1

38 2 0
                                    

Шрек се събуди около 06:40 сутринта както обикновено. Стана от топлото си легло, запътвайки се към кухнята, отваряйки шкафа, в който държи кучешки кости. Взе най-голямата кост, чието име беше,,Тара". След това грабна буркана с лютеницата, която закупи наскоро от магазин,,Специалитет". Той топка кокъкчето в лютеницата, облизвайки го. Шрек помнеше чия кост е това.

Всичко започна преди цели 3 дни. Момиче на име Марина разказваше кучето си Тара около колибата му. Когато тя измяйука, Шрек изскочи от блатната си баня, хващайки мастията с мазните си ръце.

-Пипнах те-изкрещя фотосинтезата.

-Тарааа-извика Марина.

Но Шрек знае как да избяга. Той се гмурна в блатото и се скри. Одра кожицата на кучката, препече кожицата му и я изяде. После сготви месото и го сложи в буркани за зимата.

-Ще има да ям цяла зима - каза шрек.

Край на историята.

Докато си ядеше костичката, усети чифт копита върху задните си бузи.

-А-ах - простена зеления грамадан.

-Сега сме само аз и ти - чу познат глас в ухото си.

Когато се обърна видя муцуната на кобилето.

- Кобилеее - извика шрек, докато не усети шифт меки, но космати устни върху неговите.

Той се изчерви и усети как малката му пишка се превръща в озрял патладжан.

- Магаре... - прошепна Шрек.

- Да?

- Искам да ти направя чекия.

Smokhei, ako chetesh tova rn, sujalqvam za tova, koeto ochite ti vidqha toku-shto✊🏼💔

Shrek i MagaretoWhere stories live. Discover now