik doldurdu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜM PERİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin