21.Bölüm..
Ben ilk demir adam dediğinde anlamıştım fakat bir türlü emin olamıyordum, Dylan'ın kahramanı olan kişi babam mıydı?
T ve S dediğinde hepimiz babama bakmıştık. Babam bize bakarak ne var der gibi elini sallıyordu.
"Bana niye bakıyorsunuz?"
Abim konuştu.
"Bilin bakalım bu odada kim demir adam ve ismi T ve S ile başlıyor?"
Abimden sonra konuya ben dahil oldum.
"Baba bu demir adam sen olabilir misin?"
Babam dudağını bükerek avucunu havaya doğru açtı.
"Bilmem."
Dylan'ın babası babama baktığında ismini sordu.
"Tanışmamıştık henüz, isminiz nedir?"
"Tony Stark, siz de Patrick O'Brien olmalısınız.."
"Siz.. o sizdiniz."
"Bence değildim, sonuçta dünyadaki tek demir adam ben değilimdir."
"Peki T ve S de mi tesadüf?"
"Bilmiyorum, yaptıysam da hatırlamıyorum."
"Babacım yapma, dün gibi hatırladığını biliyorum. Ayrıca çocuğun elindeki çekici de Thor amcamın verdiğini inkâr edemezsin."
"İşte buradan yakaladın beni.. Evet yıllar önce olmuştu öyle bir şey."
Patrick baba yerinden kalkıp babama doğru ilerledi ve sarıldı. Dylan'ın hayatını kurtardığı için teşekkür etti.
Ben onlardan gözümü ayırarak bana bakan sevgilime baktım.
"Dylan hemen gidip anneni buraya getir."
"Buse gelmiyor ne yapabilirim? Gelmiyor işte, zorla mı getireyim!"
"İyi sen getirmezsen ben getiririm."
Evden hızla çıkıp arabama bindim ve gaza bastım, bana yetişemeyen Dylan arkamdan bakakalmıştı.
Evin önüne geldiğimde arabadan inip, kapıyı çaldım. Hizmetçi açtığında içeriye dalarak Lisa hanımın olduğu yere giderek önünde diz çöktüm.
"Lisa hanım, siz çok güzel bir annesiniz, mükemmel evlatlar yetiştirmiş eli öpülesi bi insansınız.
Ben sizin böyle olduğunuzu Dylan'ı tanıdığımda anladım, böyle güzel evlat yetiştiren bir kadının kötü veya çirkin olma ihtimali yoktu ve siz de tam düşündüğüm gibi; kusursuz bir insan, kusursuz bir kadın ve kusursuz bir annesiniz.
Ben sizi çok seviyorum, siz beni sevmeseniz bile. Siz benden nefret edebilirsiniz, istemeyebilirsiniz ama şunu bilin ben sizi sevmekten asla vazgeçmeyeceğim.
Oğlunuza deliler gibi âşığım ve deliler gibi âşık olduğum adamın annesi, meleği yâni siz olmadan evlenemem, bu mutlu gümüzü sizsiz geçiremem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
RomanceDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...