Bölüm 2=Özür Dilerim

656 25 4
                                    

Multimedia= Aras Zade
^_^
Onun burada ne işi vardı. Tam onu unutmuşken neden şimdi burada. şimdi kim bu aras? Aras Zade... Benim hayallerimi süsleyen ilk aşkım. Onunla dokuzuncu sınıfta tanışmıştık. Okula geldiği ilk gün bile tüm kızların ilgisini üzerine çekmeyi başarmıştı. Tabi o kızların içinde bende vardım. Kızların onun hakkında fısıldamalarını duyuyordum.

"Kim bu taş."
"A-aa. Bu Aras Zade değil mi?"
Aras Zade?
"Kesin bir sevgilisi vardır bunun yaaa off." ve daha neler neler...
Zil çalınca herkez sınıflarına dağılmıştı. Tabi bende...
Şans mı? Tesadüf mü ? Bilmem ama o taş çocuk bizim sınıftaydı. Aman Allahım bana doğru geliyor. İnanamıyorum o benim yanıma mı oturdu? O kadar boş yer varken neden benim yanım demeyi çok isterdim ama koca sınıfta tek boş yer benim yanım olduğu için benim yanıma oturmuştu. Aras... Allahım bu nasıl bir şeydir. Giydiği dar gömleğinden kasları belli olabiliyordu. Herhalde o kasları yapmak için uzun bir zaman harcamıştı. Acaba sevgilisi var mıdır? Yoksa kızları eğlence amaçlı mı görüyor? Aman neyse ne!
Ama neden konuşmuyor? Yanıma gelip oturan oydu sonuçta. İnsan bir "oturabilirmiyim?" Der değilmi ama. Buna takılacak değilim. Aramızda bir sessizlik hakim. Sessizliği bozan ben oluyorum bu durumda.
"Selam ben Mira" deyip gülümseyerek elimi uzattım. Tamam elimi uzatmam çok saçmaydı bu yüzden tutmasada gücenmem.
"Selam Aras" dedi soğuk bir sesle elime bakarak. Tam elimi çekecekken elimi tuttu. Bu hareketi beni çok şaşırttı ve heyecanlandırdı.
"Keşke yanın boş mu diye bi zahmet edip sorsaydın" dedim imalı bir şekilde. Aman Allah'ım ben ne diyorum böyle...
"Gerek varmı?" Dedi hafif gülümseyerek. Oda nesi? Gamzesimi var onun? Ben senin gamzelerini yerim ama yaaaa...
"Yok mu sence? Belki bir arkadaşım gelecekti"
"Çok konuşuyorsun. Emin ol başka boş yer olsaydı senin yanına oturmazdım" dedi ellerini siyah saçlarından geçirerek. Ellerini saçlarının arasından geçirince saçları dağıldı biraz ama bir insana dağınık saç bu kadar mı yakışır. Sanırım oda bunu bildiği için dağıtıyor saçlarını cesurca.
"Neden? Seni çok mu sıktım?" Dedim alaylı bir sesle.
"Eh biraz. sonunda anladın. Cevabını aldığına göre artık susarsın"
"Hem yakışıklısın hem de küst-" Allah'ım inanamıyorum ben onu dışımdan mı söyledim. sanırım evet. Büyük aptalım. Şimdi nasıl toparlıycam ben bu durumu.
"Evet seninde dediğin gibi yakışıklıyım ama küstah kısmına katılmıyorum." dedi havalı bir şekilde oturdu yerde biraz dikleşerek.
"Benim o cümleyi sana söylediğimi nereden biliyorsun. Belki bi arkadaşım için söyledim."
"Tabi tabi bi ara tanışmak isterim o yakışıklı ve küstah arkadaşla" dedi bana bakıp tek gözünü kırparak. Off. Bana böyle göz kırpma yaaa...
İşte böyle tanışmıştık Arasla. Sonra nasıl oldu bilmiyorum ama arkadaş olduk onunla. Ama tabi benim ona aşık olduğumu bilmiyordu. Beni yakın bir arkadaşı olarak görüyordu. Tabi onuncu sınıfın yarıyıl tatiline kadar. İşte yarıyıl tatilinden sonra herşeye yeniden başladım.
<-YARIYIL TATİLİ->
"İrem sen nasıl böyle birşey yaparsın. Benden habersiz Aras'a gidipte ona olan aşkımı nasıl anlatırsın!" Dedim İrem'e bağırarak.

Evet Aras'ı seviyorum ama bunu ona söyleyemem. Ama benim çok zeki arkadaşım İrem benim iyiliğim için herşeyi Aras'a söylemiş.
"Kendini daha fazla yıpratmana izin veremezdim Mira"
Evet Aras'a aşık olduğumdan beri başka hiçbirşey düşünemez olmuştum. Bu da beni haliyle yıpratmıştı. Ama o bana hiçbir şekilde karşılık göstermediği için ona söyleyememiştim.
Ben sanki böyle yaşamaktan çok mu mutluyum? Bende bıktım artık aşkımın karşılıksız olduğunu bilmekten. Ama r karar verdim. Okulumu değiştiricem ve Aras'ı unutucam. Zaten onu ilk tanıdığım zamanlarki gibi artık sevmiyorum. Yani onu görmezsem kolay unutacağıma eminim. Aras'ın bana karşı birşeyler hissetmesini ne çok isterdim. Ama Aras,İrem onunla konuştuktan sonra beni aramamıştı ve tabi bende onu aramamıştım.
Acaba hangi okula gitsem. Tabikide Ece, Seher ve Irmak'ın okuduğu okula gidicem. Evime biraz uzak ama tek sorun bu olsa keşke...
***
İşte Aras, tam 2,5 yıldır yüzünü bile görmediğim Aras şuan tam karşımda bana bakıp ismimi anons ediyor. Peki ya neden? Bunca yıl sonra neden karşıma çıkıp geçmişi hatırlatıyor?
Sizce de biraz geç değilmi. Ona karşı artık birşey hissetmiyorum ama yinede geçmişimi hatırlatıyor bana ve bu bana acıdan başka hiçbirşey hissettirmiyor.
"Mira" dedi Aras tekrar adımı söyleyerek. Mira... ne kadarda güzel gelirdi kulağıma önceden onun adımı söylemesi.
Konuşmasını bekleyen gözlerle ona bakmaya başladım çünkü; şuan sesim çıkmıyor. Neden konuşamıyorum bilmiyorum ama bu kesinlikle aşktan dolayı değil.
"Özür dilerim Mira. Sana olan aşkımı hiçbir zaman söyleyemediğim için, özür dilerim. Senin bana olan aşkına benimde karşılık vermem gerekirken vermediğim için, özür dilerim. Senin karşına çıkıpta seni seviyorum demeye cesaret edemediğim için, özür dilerim. Ama artık bu acıyı hem sana hem de kendime yaşatmamak için söylüyorum ; seni seviyorum Mira. Ne olur bize bir şans ver ve beni affet Mira" dedi Aras bana bakarak.
"Sence artık çok geç değilmi Aras?"
"Evet. Biraz geç oldu. Haklısın ama ben seni hep sevdim Mira. Senin bana bakmanı,gülmeni sevdim ben. Hala geç sayılmaz Mira, hiçbirşey için."
Geç sayılmaz mı? Bunu nasıl söyleyebilir. Neredeyse üç yıldır hiç aramamıştı. Hangi okula gittiğimi bile merak etmemişti bekli...
Ne halde olduğumu merak etmemişti. Şimdi neden karşıma çıkıp "seni seviyorum" diyordu. Neden iki buçuk yıl önce değilde şimdi...
Sinemada ki insanların meraklı bakışları bana döndüğünde "evet" diye bağırmamı bekliyorlardı. Aras'a olumlu bir cevap vermemi bekliyorlardı.
Bende bakışlarımı Ece'ye çevirdim çünkü Aras'la aramda geçen herşeyi biliyordu. Bana yardım edebilirdi. Irmak ve Seher'de biliyorlar Aras'la aramda geçenleri ama Ece ile her zaman bu aşk konularını daha kolay konuşmuşumdur. Yani bu gurubun aşktan en iyi anlayan kişisi Ece ve ben olmuşuzdur her zaman. Bu konuda da bana yardım edeceğini sanıyordum gözlerine bakana kadar. Evet sanıyordum çünkü onun gözlerimde de anlamsız ve ne diyeceğini bilemeyen ifadeler mahkumdu.
Anlaşılan iş başa düştü. Cevabımı ben kendim verecektim.
"Aras benn..."
***
Umarım beğenirsiniz. Baştada demiştim bu kitabı arkadaşım sinemle beraber yazıyorum diye onuda merak edenleriniz varsa adı=nlsinem1
(Vote verin ve lütfen yorum yapın:)

AŞKIN APTAL HALİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin